Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-07-09
Tomac napisał/a:
Tak tak.. Tyle że już wychodząc z fabryki N54 zmagał się z dość istotnymi problemami tj: wtryski, pompa wysokiego ciśnienia (HPFP), nagar w kolektorze ssącym, hałasujące zawory wastegate, problem z dymieniem na biało (uciekający płyn chłodniczy który trzeba kontrolować), grzechoczące Vanosy, przedwczesne zużycie panewek.. podkreślam że mówię tutaj o serii i fabrycznych parametrach.. a tak poza tym to https://www.youtube.com/watch?v=nIBt-0MJ9M0
Brawo, skopiowałeś sobie listę z wyszukiwania google pod "n54 problems"
Wszystkie te rzeczy dzieją się w samochodach z nalatanym przebiegiem, gdzie nie ma info jak były użytkowane (trzeba było doczytać, a nie sypać "faktami" tak jak z tym, że jest to silnik używany w Suprze). Chyba, że zużye panewki już wkładali w fabryce, albo podklejali nagar w ssącym (który się zbiera chyba w każdym silniku z bezpośrednim wtryskiem)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum