Narazie sto i mnie pod garażem a w czwartek jadę td na łodzi
Spokojnie, jak po czwartku dalej będziesz ją chciał sprzedać, to będzie nas tam dużo. Spuścimy wpierdol Tobie, obijemy auto i ciężko Ci będzie je sprzedać
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-08-24
w sierpniu minął rok od zakupu, z tej okazji up bo trochę modów i jeżdżone było
na łodzi ślizgało się sprzęgło co dziwne bo nowa tarcza więc wsadziłem nowy zamach od otoczaka, przy okazji docisk został wyważony i zabielony
jest nowa skrzynia s9b
powrót do 13 i sprawdzonego, taniego michała s412
a jak 13 to i powrót do hebla 262, przy okazji wszystko odświeżone po regeneracji
klocki mintex m1155 i tarcza ocynk pizzabrake
a i kolejny nowy zawias yellowspeed od modified.pl
trochę wyciętych kabli i blach i w miarę ogarnięty środek
no i była wczoraj wizyta na vteccup na poznaniu, niestety niezbyt udana, nie udało się pojechać żadnego kółka. No ale kości rozprostowane i bardzo dużo znajomych twarzy. Gdyby nie to, że nie dało się praktycznie jeżdzić to super dzień
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-08-24
tak,
generalnie tptd sie troche poooebalo
mielsimy 4 sesje po 15 minut co 15 minut
w moim przypadku troche pech jeszcze do tego
pierwsza sesje która przejechałem w całości nie działał mi pomiar, no ale wuj... w pierwszej i tak nic sensownego na pewno nie pojechałem a do tego pojawił się problem z jednym z mostkowanym kabelkiem w przejściówce do kompa. A, że było 15 min przerwy wiec tyle co na ustawienie sie to nie zdążyłem naprawić i druga sesja mi przepadła. W 3 jak już zaczęło dobrze żreć to zamachali czerwoną flagą a, że byłęm na ostatnim prawym i w ***** zajebiście w niego wszedłem to nie zauważyłem i dostałem bana na dalszą jazde. Mogłem zaplacic 500 i jezdzic dalej, ale, że to była ostatnia sesja to stwierdziłem, ze lepiej je wydam. No i W ostatniej niestety ziomek wypadł i auto na dachu (nic mu nie jest i auto do odratowania) wiec znowu czerwona flaga wiec ostatnia sesja tez stracona
Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-31
fulek napisał/a:
Cytat:
Niezły pech z tptd.
19 września jadę hothach na Silesi i mam nadzieję w końcu coś pojeździć i wyjeździć 🙂
Cytat:
Jeździsz z maglownicą EK4, czy masz coś zmienione?
Stock ek4
Nie wkurza Cię to ile trzeba się nakręcić w tym aucie kierownicą?
Ja się nie mogę przyzwyczaić w swoim EK do tego. W służbowym Megane mam mniej obrotów L2L niż w EK4
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-09-01
seremaq napisał/a:
fulek napisał/a:
Cytat:
Niezły pech z tptd.
19 września jadę hothach na Silesi i mam nadzieję w końcu coś pojeździć i wyjeździć 🙂
Cytat:
Jeździsz z maglownicą EK4, czy masz coś zmienione?
Stock ek4
Nie wkurza Cię to ile trzeba się nakręcić w tym aucie kierownicą?
Ja się nie mogę przyzwyczaić w swoim EK do tego. W służbowym Megane mam mniej obrotów L2L niż w EK4
no to technologia lat 90, w acc też jest zupelnie inna reakcja
jestem w sumie przyzwyczajony i jest ok.. nie zamierzam nic z tym robić
Krzyh00 napisał/a:
ek4 i tak jest juz krotsza, w ej9 to bylo krecenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum