Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Miata NA 1,8 Green Tea
Autor Wiadomość
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-12-23   Miata NA 1,8 Green Tea

Po sprzedaży EG6 wpada taki oto projekt :)
Zawsze byłem ciekaw ale brakowało mi jajec żeby takiego twora kupic :lol: i tak oto jest:

MODEL: 1994 miata NA 1,8 130KM
SILNIK: seria BP
plan: Dół VVT, głowica BP4W, custom wałki, mocniejsze sprężynki

UKŁAD DOLOTOWY: seria
Plan: ITB

UKŁAD WYDECHOWY: seria, końcowy Mohr
plan: przelot 2,5 cala

ELEKTRONIKA: seria
Plan: EMU Classic, COPy

UKŁAD NAPĘDOWY: seria 5b, otwarty dyfer, felgi Weds SA90 15x7 ET 38, opony nankang NS2R 205/50R15
plan: torsen, FD 4,3 i 6biegów

ZAWIESZENIE: całe zawieszenie odnowione, wszystkie wahacze piasek + malowanie, wszystkie tuleje zawieszenia strongflex, nowe sworznie, łączniki, końcówki drążków itp. stabilizator przód BnC 28mm, tył 11mm seria, zawias gwint custom na bazie bilsteina z dobranymi siłami tłumienia strojonymi pod wszystkie predkości, spreżyny Faulkners 400/300lbs,

UKŁAD HAMULCOWY: Midbrake 255/251mm cały odnowiony i poskładany na nowych częściach, przód tarcze brembo, klocki Mintex M1144, tył tarcze brembo, klocki ATE, przewody w oplocie pizzabrakes

BODY-KIT: seria
Plan: dokładka przód Rpackage, Big Wing, Hardtop

ŚRODEK: seria, kierownica Momo prototipo 350mm
Plan: Rollbar, fotele kubełkowe Recaro SPG + pasy szelkowe 3"

CAR-AUDIO: brak

Kilka fotek:

Zaraz po zakupie:



Podczas korekty:



Gotowy:



Aktualny stan:


Money shot:






Po nowym roku jak znajdę chwilę to zacznę to składać :) bo w planach starty w Miata Challenge a pierwsza runda już końcem marca.
Ostatnio zmieniony przez bobas 2020-03-20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-12-23   

gratulacje zakupu! jednak ciągnie wilka do lasu :-P :mrgreen:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-12-23   

W fajnym stanie to auto jak widać, pomysł na starty też dobry, nie będzie tam łatwo :D
_________________
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-12-23   

Fajny popier*alacz :-) a może zamiast turbo to k series :D
https://www.youtube.com/watch?v=QGKkcbqsMBo
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-12-23   

Bardzo fajna Miata! Ta kierownica zawsze mi się z tą budą kojarzyła, lepiej się nie da. :) Co do Turbo, nie jest to w Miatach trochę tak, że przy większej mocy co chwile zdychają skrzynie biegów i dyfry?
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-12-23   

Plan jest na okolice 230hp a to wytrzymują w miarę dobrze :)
A jak coś klęknie to używki są tanie jak boszcz.

Jaca rwd to rwd :-P
no_name21 trzeba trochę odsapnąć od tej hondy :D
 
 
Ania 


Dołączyła: 07 Paź 2019
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-24   

Miatu <3
Też na pewno kiedyś sobie kupię :D
No i znam się na tym jak świnia na gwiazdach, ale czemu mówi się, że do turbienia lepsze jest 1.6 niż 1.8?
_________________
fb/szparko
 
 
133699 


Auto: Impreza Turbo & Forester Turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 5
Skąd: Kielce
Wysłany: 2019-12-24   

Też mnie to zastanawia :oops: zasadniczo te silniki są identyczne. Waga? sztywność bloku? patrząc na różnice w mocy 1.6 vs 1.8 pokusiłbym się o stwierdzenie, że 1.8 będzie żywotniejsze ze względu na mniejsze doładowanie (zakładając te same moce w przypadku 1.6)
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-12-24   

fajny wóz i widać nie ma opierdalani@ :-D
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-12-24   

Chodzi o 1,6 90hp który w serii ma niski stopień sprężania. W 1,8 też jest go mało bo 8,8 i 9,0 w polifcie także silnik równie dobrze przyjmuję boost jak 1,6 i górną granicą seryjnego słupka jest to co generuje b16 turbo. Powyżej 300hp trzeba zmieniać korby. Tłoki znoszą podobno granice 350.
 
 
Michael456 


Auto: Fiesta ST180
Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 62
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-24   

Miata bardzo fajne auto, uśmiech na twarzy nigdy nie znika :D
Myślałem nad takim NA, tylko z wolnossącym 1.8 z NBfl i krótka skrzynia 5b z NA. Takie połączenie też jest fajne :D
 
 
Les 


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 497
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-12-24   

A głowa to ci nie wystaje 😁😁

Gratki
_________________

 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-12-24   

Michael456, można grzebać wolnossace 1,8 ale przez słaby flow głowicy koszty rosną do dość dużych sum a granice 200hp przekroczyć jest niełatwo. Dlatego dużo tańszym i prostszy jest T.

Les, na szczęście się mieści :p
 
 
Michael456 


Auto: Fiesta ST180
Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 62
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-25   

bobas, a to tak, z tym się zgodzę, te silniki, które były w NA i NB to są ciężkie w modyfikacji jak się chce mieć wolnossące auto, tutaj tylko turbo, bo w NC i ND to już są fajniejsze te silniki i podatniejsze na mody jako wolnossaki :)
 
 
ravestation 


Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-12-27   

fajna! skrzynia i dyfer spokojnie wytrzymają 300 KM i ok 350Nm - potwierdzone info 8-)

W razie W, wrzucisz skrzynię od rx7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna