Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
poRnSche
Autor Wiadomość
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-04-04   poRnSche

Witam :mrgreen:

Długo się zastanawiałem czy zakładać temat, bo spektakularny to on nie będzie...ale coś się tam zadzieje... więc czemu by nie ;) podzielę się z Wami moim "szczęściem" haha. Ok, to do rzeczy...auto kupione w USA po małej przygodzie, generalnie na zdjęciach wyglądało gorzej niż w rzeczywistości...plan był prosty od samego początku, naprawić, poprawić, dopieścić, odchudzić i się cieszyć weekend'ową jazdą :-P

MODEL: Porsche Cayman S 6b. rok 2007 przebieg 77000mil/124000km

SILNIK: typu boxer 3.4l 295KM,
Obecnie: seria
Plan: miska olejowa z przegrodami

UKŁAD DOLOTOWY:
Obecnie: seria
Plan: przepustnice 83mm z GT3 997, zmodyfikowana sekcja dolotu custom od podstaw, filtr BMC

UKŁAD CHŁODZENIA:
Obecnie: seria
Plan: trzecia centralna chłodnica z GT3RS 997, termostat z obniżoną reakcja cieplną do 71’C

UKŁAD WYDECHOWY:
Obecnie: seria
Plan: kolektor custom od Andy'go, czeka wydech z CUP'owej GT4 :mrgreen:

ELEKTRONIKA:
Obecnie: seria
Plan: strojenie po montażu dolotu i wydechu

UKŁAD NAPĘDOWY:
Obecnie: seria
Plan: brak

ZAWIESZENIE:
Obecnie: seria
Plan: gwint Bilstein B16, stabilizatory H&R

UKŁAD HAMULCOWY:
Obecnie : seria
Plan: zaciski 8 tłoczkowe Brembo z R8, tarcza pływająca Brembo z GTR R35 380x34 przód plus custom dzwony i adapter, tył zaciski 4 tloczkowe Brembo z 911 997 GT3 CUP, tarcza pływająca PFC z 997 GT3 CUP 350x30, przewody w oplocie GOODRIDGE, pompa z GT3, klocek DS2500

KOŁA:
Obecnie: seria 18"
Plan: VOLK TE37 przód 8,5x18 ET50 plus dystans 15mm tył 11x18 ET40 plus dystans 5mm, opona ADVAN AD08 225/40/18 i 295/30/18, śruby RAYS'a, konwersja na szpilki

BODY-KIT:
Obecnie: seria
Plan: Spasowanie w seryjny zderzak lip'a z 997 GT3RS, spoiler carbon z GT3RS997 plus custom mocowanie

ŚRODEK:
Obecnie : seria
Plan: Fotele RECARO Pole Position, szyny Recaro, kierownica MOMO 07, naba MOMO, mieszek i gałka obszyty Alcantar’ą na wzór GT3RS, zmiana dekorów wnętrza na czarne, konwersja zegarów z mil na km plus custom obrotek w kolorze żółtym, może jakieś pasy

CAR-AUDIO:
Obecnie: fajny kombajn Pioneer'a
Plan: kamera cofania

INNE: dodatkowy zegar ciśnienia oleju, może pół klatka HEIGO

ZDJĘCIA: zdjęcie z portu z całą szkodą, reszta w stanie można by powiedzieć idealnym 8-) , żadnych wgnieceń, przetarć itp. Jedyny mankament, lub mankamenty to kilka ubytków lakieru na masce od kamyczków. Auto w ori lakierze, przed wypadkiem miał malowany tylko przedni zderzak. Więcej zdjęć podczas dopieszczania ;) większość gratów już mam, więc zdjęcia na bieżąco z montażu



Pzdr. A
_________________

Ostatnio zmieniony przez adino1 2020-11-07, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
weede 

Auto: GT86 SC
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 275
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-04-04   

Cały czas mi chodzi po głowie taki Cayman S na zabawke. Gratulacje i czekam na rozwój projektu.
_________________
Adrenaline Addiction.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-04-04   

Prosiak to prosiak! Mega gratki, na pewno będzie banan od ucha do ucha po takich "weekendowych" jazdach 8-)
_________________
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2020-04-05   

adino1, podzielisz się orientacyjnymi kosztami za takiego prosiaczka ?
jeśli tylko taka szkoda to pikuś :)
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-04-05   

adino1 napisał/a:
Długo się zastanawiałem czy zakładać temat, bo spektakularny to on nie będzie


adino1 napisał/a:
przepustnice 83mm z GT3 997


adino1 napisał/a:
trzecia centralna chłodnica z GT3RS 997


adino1 napisał/a:
wydech z CUP'owej GT4


adino1 napisał/a:
gwint Bilstein B16, stabilizatory H&R


adino1 napisał/a:
zaciski 6tłoczkowe plus up tarczy do 355 lub 380 przód, tył tarcza 350, przewody w oplocie, pompa z GT3


adino1 napisał/a:
Spasowanie w seryjny zderzak lip'a z 997 GT3RS, spoiler carbon z GT3RS997 plus custom mocowanie


adino1 napisał/a:
VOLK TE37 8,5x18/11x18, opona ADVAN AD08, śruby RAYS'a


adino1 napisał/a:
może pół klatka HEIGO


:shock: :shock:

gratulacje!

ciesze się że jednak zdecydowałeś sie założyć temat bo zapowiada się świetnie! :zdrowko:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-04-05   

weede napisał/a:
Cały czas mi chodzi po głowie taki Cayman S na zabawke. Gratulacje i czekam na rozwój projektu.



Karamba_DC2 napisał/a:
Prosiak to prosiak! Mega gratki, na pewno będzie banan od ucha do ucha po takich "weekendowych" jazdach 8-)


A dziękuje, dziękuje :)


wierzba napisał/a:
adino1, podzielisz się orientacyjnymi kosztami za takiego prosiaczka ?
jeśli tylko taka szkoda to pikuś :)


Jeśli pytasz o koszt sprowadzenia, to składa się on z wielu składniowych. Bo do ceny zakupu musisz jeszcze doliczyć dodatkowe koszta, takie jak...prowizja dla domu aukcyjnego 10%, "papierkologia" urzędników w USA 300$, transport lądowy do portu (w moim przypadku) 400$, kontener do DE 750$, cło w DE 10% od wartości plus podatek 19%, prowizja firmy która to ogarniała 2460pln, transport z DE do PL 1200pln :) to tak w skrócie, jeśli zaś chodzi o naprawę to zależy wszystko od Ciebie. Możesz powierzyć wszystko firmie która ogarniała zakup, albo zrobić to sam :) Ja wybrałem bramkę numer dwa...naprawiam sam. Wszystkie graty ori, nowe z półek magazynowych Porsche lub od niezależnych sprzedawców...a także używane w stanie bdb. Nie ma co ukrywać, jest drogo! Nie do końca to rozumiem, ale tak jest :roll: może dlatego zdecydowałem się na Cayman'a na sam początek...choć nie ukrywam, że cel jest jeden...911 :mrgreen:

Yaca napisał/a:
adino1 napisał/a:
Długo się zastanawiałem czy zakładać temat, bo spektakularny to on nie będzie


adino1 napisał/a:
przepustnice 83mm z GT3 997


adino1 napisał/a:
trzecia centralna chłodnica z GT3RS 997


adino1 napisał/a:
wydech z CUP'owej GT4


adino1 napisał/a:
gwint Bilstein B16, stabilizatory H&R


adino1 napisał/a:
zaciski 6tłoczkowe plus up tarczy do 355 lub 380 przód, tył tarcza 350, przewody w oplocie, pompa z GT3


adino1 napisał/a:
Spasowanie w seryjny zderzak lip'a z 997 GT3RS, spoiler carbon z GT3RS997 plus custom mocowanie


adino1 napisał/a:
VOLK TE37 8,5x18/11x18, opona ADVAN AD08, śruby RAYS'a


adino1 napisał/a:
może pół klatka HEIGO


:shock: :shock:

gratulacje!

ciesze się że jednak zdecydowałeś sie założyć temat bo zapowiada się świetnie! :zdrowko:


Jak mnie wypunktował :lol: :lol: :lol: raz jeszcze dzięki 8-)
_________________

Ostatnio zmieniony przez adino1 2020-04-05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
podlez 

Auto: EG9, CN2+, GK3
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 393
Skąd: wrocław
Wysłany: 2020-04-05   

Piękna maszyna. Na jakim to paliwie tam latało?
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2020-04-05   

adino1, dzięki za info.
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-04-05   

podlez napisał/a:
Piękna maszyna. Na jakim to paliwie tam latało?


Hamburgery lały 93, ja od razu zalałem 100 na Shell'u niech ma coś od życia Gadzina :mrgreen:

wierzba napisał/a:
adino1, dzięki za info.


Loozik
_________________

 
 
 
CnK 

Auto: Forek SF
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2020-04-05   

Taki OEM+ :mrgreen:
Śledzę z zachwytem i zazdrością :P
 
 
Marker 


Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 802
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-04-05   

bardzo mi sie podoba ten plan 8-) super ze opisujesz, tez poszedłbym tą drogą ;-) to podsumowanie kosztow.. zakupem i sprowadzaniem minałeś 50k pln? :zawstydzony:
 
 
ravestation 


Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-04-05   

choć Ty się pochwaliłeś :P :mrgreen: :lol: 3mam kciuki ;)

Marker napisał/a:
zakupem i sprowadzaniem minałeś 50k pln?

za tyle nie kupisz boxstera s 986 z początku lat 2000...
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-04-06   

Marker napisał/a:
zakupem i sprowadzaniem minałeś 50k pln? :zawstydzony:


ravestation napisał/a:
choć Ty się pochwaliłeś :P :mrgreen: :lol: 3mam kciuki ;)

Marker napisał/a:
zakupem i sprowadzaniem minałeś 50k pln?

za tyle nie kupisz boxstera s 986 z początku lat 2000...


Niestety, to byłoby piękne gdyby było poniżej 50kpln...ale tak jak napisał RAVE, nie ma szans. Nie możesz się tak do końca sugerować, tym co się dzieje na rodzimym podwórku. Bo u nas ceny kreują "handlarze" którzy mocno zaniżają średnią. Co nie zmienia faktu, że było taniej...ale taniej niż w DE :mrgreen:

Pzdr. A
_________________

 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-04-06   

Kolejne męskie (niby Cayman a i tak bardziej męski niż Civic :D ) auto na forum, gratki! :) Całkiem sporo planów na mody, będę tu zaglądał. Tiptronic czy manual?
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2020-04-06   

Graty Adi! :zdrowko: Kibicuję, żebyś dopieścił to prosie, tymi planowanymi smakołykami, choć jak Ciebie znam, znaczna ilość już pewnie w transporcie. :mrgreen:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna