Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Miata NA 1,8 Green Tea
Autor Wiadomość
Demon 


Auto: MX-5 Anniversary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2018
Posty: 156
Skąd: śląskie
Wysłany: 2019-12-31   

Wszystko zależy od tego jak jeździsz. Bo do drogowej czy nawet tima attack'owej jazdy 300KM powinna skrzynia i dyfer spokojnie wytrzymać. Co inne do driftu gdzie co chwilę kopiesz sprzęgło i przeciążenia na napędzie są dużo większe
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-06   

Póki co w tym jak i w eg6 na brnie bedzie można kawę parzyć na prostych :mrgreen:
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-19   

Spokojna twoja rozczochrana, na sezon powinno się to zmienić 8-)

Zawias poskładany, dołożyłem smarowniczki na wszystkie tuleje, żeby nie trzeba było rozbierać zawiasu do smarowania poliuretanów.
Zostało ustawić docelową wysokość, zalać i odpowietrzyć hamulce, geometria, wymienić płyny i można jechać do blacharza :-)

 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-19   

No i odpowiednie koło do tego auta :)


buc z Ciebie :) nie napiszesz że grzebiesz przy aucie wpadłbym podyrygować xD
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-19   

dyrygenta to mi nie trzeba :D ale wpadaj w przyszłym tygodniu po robocie. Dam znać kiedy kręcę, muszą mi dojść brakujące fanty.
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-23   

Wyjechała o własnych siłach :-P





Niebawem przyjdzie trochę żelastwa więc znowu trzeba będzie pruć, tym razem wnętrze.

Stay tuned.
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-01-23   

Bardzo dobrze wygląda na tej feldze. :ok: Ważyłeś je?
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-23   

Właśnie zapomniałem tego uczynić jak do mnie przyszły :roll:
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-01-23   

bobas napisał/a:
dołożyłem smarowniczki na wszystkie tuleje, żeby nie trzeba było rozbierać zawiasu do smarowania poliuretanów.


Jak to działa? Masz jakieś foty tych elementów?
_________________

 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-23   

smarowniczki/kalamitki pozakładane jak na foto + lekka praca dremelem nad tulejami aby smar dotarł przede wszystkim do tulejek. późniejsze smarowanie to kwestia założenia smarownicy i wciśnięcie smaru :)

 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-01-23   

To to ja znam z maszyn CNC :mrgreen: Twój patent? Genialne w swej prostocie. Testowałeś to już na innym aucie?
_________________

 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2020-01-23   

Nie nie. Takie rozwiązanie jest stosowane w "miata światku" w USA już od dawna. Roboty niewiele a późniejsza obsługa banalna.
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-01-23   

Nie znałem tego. Wydaje mi się, że to świetny pomysł.
Polecam dać kapturki na kalamitki to syf nie będzie łapał się smaru :)
_________________

 
 
Lee_Liu_Te 

Dołączył: 24 Wrz 2017
Posty: 61
Skąd: Zabki
Wysłany: 2020-01-24   

Bardzo dobry pomysł ;-)
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-01-24   

bobas widzę że nie tracisz czasu! mam nadzije że sie zobaczymy już niedługo na jakimś track day-u ;-)

bobas napisał/a:
Takie rozwiązanie jest stosowane w "miata światku" w USA już od dawna.


patent znany już od dawna, nie wiem czy wyszło to od miaty czy nie s2k czy jeszcze z innego źródła ale generalnie polecam tutoriale Roba bo facet już wiele lat temu tworzył opisy DIY z bardzo fajnymi i konkretnymi opisami itd ;-)

https://robrobinette.com/S2000Bushings.htm
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna