Wszystko zależy od tego jak jeździsz. Bo do drogowej czy nawet tima attack'owej jazdy 300KM powinna skrzynia i dyfer spokojnie wytrzymać. Co inne do driftu gdzie co chwilę kopiesz sprzęgło i przeciążenia na napędzie są dużo większe
Spokojna twoja rozczochrana, na sezon powinno się to zmienić
Zawias poskładany, dołożyłem smarowniczki na wszystkie tuleje, żeby nie trzeba było rozbierać zawiasu do smarowania poliuretanów.
Zostało ustawić docelową wysokość, zalać i odpowietrzyć hamulce, geometria, wymienić płyny i można jechać do blacharza
smarowniczki/kalamitki pozakładane jak na foto + lekka praca dremelem nad tulejami aby smar dotarł przede wszystkim do tulejek. późniejsze smarowanie to kwestia założenia smarownicy i wciśnięcie smaru
bobas widzę że nie tracisz czasu! mam nadzije że sie zobaczymy już niedługo na jakimś track day-u
bobas napisał/a:
Takie rozwiązanie jest stosowane w "miata światku" w USA już od dawna.
patent znany już od dawna, nie wiem czy wyszło to od miaty czy nie s2k czy jeszcze z innego źródła ale generalnie polecam tutoriale Roba bo facet już wiele lat temu tworzył opisy DIY z bardzo fajnymi i konkretnymi opisami itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum