UKŁAD DOLOTOWY: K&N filtry powietrza, Z1 MOTORSPORT sylikony dolotów
UKŁAD WYDECHOWY: FAST INTENSION długie kolektory wydechowe + owinięte bandażem DEI TITANIUM, JAPSPEED test pipy, NISMO przelotowy układ wydechowy, XTREME PROJECT przelotowe końcówki 119MM
UKŁAD NAPĘDOWY: EXEDY wzmocniony docisk i tarcza sprzęgła, RJM PERFORMANCE pompka sprzęgła, CUSTOM odelżone koło zamachowe o 2.5 kg zamiast koła dwumasowego, NISMO wał napędowy z włókna węglowego
Mam jeszcze na podmianę tarczę od wskaźnika temperatury oleju ze stopni fahrenheita na celsjusza, ale trzeba do tego wypruć całą deskę, więc ogarnę jak będzie trochę cieplej...
Dywaniki Japanized zrobione w stylu OEM GT-R R34
Gałka Mishimoto
Co niedługo planuję zrobić: W przyszłym tygodniu usuwam podtlenek gazolotu. Zamówiłem sprężyny Eibach Pro-Kit, żeby ją trochę sprowadzić na ziemię, a szkoda mi było amortyzatorów Nismo bo mają genialną charakterystykę pracy, więc z tego tytułu nie poszedłem w gwint, mam nadzieje że spas będzie w punkt na tym Eibachu. Ponadto, muszę pomalować tylny zderzak bo jest paskudny, cała reszta auta lakierniczo OK.
Więc tak, mówię jak jest, Kamil Max Kolonko: Dla mnie pod prawie każdym względem 370Z jest lepszym autem. Zacznę od środka, bo to najbardziej boli w 350Z i wiesz jak on wygląda seryjnie. W 370Z ten środek jest bardziej przytulny, materiały lepsze, plastiki i inne bzdury nie skrzypią na kostce brukowej (w Z33 z tym był dramat). Kierownica jest o wiele ładniejsza, boczki obite materiałem, a nie plastikiem, konsola skórzana, słowem, przyjemniej. Przestrzeń bagażowa - w 350Z jest ta rozpórka/belka między kielichami, przez co miałem olbrzymi problem, aby upchać wakacyjną walizkę i pojechać na lotnisko, w 370Z tej belki nie ma, co za tym idzie, więcej praktycznej przestrzeni do wykorzystania. Spalanie paliwa w moim mniemaniu delikatnie niższe, brak poboru oleju. 70'tka jest krótsza, co za tym idzie o wiele lepiej skręca, jest zwinniejsza, jeszcze łatwiej się nią jeździ bokiem, przekładki wchodzą jak złoto. Wydaje mi się, że również lepiej hamuje, ale nie wiem czy to spowodowane trochę niższą wagą czy hamulcami, ale jest lepiej. Hamulec ręczny - w 350Z po wymianie wszystkiego na nowe, miał siłę jedynie utrzymać auto w miejscu, do driftów się nie nadawał, w 70'tce można nim podcinać tył. Nawet taka bzdura jak Rev Match, bardzo uprzyjemnia szybką jazdę. Audio na plus, przez brak olbrzymiego głośnika za plecami kierowcy, który w 350Z dudni. Jedynie kwestia wizualna to temat sporny, zawsze mi się 350Z bardziej podobało i generalnie tak jest dalej w porównaniu ze standardowym 370Z. Body-kit Nismo i czerwony kolor ratuje sprawę i na żywo przyjemnie to wygląda. Więc podsumowując, środek lepszy, pali mniej, jeździ lepiej, driftuje lepiej, jest szybsza, łatwa w utrzymaniu etc etc.
Krychu: na razie jestem bez fot, odkąd mam to auto ciagle pada u mnie, niby w przyszłym tygodniu ma być ładnie, to coś cykne.
Bio: To auto jest śmieszne bo za dnia tego nie widać gołym okiem, zaś wieczorem wszystkie plastikowe elementy robią się w kolorze pomarańczowym, a reszta czerwona. Maska i zderzak przód była malowana, reszta ori lakier.
Wierzba: To jest właśnie Rev Match, możesz sobie redukować biegi w dół, a auto samo będzie robiło między gaz, bardzo wygodny do upalania gadżet.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-01-10
Bajcarek napisał/a:
Bio: To auto jest śmieszne bo za dnia tego nie widać gołym okiem, zaś wieczorem wszystkie plastikowe elementy robią się w kolorze pomarańczowym, a reszta czerwona. Maska i zderzak przód była malowana, reszta ori lakier.
ok to coś zepsuli z podkładem/lakierem patrząc na tą fotę
zawsze mi się 350Z bardziej podobało i generalnie tak jest dalej w porównaniu ze standardowym 370Z. Body-kit Nismo i czerwony kolor ratuje sprawę
mam podobnie!
ps. to jest automat ?
Dzięki. Jest to manual, jeździłem automatem i dostarcza trochę mniej frajdy IMO.
empe napisał/a:
Znam auto. Na żywo wygląda mega fajnie!
Właśnie rozkminiam co sobie kupić na zabawkę: 370z czy GT86/BRZ + kompresor. 😀
Podobne mamy kryteria... Też szukałem GT86 z turbo, ale niestety nic nie było. BTW, miesiąc temu miałem okazję się przejechać właśnie takim GT turbo i przy mocy 300PS, to auto dalej jest kosmicznie wolne... Nie wiem z czego to wynika, ale 15s w pomiarze 100-200 to dramat, jak na tak niską wagę i w sumie sporą moc. Nie wiem jak sprawa wygląda z kompresorem, ale poza niedogodnością mocową, w GT86 odpowiada mi absolutnie wszystko.
Podobne mamy kryteria... Też szukałem GT86 z turbo, ale niestety nic nie było. BTW, miesiąc temu miałem okazję się przejechać właśnie takim GT turbo i przy mocy 300PS, to auto dalej jest kosmicznie wolne... Nie wiem z czego to wynika, ale 15s w pomiarze 100-200 to dramat, jak na tak niską wagę i w sumie sporą moc. Nie wiem jak sprawa wygląda z kompresorem, ale poza niedogodnością mocową, w GT86 odpowiada mi absolutnie wszystko.
GT86 z popularnym kitem SC daje właśnie ok 300KM i nawet wtedy jest wolniejsze od seryjnego 370Z, które przecież demonem prędkości też nie jest.
W GT86/BRZ wszystko mi się podoba poza mocą i pewnie dlatego to auto odpadnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum