Nowy Ford GT40 650 koni ale znając ich podejście pewnie wypluje więcej
Filmy. Trzeba im przyznać że robi wrażenie ten wóz. Szczególnie wszędobylski karbon i to że auto przez te tunele aerodynamiczne jest węższe w środku.Świetny efekt.
Mam świadomość że NSX jest na pewno dopracowany pod każdym względem to taka katana. Z kształtu ten wóz jest świetny ale brakuje mi w nim właśnie takiego smaczku jak te wielgachne drzwi w Fordzie gdzie widać po ich otwarciu włókno węglowe. Nsx prezentuje się świetnie trochę razi ten plastikowy kokpit jednak rozumiem ich. Genialne kształty Nsx mają jeden cel lepszą przyczepność i czucie wozu i wierzę że po pierwszych drogowych testach ten wóz mocno namiesza w stawce.
Tył trochę zajeżdża Astonem. Fajnie że w NSX wszystko podporządkowane jest aerodynamice w tej linii nadwozia. Tak jak mówię brakuje takiego urwania jaj jak w fordzie ten tył i drzwi.Jakiegoś takiego smaczku do tej ultra dopracowanej konstrukcji. Mnie interesuje ten tajemniczy zapis 550+
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum