Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Torowy Civic EJ2 K20A2 - by Kunis
Autor Wiadomość
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-01-16   

W internetach pisali, że zwiększa precyzję zmiany biegów. Chociaż u mnie przed montażem działało to mega dobrze i sam nie wiem czy mod na + czy - :lol:
 
 
Demon 


Auto: MX-5 Anniversary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 156
Skąd: śląskie
Wysłany: 2020-01-16   

Taka koza i poszerzki. To nie wygląda dobrze
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-01-16   

Demon napisał/a:
Taka koza i poszerzki. To nie wygląda dobrze


Wystarczy, że rzucisz okiem na pierwszy post tego tematu i będziesz wiedział dlaczego są tu te "poszerzki" ;)
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2020-01-17   

Zawsze lubiłem te felgi ale nie wygląda to ttaj niestety na takiej kozie :D
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-03-25   

Dobra, felgi były be to zmieniłem na trochę większe. Już nie markowe, ale mają wiecej plusów niż minusów ;)





Jako, że sezon został przesunięty dłubie sobie powoli przy aucie.

Zdjąłem kilka kg (-18kg) z wnętrza, montując lekka nagrzewnice i wywalając wszystko z pod deski:





Doszedł też docelowy zawias od Karamby:







Przy okazji założyłem nowe klocki, przewody w oplocie, wyprałem filtr itd:









I wisienka na torcie, szpera płytkowa Gripper. Decyzję o jej założeniu podjąłem w sobote, kiedy znajomy dał mi sie przejechać K seria z płytką :)









Mam nadzieje, że uda się to potestować jeszcze w tym roku.... :(

Aaaa i gdzieś w między czasie, kupiłem też koła na tor i uzbroiłem je w sliki:

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-03-25   

Dobrze modzisz 8-)

No teraz sporo przyśpieszysz ;-)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-03-25   

Kuniu4 napisał/a:
Doszedł też docelowy zawias od Karamby


Niechaj służy jak najlepiej 8-)
Szkoda tylko ze nie masz gdzie testować :/
_________________
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2020-03-28   

Ciesze sie ***** :P Zaczynam Cie traktowac troszke powazniej :P szacun za rozmiar felg ;p Bo ja jak juz widze te "papucie" to mi sie zle robi :) ale bedzie rozpierdol ;p niech tylko tory otworza :D
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-05-11   

Udało się w końcu wyjechać w tych trudnych czasach na tor i sprawdzić modyfikację.
Najważniejsze z nich to:

-inne zawieszenie,
-mocniejsza szpera,
-koła 17"

Auto zmieniło się nie do poznania, przyśpiesza dużo wcześniej, jest stabilniejsze i w końcu bardziej neutralne.
Wóz nawet zrobił się bardziej nadsterowny, co jest ciekawe bo do tej pory było zupełnie odwrotnie. Cieszę się, bo w końcu mogę zamontować z powrotem stabilizator na tył :)
Kilka poprawek z kątami, stabem, twardością i wóz wydaje mi się, że zrobi się konkurencyjny :)

Byliśmy w kilka osób. Zrobiłem z tego taki krótki filmik z naszej jazdy - bez best lapów :)

Ostatnio zmieniony przez Kuniu4 2020-05-12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-05-11   

U kolegi w 6gen fajnie komp obrazuje hamowanie :lol:
_________________
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2020-05-12   

Kuniu4 napisał/a:
Udało się w końcu wyjechać w tych trudnych czasach na tor i sprawdzić modyfikację.
Najważniejsze z nich to:

-inne zawieszenie,
-mocniejsza szpera,
-koła 17"

Auto zmieniło się nie do poznania, przyśpiesza dużo wcześniej, jest stabilniejsze i w końcu bardziej neutralne.
Wóz nawet zrobił się bardziej nadsterowny, co jest ciekawe bo do tej pory było zupełnie odwrotnie. Cieszę się, bo w końcu mogę zamontować z powrotem stabilizator na tył :)
Kilka poprawek z kątami, stabem, twardością i wóz wydaje mi się, że zrobi się konkurencyjny :)

Byliśmy w kilka osób. Zrobiłem z tego taki krótki filmik z naszej jazdy - bez best lapów :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pJePwX6f_gM[/youtube]


Modyfikacje.. usprawnienia.. szpery.. zawiasy.. dłubaninka.. duże zdjęcie "z toru" w podpisie.. Kreując się na rejsera może na początek warto nauczyć się operowania podstawowym elementem jakim jest kierownica.. co to za odrywanie rąk i jakieś przekładanki co chwila?(1:06 1:15 2:10 2:19 2:25 2:40 2:52 3:02 4:30 4:56 5:22 5:36) Widać że przyzwyczajenia z biurkowego Thrustmaster'a biorą górę.. Z drugiej strony patrząc na wisienkę na torcie z gatunku "mydełko Fa" w 7:01 nie ma sensu mieć wygórowanych oczekiwań..

PS: kierowca w EJ9 dużo bardziej ogarnięty.. szkoda że jest go "mniej" w tej hollywoodzkiej produkcji..
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-05-12   

Tomac, bardzo mi miło że poświeciłeś tyle czasu na mój film, wypisując te wszystkie momenty :mrgreen:
Nie uważam się absolutnie za rejsera, a ni na takiego się nie kreuje. Po prostu lubie robić ten wóz a później nim jeździć - ale tego możesz nie zrozumieć ;)

Ale żeby tak w jednym zdaniu uświadomić Ci jaka jest różnica to: EJ znajomego ma magiel z S2000 - który jak sam wiesz jest bardzo krótki i można robić wszystko trzymając ręce tam gdzie trzeba. Ja niestety mam długi magiel z ITr'a i przy takich ciasnych torach trzeba kierownice cały czas przekładać.

To była luźna jazda, bez napinki i czasów ;)

Ale, myk jest taki że tego dnia moje czasy były lepsze niż kolegi w EJ ;)
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2020-05-12   

Kuniu4 napisał/a:
Tomac, bardzo mi miło że poświeciłeś tyle czasu na mój film, wypisując te wszystkie momenty


My pleasure ;-) Jak mnie coś zainteresuje zasadniczo zgłębiam zagadnienie ;-)

Kuniu4 napisał/a:
Po prostu lubie robić ten wóz a później nim jeździć - ale tego możesz nie zrozumieć


Myślę że jestem w stanie to zrozumieć bo mam podobnie...

Kuniu4 napisał/a:
To była luźna jazda, bez napinki i czasów ;)


I elegancko :ok:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-05-12   

e tam, tez mam seryjny dlugi magiel i nie uwazam ze jest to ograniczenie :)
_________________
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-05-12   

Krzyh00 napisał/a:
e tam, tez mam seryjny dlugi magiel i nie uwazam ze jest to ograniczenie :)


Ograniczenie w czym? W trzymaniu kierownicy za 15"? :)
Jeździłem tym autem z maglem z ski i na prawdę robi robotę. Można mocno iść bokiem i skontrować to bez przekładania rąk - co w przypadku mocno podbramkowych sytuacjach ratuje życie.
Znajomek się o tym przekonał jak poszedł za grubo na jednym ślimaku w WWA - bez tego magla wozu by już nie było :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna