Ciesze sie ***** Zaczynam Cie traktowac troszke powazniej szacun za rozmiar felg ;p Bo ja jak juz widze te "papucie" to mi sie zle robi ale bedzie rozpierdol ;p niech tylko tory otworza
Udało się w końcu wyjechać w tych trudnych czasach na tor i sprawdzić modyfikację.
Najważniejsze z nich to:
-inne zawieszenie,
-mocniejsza szpera,
-koła 17"
Auto zmieniło się nie do poznania, przyśpiesza dużo wcześniej, jest stabilniejsze i w końcu bardziej neutralne.
Wóz nawet zrobił się bardziej nadsterowny, co jest ciekawe bo do tej pory było zupełnie odwrotnie. Cieszę się, bo w końcu mogę zamontować z powrotem stabilizator na tył
Kilka poprawek z kątami, stabem, twardością i wóz wydaje mi się, że zrobi się konkurencyjny
Byliśmy w kilka osób. Zrobiłem z tego taki krótki filmik z naszej jazdy - bez best lapów
Ostatnio zmieniony przez Kuniu4 2020-05-12, w całości zmieniany 1 raz
Udało się w końcu wyjechać w tych trudnych czasach na tor i sprawdzić modyfikację.
Najważniejsze z nich to:
-inne zawieszenie,
-mocniejsza szpera,
-koła 17"
Auto zmieniło się nie do poznania, przyśpiesza dużo wcześniej, jest stabilniejsze i w końcu bardziej neutralne.
Wóz nawet zrobił się bardziej nadsterowny, co jest ciekawe bo do tej pory było zupełnie odwrotnie. Cieszę się, bo w końcu mogę zamontować z powrotem stabilizator na tył
Kilka poprawek z kątami, stabem, twardością i wóz wydaje mi się, że zrobi się konkurencyjny
Byliśmy w kilka osób. Zrobiłem z tego taki krótki filmik z naszej jazdy - bez best lapów
Modyfikacje.. usprawnienia.. szpery.. zawiasy.. dłubaninka.. duże zdjęcie "z toru" w podpisie.. Kreując się na rejsera może na początek warto nauczyć się operowania podstawowym elementem jakim jest kierownica.. co to za odrywanie rąk i jakieś przekładanki co chwila?(1:06 1:15 2:10 2:19 2:25 2:40 2:52 3:02 4:30 4:56 5:22 5:36) Widać że przyzwyczajenia z biurkowego Thrustmaster'a biorą górę.. Z drugiej strony patrząc na wisienkę na torcie z gatunku "mydełko Fa" w 7:01 nie ma sensu mieć wygórowanych oczekiwań..
PS: kierowca w EJ9 dużo bardziej ogarnięty.. szkoda że jest go "mniej" w tej hollywoodzkiej produkcji..
Tomac, bardzo mi miło że poświeciłeś tyle czasu na mój film, wypisując te wszystkie momenty
Nie uważam się absolutnie za rejsera, a ni na takiego się nie kreuje. Po prostu lubie robić ten wóz a później nim jeździć - ale tego możesz nie zrozumieć
Ale żeby tak w jednym zdaniu uświadomić Ci jaka jest różnica to: EJ znajomego ma magiel z S2000 - który jak sam wiesz jest bardzo krótki i można robić wszystko trzymając ręce tam gdzie trzeba. Ja niestety mam długi magiel z ITr'a i przy takich ciasnych torach trzeba kierownice cały czas przekładać.
To była luźna jazda, bez napinki i czasów
Ale, myk jest taki że tego dnia moje czasy były lepsze niż kolegi w EJ
e tam, tez mam seryjny dlugi magiel i nie uwazam ze jest to ograniczenie
Ograniczenie w czym? W trzymaniu kierownicy za 15"?
Jeździłem tym autem z maglem z ski i na prawdę robi robotę. Można mocno iść bokiem i skontrować to bez przekładania rąk - co w przypadku mocno podbramkowych sytuacjach ratuje życie.
Znajomek się o tym przekonał jak poszedł za grubo na jednym ślimaku w WWA - bez tego magla wozu by już nie było
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum