teraz trudniejszy temat, od samochodów wymagane są badania techniczne natomiast obecność klatki wyklucza przejście pozytywne przeglądu - takie tematy rozpatrywane są indywidualnie ?
Da się mieć przegląd i klatkę Ale to już są bardziej skomplikowane procedury. Exiu w swoim ED6 przegląd miał
Tutaj ten wpis ma wartość tylko taką teoretyczną. Chyba dodałem tam w regulaminie zapis, że odstępstwa od tego będą rozpatrywane indywidualnie Ogólnie rzecz biorąc, bez spiny, wpuszcze na tor jesli z auta nie leci jak ze świni, nie odpadają części i ma prawidłowo zamontowane fotele, pasy itp
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
nie zrozum mnie źle - nie szukam dziury w regulaminie i nie mam na celu sie przypier****ć bo to akurat dotyczy całego PZMOTu i naszego prawa a praktycznie każda impreza motoryzacyjna ma takie zapisy w regulaminach, to nie problem od dzis że ktoś kto ma samochod z klatką nie ma opcji na przejscie LEGALNE przeglądu, załatwić można wszystko .. ale jakby sie cos stało na drodze publicznej nawet nie z naszej winy to jesteśmy na straconej pozycji... pogodziłem sie przed „zaklatkowaniem” z faktem że później to juz tylko laweta ale wkurza mnie że PZMOT woli „umyć ręce” niż wnioskować o zmiany w prawie
no chyba ze wiecie cos wiecej to mnie poprawcie
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
fulek, napisz cos wiecej bo nie do końca kumam - z tego co wiem to ksiązka nic tu nie wnosi... wszystkie rajdówki z klatką ... nawet startujące w RSMP itp majà „załatwiane” przeglądy bo nie ma opcji legalnie tego zrobić
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Otóż to, tylko lewizna
W mojej okolicy po znajomości, da się jakoś po cichu zrobić ale trzeba na stację wjechać z wnętrzem bo kamery patrzą, każda lepsza stacja zaraz umywa od tego ręce, dlatego ja olalem z góry temat przeglądów i jedynie OC będę płacić bo muszę, a zawody gdzie wymagają przeglądu skreślam z góry, taki mamy klimat p
Z tymik przegladami to kazdy tak pisze w regulaminie zeby bylo chyba, bo ja od raczej rzadko kiedy mam przeglad, to ze mam w dowod wbity rollbar to i tak lewizna takze mysle, ze nie ma sie co przejmowac
Jedyne legalne rozwiazanie to zrobic civica na tor, pozniej go rozjebac go, eksperci ocenia wtedy czy auto nie zagraza bezpieczenstwu i wtedy mozna uzyskac homologacje i zbudowac sobie drugiego takie mysle, ze w pol bance mozna sie z tym zmiescic a ta ksiazka samochodfu sportowego to tez pizda
Mój kolega lata temu ogarnął jajko z rollbarem na 2 osobowe, ale wydał na to około 10tys zł. Dużo papierów i rzeczoznawca do tego. Da się zrobić, ale IMO nie przy aucie za 20 tys na tor
Mój kolega lata temu ogarnął jajko z rollbarem na 2 osobowe, ale wydał na to około 10tys zł.
W sensie przerejestrowanie z 5 osobowego na 2 osobowy kosztowało 10k pln?
Dabrowskim zrobił sobie 'legalnego' sedana, 2 osobowego, na pewno nie kosztowało to 10k km ;p
Generalnie temat rzeka, a temat prosty, tylko urzędy/ministerstwo wszystko komplikuje; tak prostą rzecz żeby zorganizować, trzeba odwiedzić skp, wydział komunikacji i uzyskiwać odstępstwa - podejrzewam, że wizyty tu i tam po kilka razy
Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd
Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd
Sama zmiana miejsc dla pasażera nie jest taka trudna, to fakt, ale zmiana na dwu osobowe z rollbarem, kubełkami i szelkami, bez wnętrza, i po swapie z 1.3 na B18 tyle go właśnie kosztowała żeby robić legalnie przegląd
Generalnie krążą legendy, że są tacy którym się to udało (przerejestrowanie auta na dwie osoby, po czym "legalne" przechodzenie przeglądu). Trzeba mieć papier z warsztatu że kanapa i pasy zostały zdemontowane profesjonalnie Robi się to na tej większej SKP (okręgowej?) I PODOBNO to wystarczy. Ale podkreślam, że to tylko zasłyszałam. To jest dopiero pół drogi, bo dalej dochodzi klatka, z którą już nie jest tak łatwo - trzeba skompletować dokumentację zdjęciową, zdjęcia spawów (bez farby), dokumenty poświadczające uprawnienia spawacza. Na jednej stacji diagnosta mówił mi o czymś takim jak "książka PZMOT" i nie chodziło o książkę samochodu sportowego. Generalnie mózg rozjebany.
Po tym wszystkim pozostają jeszcze wzajemnie wykluczające się przepisy - w samochodzie z klatką można jechać tylko w kasku, natomiast w kasku nie wolno poruszać się po drogach publicznych.
Kurtyna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum