MODEL:
Nissan 370Z 2013r. cherry black
SILNIK:
3696 cm3 benzyna
Dodatkowa chłodnica oleju silnika
Przekładka misy olejowej Z1 zwiększająca pojemość
Lekkie koła pasowe NST
Dodatkowa pompa paliwa Z1 anti starvation kit
UKLAD DOLOTOWY:
AAM competition CAI
UKLAD WYDECHOWY:
Catback Top Speed Pro-1 3"
Długie kolektory owinięte bandażem
ELEKTRONIKA:
Strojenie by Coobcio
UKLAD NAPĘDOWY:
Zacieśniona szpera
Poliuretanowe poduszki dyfra
Pokrywa dyfra Z1 zwiększająca pojemność
ZAWIESZENIE:
Gwint ISC race 14/10kg
Przedni stabilizator Stillen
Przednie i tylne wahacze regulowane SPC
felgi 19" seria na ulicę opony przód 255/35/19 tył 285/30/19 Pirelli P-zero
dwa komplety felg 18" seria z 350z na tor opony Extreme Vr2 w różnych mieszkankach
UKLAD HAMULCOWY:
Przewody w oplocie
Klocki stoptech
Kanały nawiewowe na hamulce
BODY-KIT:
Carbonowy dyfuzor z tyłu
Spojler na klapie NISMO
Carbonowa dokładka przednia
Czarne wkłady lamp
ŚRODEK:
Tarcza prędkościomierza w Km
Fotele kubełkowe
Pasy 4 punktowe
Odelżony tył ze zbędnych rzeczy
CAR-AUDIO:
seria BOSE
INNE:
seria
MOC:
335KM/372Nm
0-100km/h-5,5s 1/4mili-13,6s Waga 1530kg - dane seryjne
0-100km/h-5,2s 1/4mili-13,4s Waga 1500kg zatankowany do pełna ( jakieś 1440kg bez paliwa)- dane pomierzone
Fotorelacja:
wrzesień 2018, odbiór auta
Od razu wpadły pierwsze zmiany. Dyfuzor carbonowy, stabilizator stillen, sprężyny eibach pro kit, AAEM competition CAI, spoiler nismo, katalizatory kinetix, wydech Top speed pro 3", chłodnica oleju
kwiecień 2019
Wydech poszedł do przeróbki bo był za głośny. Doszły regulowane wahacze SPL, przewody hamulcowe w oplocie, carbonowa przednia dokładka, wnętrza przednich lamp pomalowane na czarno, kupiłem też dwa komplety felg z nissana 350Z 18" na tor
czerwiec-wrzesień 2019
Kilka wypadów na różne tory: Białystok, Łódź, Jastrząb, Ułęż. W czerwcu wypad do Coobcia na strojenie i zacieśnienie szpery.
październik 2019
Mój pierwszy wyjazd na tor Poznań, najlepszy czas 1:54.7
listopad-luty 2020
Kilka wypadów na tor Białystok poćwiczyć latanie bokiem
kwiecień 2020
Kolejne modyfikacje: Przekładka misy olejowej Z1 zwiększająca pojemość, Lekkie koła pasowe NST, Dodatkowa pompa paliwa Z1 anti starvation kit,Pokrywa dyfra Z1 zwiększająca pojemność wywalenie katów kinetix i montaż Długich kolektorów owinięte bandażem
czerwiec-listopad 2020
Montaż lekkich foteli, montaż kanałów nawiewowych na hamulce. Starty w cyklu Race day. Kolejna wizyta na torze Poznań z czasem 1.50.6
Podsumowanie sezonu 2020 race day
1 miejsce w street
2 miejsce w RWD3000+
4 miejsce w RWD
10 miejsce w generale
Jak dla mnie Zetką lepiej się jeździ niż Ską. Moje AP2 ma służyć jedynie do letnich przejażdżek bez żadnego upalania. Temat założę ale muszę jeszcze założyć dokładkę i porobić jakieś fajne zdjęcia bo teraz sobie stoi i czeka na wiosnę. Od października zrobiłem nią może z 500km A nissanem co tydzień jestem u nas na torze.
Kupiłem też pradziadka mojej Zetki-Datsuna 280Z
Jako baza nie jest zły, poza szczurzymi gniazdami i paroma dziurkami nie jest zgniły i jest kompletny.
Octane? Ten Octane z civiklubu?
Widzę, że wszyscy idziemy podobną drogą Piękna kolekcja aut. Marzy mi się takie 370 jako daily.
Datsuna komentować nie trzeba Szkoda tylko, że wersja +2
Buicka mam i jest już "prawie skończony". Z takim projektem jest tak że dwa kroki do przodu i trzy do tyłu. Był już prawie gotowy i okazało się że poprzedni lakiernik dał dupy i kolor na części elementów miał lekko inny odcień i oczywiście umył ręce. A że chciałem mieć idealnie to jeszcze raz został rozebrany i lakierowany w grudniu, teraz jeszcze schnie bez błyskotek na zewnątrz. Ale wykorzystując brak zimy jeżdżę sobie po okolicy żeby go dotrzeć takim nie do końca złożonym. W marcu idzie jeszcze raz do lakiernika na końcowe prace potem detailing lakieru i składanie. Maj to jest cel na finał.
Tak już było w lipcu i trzeba było się cofnąć i obecnie jest już podobnie tylko jest cały przód i maska ale wszystkie chromy zdjęte.
Dzięki, do floty dołączył też właśnie fiat 500e. Chcę sobie wyrobić zdanie na temat elektromobilności Już mu szykuję parę zmian wizualnych.
A co do nissana poczyniłem zakupy na tegoroczny sezon
Krótsze przełożenie dyfra 2.937
Pokrywa tylnego dyfra zwiększająca pojemność Z1
Dystans misy olejowej zwiększający pojemność Z1
Dodatkowa pompa paliwa zapobiegająca odpływaniu paliwa w zakrętach Z1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum