O nieee, Poznań miał być mój urodzinowy A tak to się pokrywa z kieleckim SuperOESem. No ale dobra, przeżyję, było za pięknie żeby mogło być prawdziwe )))
O nieee, Poznań miał być mój urodzinowy A tak to się pokrywa z kieleckim SuperOESem. No ale dobra, przeżyję, było za pięknie żeby mogło być prawdziwe )))
Niestety wszystkich lig w Polsce jest tak dużo, że nie ma możliwości zrobienia tak, żeby nic się nie pokrywało
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Wiem wiem, żartuję w każdym razie u mnie chyba Wasz cykl będzie priorytetowy, a reszta ile się uda pojechać to się uda. Oby tylko auto się jakoś poważniej nie zesrało.
w każdym razie u mnie chyba Wasz cykl będzie priorytetowy,
Nawet nie wiesz jak miło czytać, że ktoś chce ze swoich sprawdzonych cyklów przejść do Nas Mam nadzieję, że więcej osób zdecyduje się na taki krok A ja postaram sie zrobić tak, żeby to wszystko wyszło jakościowo na 110% Dzięki
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
Jarzomb, podziwiam kurcze
Pomysł masz dobry, po jednym sezonie będzie widać czy to się przyjmie, na moje tak. I jest szansa że coś z tego urośnie większego na mój gust
Fajnie też że w sezonie forum ruszy z kopyta, to nie będą matury niektóre pisać że forum zdechło
Ile uda mi się wrócić do PL, tyle rund pojadę
Czej czej - bo na stronie jest info o 5 klasach, a mi wychodzi już 6
Czyli klasy STREET są dwie, bez podziału na serie silnika?
To mamy STREET, STREET+, D PRO, B PRO, K PRO i OPEN
Na początku myślałam, że podział na STREET / PRO będzie wewnątrz serii silnikowych, czyli D Street / D PRO itd. Ale tak jak jest w sumie też jest fajnie. Tylko wychodzi że seryjne ep3 będą latały z seryjnymi eg3?
Czej czej - bo na stronie jest info o 5 klasach, a mi wychodzi już 6
Czyli klasy STREET są dwie, bez podziału na serie silnika?
To mamy STREET, STREET+, D PRO, B PRO, K PRO i OPEN
Na początku myślałam, że podział na STREET / PRO będzie wewnątrz serii silnikowych, czyli D Street / D PRO itd. Ale tak jak jest w sumie też jest fajnie. Tylko wychodzi że seryjne ep3 będą latały z seryjnymi eg3?
Nie liczę OPEN, bo ona będzie tylko w przypadku kiedy nie znajdę chętnych Hondziarzy. Dodatkowo nie wymaga rejestracji jako zawodnik (wpisowego na cały sezon), ale też nie jest w niej liczona klasyfikacja generalna, nagrody tylko symboliczne itp. Taka bonusowa klasa jeśli ktoś chciałby pojeździć.
A co do Street. EP3 ma 200 KM i waży 1200kg. 200/1200 = 0,1667 czyli STREET+. EG3 jest w zwykłym STREET. Jeszcze się zastanawiam nad tym czy nie zmienić w STREET również wg serii silników. Celowo zredukowałem ilość klas Street do dwóch, bo nie spodziewam się wielu chętnych tak seryjnymi autami, a nie chcę mieć po 2 aut w klasie.
Myślę czy nie zmienić granicy na 0,14. Wtedy wszystkie iVT i VTi będą już w STREET+ i chyba byłoby to sensowniejsze.
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
no ale stockowe b16 jest w klasie z dokoksowanym b20? Exiu broń się
Ty Ciii cos tam Jarzombkowi pomagalem w tworzeniu klas trza sie ustawic ;p a tak serio zastanawiam sie wlasnie czy nie przejsc i z k20 sie liczyc zobaczymy pozniej jakie auta sie zapisza itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum