Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota MR2 K20A2 street+
Autor Wiadomość
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2023-03-28   Toyota MR2 K20A2 street+

Cześć,
Po przygodzie z Civiciem i Integrą wróciłem do korzeni.
Udało się dorwać w PL już zeswapowaną Mrke, co prawda wszystko gdzie byłem wymagało poprawy ale chyba i tak cenowo wyszło w miaaare. Auto typowo streetowe, ale przygotowane też na tor.
Niedługo powinno wyjechać wystrojone i gotowe na pierwsze Torowanie. Jestem mega ciekawy jak wypadnie w porównaniu do ITRa.

Silnik:
K20A2 po remoncie:
-tulejowanie, panewki, kpl rozrząd oem, uszczelniacze OEM etc
-wałki Brain Crower Stage 2,
-sprężynki i talerzyki BC,
-mod rozrządu,
-wtryski RDX 410,
-miska alu z przegrodami,


Układ dolotowy:
-kolektor RRC
-seryjna przepustnica,
-dolot 3,5"
-relokacja silniczka krokowego,

Układ wydechowy:
-Kolektor 4-2-1
-Wydech 2.5"

Elektronika:
- emu classic
- dodatkowy zegar (temp, ciśnienie etc)

Układ napędowy:
-Skrzynia EP3 polift
-FD stock
-Lżejszy zamach
-szpera torsen DC5

Zawieszenie:
- Koni sport z reg. twardości
- poliuretany zamiast gum, nowe tuleje etc
-przerobione mcpersony pod camber,
-mocno rozbudowana rozpórka całego podwozia,
-rozpórka przednich kielichów,


Układ hamulcowy:
-Klocki Mintex Racing
-Tarcze ATE power disc
-Przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes
-Usportowiony płyn ham.

Koła i opony:
- Team Dynamics Pro Race 1.2 16x7 + Federal + Race GC
- ATS DTC 15x7 + Slick AVON

Układ chłodzenia
-stock

Body
-Hardtop
-usunięty soft top,
-xenony

Interior
-kierownica OMP Racing GP
-naba OMP
-fotele z Toyoty GT86
-radio z bt, kamera cofania,

waga: xxx
moc: xxx

















 
 
RockyGTI 


Dołączył: 05 Lip 2020
Posty: 88
Skąd: Okolice Starachowic
Wysłany: 2023-03-28   

2ZZ-GE i K20 to chyba dwa najpopularniejsze swapy w tej budzie. Już wyjściowo buda jest fajna i rozwojowa. Ciekaw jestem dalszych efektów pracy i upalania 😀
_________________
Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2023-04-03   

Mnie poprawki po kimś zawsze lekko odstraszają, ale wierzę, że poradzisz sobie ze wszystkim :D Będę obserwował postępy i relacje z upalania :)
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2023-04-10   

graty !
ciekawe jak bardzo będzie to konkurencyjne do civickow :-D
_________________

 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2023-04-14   

15 lat temu mówiąc delikatnie średnio lubiłem ten wóz, dziś uważam za świetną baze i po kilku projektach widać że można zbudować niezłego killera 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Pawlo91 

Auto: Honda Civic V Coupe
Dołączył: 01 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Wysłany: 2023-04-15   

Yaca napisał/a:
15 lat temu mówiąc delikatnie średnio lubiłem ten wóz, dziś uważam za świetną baze i po kilku projektach widać że można zbudować niezłego killera 8-)

Kiedyś miałem podobnie widując ten samochód w wersji "cywilnej" na ulicy. Nie zachwycał zbytnio , chodź wiadomo gusta są różne. Teraz coraz częściej auto może się podobać jak ktoś wykona modyfikacje w dobrym kierunku. K seria w tej budzie to istny potwór :super:
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2023-04-16   

Chyba wszyscy tak mieli, że na widok tego auta delikatnie mówiąc reagowało się mało entuzjastycznie :mrgreen: Tym bardziej mając w pamięci poprzednie generacje :mrgreen: Ale tak jak piszecie, teraz to są super bazy na torowego kilera :mrgreen:
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2023-04-17   

RockyGTI napisał/a:
2ZZ-GE i K20 to chyba dwa najpopularniejsze swapy w tej budzie. Już wyjściowo buda jest fajna i rozwojowa. Ciekaw jestem dalszych efektów pracy i upalania 😀


Tak K20 zupełnie odmienia oblicze tego wozu.

Ma4Ti napisał/a:
Mnie poprawki po kimś zawsze lekko odstraszają, ale wierzę, że poradzisz sobie ze wszystkim :D Będę obserwował postępy i relacje z upalania :)


Ostatnio jak zakładałem temat to samochód odstawiłem do warsztatu, na małą rewizje panewek, montaż wałków itd. Samochód kupiłem z pełną świadomością, że wóz ma remontowany silnik. Nigdy nie brałem tego za dobrą kartę i właściwie się nie zawiodłem :) Wyszło między innymi, że mamy uszkodzoną pompę oleju, stary rozrząd, przytarte wałki rozrządu, kupe silikonu w misce i smoku, brakujące śruby itd.
W każdym razie, na szczęście panewki wyglądały ok, więc wymieniliśmy co trzeba i działa.











Tommi01 napisał/a:
graty !
ciekawe jak bardzo będzie to konkurencyjne do civickow :-D


Wczoraj byłem pierwszy raz na torze i do mojej byłem Integry jeszcze przepaść :)
Co prawda jeździłem tylko na wąskich nalewkach, więc ciężko powiedzieć.

Auto po zrobieniu motoru, pojechało na strojenie. Oczywiście i tutaj mam problem, silnik nie generuje mocy powyżej 8k obr :)





Mam cichą nadzieje, że to będzie kwestia zwężki w wydechu, bo tam jeszcze mnie nie było :)

Onbordu się wstydzę, ale dla historii udostępnie:

https://youtu.be/BDpnvHjW6IY
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2023-04-18   

Podaje to ładnie, mocno ciekawi mnie waga 8-)

Co do połączenia tej konstrukcji z tym napędem, uważam że to droga pod górkę, ale będę obserwował :mrgreen:
_________________
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2023-04-25   

Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2023-04-26   

Leo napisał/a:
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm


Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?

Krzyh00 napisał/a:
Podaje to ładnie, mocno ciekawi mnie waga 8-)

Co do połączenia tej konstrukcji z tym napędem, uważam że to droga pod górkę, ale będę obserwował :mrgreen:


Najeździłem się ośkami w swoim życiu. Frajda z jazdy w MR większa mimo, że czasy sporo gorsze ;)
Ale uważam, że zrobie Toyotą w takim streetowym ubraniu czasy jak Integrą. Ale pewnie jeszcze jedna zima musi upłynąć. Wszystkie graty tak podrożały, że szkoda słów....
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2023-04-27   

Kuniu4 napisał/a:
Leo napisał/a:
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm


Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?


Teoria mówi ze dolot 3' przepustnica 70mm i ssak rozwiercony pod taką przepustnice powinien ogarnac zapotrzebowanie na powietrze.
RBC daje najlepsze efekty ale cena boli :-/
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2023-04-28   

Leo napisał/a:
Kuniu4 napisał/a:
Leo napisał/a:
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm


Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?


Teoria mówi ze dolot 3' przepustnica 70mm i ssak rozwiercony pod taką przepustnice powinien ogarnac zapotrzebowanie na powietrze.
RBC daje najlepsze efekty ale cena boli :-/


Mówisz RBC, ale ja mam RRC i on z tych seryjnych podobno najlepszy.

W każdym razie, jadę za tydzień na Łódź w tym setupie tylko na silku sprawdzić jaki to czas robi i targam silnik.
Mam już skrzynie z FD 5,33 + synchra i przesuwki w idealnym stanie.





I załatwiłem też przepustnicę Skunk2 Pro 70mm:



Zamówiłem też tłumik twin loop 2,75" więc będzię torchę więcej oddechu. Mam nadzieje, że po tym złamiemy te 270koni....
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2023-05-07   

k24 na fd5.33 bardzo przyjemnie się podróżuje :-D
_________________

 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2023-05-10   

W kwestii czystej szybkości na torze czekam aż ktoś wsadzi do takiego mr2 z k-serią jakaś szybą skrzynię pokroju sadeva albo chociaż DCT. To by był przeciąg.

Auto wspaniałe, nawet na filmie widać że jest mega lekkie i jeździ jak gokart!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna