popierdala to okrutnie dobrze. Z trakcją niestety, ale w mojej ocenie to wina torsena - mam to samo z dużo mniejszą mocą na pokładzie.
to powinno ważyć bez klatki niskie 9xx, serio
Dobry sprzęt wyszedł teraz, śledzę od początku na ckplu.
Szok, że jeszcze ktoś to pamięta Dzięki!
xero napisał/a:
Siemanko!
popierdala to okrutnie dobrze. Z trakcją niestety, ale w mojej ocenie to wina torsena - mam to samo z dużo mniejszą mocą na pokładzie.
to powinno ważyć bez klatki niskie 9xx, serio
widzimy się na torze! też bym się tym przejechał
Prędkość w zakręcie też mam małą...
Kojarzysz rudą Megane II ? Też ma torsena, ja myślę że jak jest równo to torsen działa kwestia mechanicznej przyczepności kół. Zobaczymy, zamówiłem u Karamby ISC. Co prawda nie wiem jakie springi dobrać ale to już detale
popierdala to okrutnie dobrze. Z trakcją niestety, ale w mojej ocenie to wina torsena - mam to samo z dużo mniejszą mocą na pokładzie.
to powinno ważyć bez klatki niskie 9xx, serio
widzimy się na torze! też bym się tym przejechał
Prędkość w zakręcie też mam małą...
Kojarzysz rudą Megane II ? Też ma torsena, ja myślę że jak jest równo to torsen działa kwestia mechanicznej przyczepności kół. Zobaczymy, zamówiłem u Karamby ISC. Co prawda nie wiem jakie springi dobrać ale to już detale
hmm myślałem, ze Arek K lata na plytce, jezeli torsen to szacun rzeczywiscie inna sprawa czy widziales na jakich oponach lata? tam sa juz calkiem niezle walce , ktore same z siebie tez daja zajebiscie duzo trakcji.
jezeli kwestia zawiasu zmieni to radykalnie to tez zmieniam bo w sumie mam jakis stary zakichany gwint hr...
popierdala to okrutnie dobrze. Z trakcją niestety, ale w mojej ocenie to wina torsena - mam to samo z dużo mniejszą mocą na pokładzie.
to powinno ważyć bez klatki niskie 9xx, serio
widzimy się na torze! też bym się tym przejechał
Prędkość w zakręcie też mam małą...
Kojarzysz rudą Megane II ? Też ma torsena, ja myślę że jak jest równo to torsen działa kwestia mechanicznej przyczepności kół. Zobaczymy, zamówiłem u Karamby ISC. Co prawda nie wiem jakie springi dobrać ale to już detale
hmm myślałem, ze Arek K lata na plytce, jezeli torsen to szacun rzeczywiscie inna sprawa czy widziales na jakich oponach lata? tam sa juz calkiem niezle walce , ktore same z siebie tez daja zajebiscie duzo trakcji.
jezeli kwestia zawiasu zmieni to radykalnie to tez zmieniam bo w sumie mam jakis stary zakichany gwint hr...
Nie pamiętam już na jakich oponach lata, w niedziele coś mówił że kupuje po 100zł szt
Na tyle często ma jakiegoś miekkiego extrema .
Ja tej płytki chce unikać - jak u mnie zawias nie pomoże to wleci mocna szpera. Na pewno zdam relacje.
Dokladnie 6kg roznicy na klapie i 2kg na mocowaniach
To sporo, szczególnie z tyłu. Chociaż u Kunia zrobi się wtedy jeszcze bardziej nerwowo, pamiętam że jak przeniosłam aku z bagażnika z powrotem pod maskę to nie mogłam ogarnąć co się dzieje Ale myślę że jak Kuniu ogarnie problem z nierównym hamowaniem tyłu to będzie lepiej.
Dokladnie 6kg roznicy na klapie i 2kg na mocowaniach
To sporo, szczególnie z tyłu. Chociaż u Kunia zrobi się wtedy jeszcze bardziej nerwowo, pamiętam że jak przeniosłam aku z bagażnika z powrotem pod maskę to nie mogłam ogarnąć co się dzieje Ale myślę że jak Kuniu ogarnie problem z nierównym hamowaniem tyłu to będzie lepiej.
No to ja już mam swojego rzecznika jak by kto miał jakieś pytania to walić do Ani
To moja pierwsza zima, w którą tak mało się dzieje przy aucie.
Mimo braku czasu/chęci coś tam powolutku sobie dłubie, pierdoły trochę nie związane z performance na tor, ale myślę że można udostępnić
Civic jeździ weekendowo po ulicy i postanowiłem przesiąść się z 15" na 16".
Dorwałem jakieś używane Buddy Club P1 w fajnym stanie:
Do tego założyłem moje ulubione opony drogowe:
I testowo zamontowałem dziwny wichajster do lewarka zmiany biegów:
A! udało się też zamontować wydajniejsze wtryskiwacze, o ile dobrze pamiętam 550tki.
Przy okazji został lekko podstrojony. Na razie tyle, działa jeździ i daje mnóstwo frajdy kiedy uda zrobić rundkę
Żeby silnik był na odpowiedniej wysokości to musi tak stać.
Jak przyjdzie nowe zawieszenie to się poustawia to trochę lepiej, ale dużo nie zejdę.
Nie chce się stresować jak będę musiał szybciej przejechać coś nierównego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum