Najmniejszy Lexus w Europie sprzedawany jest z 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l (204 KM) oraz z wysokoprężną jednostką 4-cylindrową (IS 220d, 177 KM), jednak w USA Lexus oferuje także model IS 350 z 3,5-litrową jednostką o mocy 306 koni. Najmocniejszą wersją, która wystartuje przeciwko BMW M3, Mercedesowi C AMG oraz Audi S4, będzie nowy Lexus IS 500.
Ostatnie informacje o modelu IS 500 mówią, iż pod maską znajdzie się silnik V8 o pojemności 5,0 l o mocy w granicach 410 KM. Przód prototypu jest zamaskowany, jednak oczekiwać można, że przestylizowane wloty powietrza, które ułatwią silnikowi zasycanie powietrza i umożliwią lepsze chłodzenie hamulców. Na wyczynowych obręczach zamontowano opony o bardzo niskim profilu, z tyłu dobrze widoczny jest wydech rozchodzący się na dwie strony z nietypowymi, bo zainstalowanymi pionowo, podwójnymi końcówkami.
Miejsce testowania – znane zielone piekło na zachodzie Niemiec – jest niezbitym dowodem na to, że Lexus nie bierze Europy nadaremnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum