Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Yellow Spa S2000 AP1 '01 by Kuba
Autor Wiadomość
octane 


Auto: Datsun 280z Porsche 718S 72'riviera
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 120
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-04-04   

Kolor robi robotę. Ten żółty to chyba najlepsza opcja w s2000. Oglądałem na żywo na targach i robi mega wrażenie. Powodzenia w utrzymaniu w jak najlepszym stanie.
 
 
seremaq 


Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 636
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-22   

Najlepszy możliwy kolor dla eski.
Kuba gratuluję i przede wszystkim szanuję za wytrwałość w dążeniu do celu!
Ja potrafię 2 razy w ciągu roku zmienić zdanie odnośnie chęci kupienia jakiegoś auta :lol:
_________________
 
 
Wojtuuus 
EF enthusiast


Auto: EE9 / JZS160
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-02   

Po przejażdżce na prawym, JUŻ rozumiem, w pełni, fascynacje tym autem; dzikość, natarczywość, brutalność z drugiej strony posłuszność podczas 'bulwarowej jazdy'.

Coś fantastycznego.



Kuba :zdrowko:
_________________
Honda Civic Ferio 6th Generation

Drogi są niebezpieczne, dlatego trzeba jeździć szybko, by czas przebywania na drodze skrócić do minimum.
 
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-02   

Wojtuuus napisał/a:
Po przejażdżce na prawym, JUŻ rozumiem, w pełni, fascynacje tym autem; dzikość, natarczywość, brutalność z drugiej strony posłuszność podczas 'bulwarowej jazdy'.

Coś fantastycznego.

Kuba :zdrowko:

Cieszę się, że się podobało :zdrowko:

Pandemia skutecznie zastopowała wszelkie inwestycje związane z autem, ale od pierwszego postu wpadły takie rzeczy jak:
- klapka radia od wersji Club Racer
- OEM czarne nakrętki kół
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie + klocki Ferodo DS2500 + tarcze TRW + płyn RBF
- Do tylnych Federali, dołączyły przednie 225/45R17

Najważniejsze są te dwie ostatnie pozycje, po których auto zaczęło jeździć tak jak powinno. Jest przyczepność na obydwu osiach, można napadać mocniej na zakręty, a zmiana podzespołów w układzie hamulcowych sprawiła, że auto w końcu zaczęło hamować, a nie tylko spowalniać.

Za jakieś dwa tygodnie wlatuje do auta przegroda miski olejowej + dystanse półosi (made by Jaca) oraz chce zrobić geometrię UK Settings. No i czekamy do 2 sierpnia na VTEC Cup na Torze Łódź - będzie testowane auto oraz kierownik 8-)

W międzyczasie auto regularnie jest przepalane i często można je spotkać na różnorakich spotach w Warszawie, czego efektem ubocznym jest masa świetnych fot. Poniżej część z nich.

Trzy zdjęcia mojego autorstwa, wykonane w październiku 2019, zanim kupiłem to auto.





Youngtimer Warsaw






Rolling shot z drona (autor: Smoq)



I na deser wczorajszy Kanjo Spot, meeeega klimatyczne foty od Wojtuuusia :oops:


 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-07-02   

Wygląda przepięknie. :oops:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-07-03   

najlepszy kolor dla suki! :serce:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-07-07   

Te ostatnie fotki zarąbiste, klimacik jest :)

zdziwiony jestem, że jeszcze nikt nie wrzucił:


:mrgreen:
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2020-07-07   

Kuba.. myślałeś o krótkim dyfrze? To najlepszy low budget mod do tego auta.. po włożeniu 4.77 spokojnie będziesz mógł ganiać z rolki z drugiego biegu chociażby takie drugoplanowe A35.. prawda jest taka że dopiero po zmianie dyfra S2000 "idzie". Jak chcesz kompromis przyspieszenie / trasa to 4.62. Fabryczne 4.1 to muł.. po przesiadce na krótszy nigdy nie będziesz chciał wrócić do seryjnego przełożenia.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Johnson 


Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 480
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-07-08   

Pit napisał/a:
Te ostatnie fotki zarąbiste, klimacik jest :)

zdziwiony jestem, że jeszcze nikt nie wrzucił:

:mrgreen:

Nie pozdrowił JDM`o to się nie chwali :mrgreen:
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-08   

Dobry fimik, furka zacnie brzmi. :mrgreen:
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-08   

Pit napisał/a:
Te ostatnie fotki zarąbiste, klimacik jest :)

zdziwiony jestem, że jeszcze nikt nie wrzucił:
http://www.youtube.com/watch?v=2-6pzdqPje0

:mrgreen:

Klimat fot z Kanjo jest mocny, a to co się odczuwa na spocie x10 8-) Co do filmu, to czym tam się chwalić... :oops:

Tomac napisał/a:
Kuba.. myślałeś o krótkim dyfrze? To najlepszy low budget mod do tego auta..

Nie myślałem i raczej nie będę chciał krótkiego dyfra. Auta nie używam do wyścigów na 1/4 mili, od świateł do świateł jak się z kimś złapie, to czysto 4fun. Jak będę wolniejszy, to nadal będę równie szczęśliwy, ujeżdżając swoje wolne S2000 :mrgreen: Ostatnio latałem z pierwszą A45 AMG (381hp), na zakrętach przyklejony byłem do tylnego zderzaka, prosta... Trzymałem się... w bezpiecznej odległości :lol: :lol: :lol:

Johnson napisał/a:
Nie pozdrowił JDM`o to się nie chwali :mrgreen:

Pozdrowił pół rodziny ( :lol: ), ale materiał został dość mocno pocięty i około 3/4 została usunięta, żeby zostawić samą "esencje" ;-)

airman napisał/a:
Dobry fimik, furka zacnie brzmi. :mrgreen:

Zdecydowanie, człowiek który wyspawał ten wydech zrobił dobrą robotę. Jest idealny, nie za cichy, nie za głośny - w punkt 8-) Wydech jest zrobiony na wzór HKS Super Sound Master.
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-28   

To będzie chyba najgrubszy up w tym temacie... I najlepszy, bo darmowy :lol: :lol: :lol:

Przed wyprawą na Tor Łódź obowiązkowo chciałem wspawać przegrodę w miskę olejową, także auto trafiło do JHMu, żeby takową wspawać. Jednak tego samego dnia Remek wysłał mi zdjęcia, że chyba jej nie potrzebuje, bo...

W aucie ktoś wcześniej zamontował miskę olejową Toda Power - Anti G-Force Oil Pan, która jako nowa kosztuje około 3k pln :mrgreen: Miły prezent od któregoś, z poprzednich właścicieli :oops:

Dodatkowy plus tej miski jest taki, że ma miejsce na czujnik temp., także mogę wrzucić zegar temp. oleju bez stosowania podkładki pod filtr 8-)

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-07-29   

Przypadkowo wygrałeś życie. :lol:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-15   

Jutro miną dwa tygodnie od VTEC Cup Poland, który odbył się na Łodzi... To wypadałoby w końcu wrzucić post podsumowujący to wydarzenie :oops:

Na to wydarzenie czekałem długo... Miało to być sprawdzenie auta, sprawdzenie samego siebie jako kierowcy. No i wyszło całkiem dobrze :mrgreen: Samochód (poza jedną przygodą*) spisał się bardzo dobrze, na moje amatorskie potrzeby zawias raczej nie przeszkadzał mi w niczym, hamulec nie spuchł nawet na moment, Federale 595RS-RR nie tylko są zadowalające na ulicy, ale na torze też nie miałem do nich żadnych zastrzeżeń, a łatwo nie miały, bo tego dnia żar z nieba lał się straszny ;-)

Ja jako kierowca też udowodniłem sobie, że nie tylko wydaje mi się, że potrafię jeździć, ale też coś tam ogarniam. Był to mój pierwszy w życiu wyjazd na tor, no i pierwsza sesja to było mocne napalenie, za agresywnie, za szybko... Było dużo boków, a widzowie stojący za barierkami pewnie czekali i pod nosem mówili sobie, że ta żółta Honda dzisiaj się rozje*ie :lol: :lol: :lol: Jednak każde niespodziewane postawienie się auta, nie przysporzyło mi najmniejszego kłopotu z dalszą jazdą i chłodnym wyprowadzeniem go z poślizgu, a każda kolejna sesja to było już coraz spokojniejsze podejście i zbijanie czasu do jak najlepszego PB.

* Niestety po zjeździe z drugiej sesji pomiarowej i otwarciu maski w celu schłodzenia komory, po uniesieniu maski moim oczom ukazał się żywy ogień na kolektorze wydechowym... Generalnie gówno w majtach od razu, bez chwili myślenia, od razu gaśnica w łapy i nak000rwiać po komorze, żeby nie stracić wszystkiego co w życiu obecnie mam, czyli tego auta :roll: Emocje opadły, auto zaś poszło do góry i szukamy przyczyny... Krople oleju pod filtrem wyjaśniły raczej wszystko.

I tu przechodzimy do burzliwego tematu, który był poruszany w temacie Carlosa - czyli blokada filtra oleju. Najprawdopodobniej filtr oleju po zmianie nie został dokręcony LUB faktycznie S2000 cierpi na przypadłość samoistnego luzowania się filtra. Olej praktycznie przed samą imprezą był zmieniany, kilka mądrych głów stanowczo zaprzecza teorii samoistnego odkręcania się filtra i twierdzi, że jakby to było zrobione zgodnie ze sztuką, to nie ma prawa się tak stać... Nie wnikam, na szczęście szybko udało się to zdiagnozować i poleciało tylko kilka kropli, silnik nie stracił ciśnienia oleju, nie jeździł na sucho itd. A ja w razie "w" zmieniam warsztat i mimo wszystko zamówiłem tą "śmieszną" blokadę filtra oleju.

Tutaj po raz enty, wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc z tą sytuacją (mentalną, techniczną, każdą) - nie będę wymieniał z nicków, bo na pewno kogoś pominę, ale kto podbił, pomógł, pogadał :zdrowko:

Po opadnięciu emocji związanych z w/w pożarem, filtr został dociągnięty, komora względnie przeczyszczona, krótkie testy drogowe i auto wróciło na 4 sesję pomiarową. Każda kolejna sesja, to coraz bardziej chłodna głowa, bardziej płynna jazda i finalnie udało się zrobić czas 01:04.285.

Apetyt na dalsze torowane jest straszny... Blokuje jedynie budżet i psychika, że trochę szkoda auta :mrgreen: Ale jakieś 2-3... No może 4 razy w roku będę starał się pojeździć "dla sportu", a kiedyś może ją sprzedam, kupię jakiegoś anglika którego nie będzie szkoda i zrobimy prawdziwą wyścigówę 8-)

Tymczasem onboard i kilka fot z Łodzi, pozdro jak komuś chciało się to czytać!



 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-19   

chyba sie cos z tylu auta zmienilo widzialem, ale nie chce SPOJLEROWAĆ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna