Na przykładzie montowania staba 26mm z mb6 do EK3 (przedlift) 22mm:
przedni stabilizator z 5g, ITR'a, czy też, 'angielki' (np mb6) pasuje pod budę eJ9/6/8, Ek1/3/4 itd...
tak jak już markos podał info : http://www.jdmuniverse.co...p?pg=ekswaybars
co jest potrzebne aby wsadzić to do budy 6g JP :
1. wahacze z eg/mb/mc itp itp
2. widełki amortyzatorów z 5g/angielki
3. tuleja pod śrubę nr15 musi posiadać otwór na śrubę o gwincie m14(w 5g jest 12mm) - osobiście montowałem 'zółtki' ze strongflexu - wszystkie tuleje
http://www.japancars.ru/c...&nplblk=B__2710
4. tylna poduszka wahacza / oraz jej mocowanie pozostaje od 6g. CZęści nr 7,8,9,10,
5. łączniki stabilizatora : jak dla ITR'a
6. stabilizator z sngielki vti / itr'a pasuje tylko trzeba go połączyć z łącznikami pod wahaczem.
( jest to jedyny/największy minus całej operacji)
Ładnie odkopałeś
Czy wymiana wahaczy i widełek była zrobiona jedynie w celu założenia tego staba? Ja taki stabilizator zamontowałem w 6gen bez żadnych przeróbek
Mam taki sam stabilizator i wisi podobnie, tyle że nie jest u mnie poniżej wydechu, no i mam mniejszą glebę.
Wygląda, że coupe się różni zawiasem od hatcha, bo u mnie są żeliwne wahacze i mają inne łączniki stabilizatora.
Dokładnie to powiem wam tak, że przedlifty miały tylko 24mm, a polifty miały 24 i 26mm, ale co gdzie jak dokładnie to nie wiem. Chcę założyć 26mm i chcę wiedzieć co jeszcze muszę zmienić.
To że mam zmienić mocowania i gumki mocować to wiem. Jeśli tak jak kolega wyżej pisze łączniki pasują z EK3 to po problemie bo nic dalej ruszać nie muszę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum