Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2008-03-01
Dodam tylko, że Amuse R35 jako drugi GT-R złamał 1min na Tsukubie z czasem 0:59.916, co stawia go na drugiej pozycji zaraz po nissanie Mine'a (0:59.367).
Ember, ale chodzi Ci wogóle o rekord na Tsukubie?
przecież Carbon Evo od HKS'a już dawno zjechało poniżej minuty
a w jednym z tematów u nas jest Tsukuba Time Attack i tam jedno Evo zrobiło 54 sekundy
Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2008-03-01
rdk napisał/a:
Ember, ale chodzi Ci wogóle o rekord na Tsukubie?
przecież Carbon Evo od HKS'a już dawno zjechało poniżej minuty
a w jednym z tematów u nas jest Tsukuba Time Attack i tam jedno Evo zrobiło 54 sekundy
Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2008-03-28
Dobra jako że nie wiem gdzie to napisać, a ten temat jest jeszcze na wierzchu i była tutaj poruszana ta sprawa napisize to tutaj, może kogoś zainteresuje.
Amuse pobił rekord Tsukuby w R35 do 0:59.061, czyli pobił rekord Mine'a o 306/1000 s
Auta na hamowni pokazało 610KM.
moi szpiedzy namierzyli ten projekt sporo wczesniej ale niestety jest malo info na jego temat wiec dam co mam
Miejsce wywiadu:
Garaz Amuse na Kisarazu
krotka specyfikacja Spec-V Amuse Phantom
285/35ZRF20 kola standartowo zakladane na tyl seryjnego GT-R zostaly rowniez zaadoptowane na przod by uniknac podsterownosci.By zwiekszyc docisk przedni spojler zostal zmodyfikowany,tylnie skrzydlo rowniez sie powiekszylo ,zostalo zrobione z carbonu w celu zmniejszenia masy
Przednie siedzenia zostaly zastapione przez kubly recaro SP-A's a caly tyl wypruty.Pozwolilo to na zejscie z masy o 53,9 kgs,pry pozostawieniu klimatyzacji i audio.Wydech zostal zmieniony na tytanowy,srednica zwiekszona o 10%.Zawieszenie Blisteina zostalo,ale wzmocnione odpowiednio.
Wywiad z driverem Tsuchiya:
Pogoda byla dobra wiec samocho wyjechal na 1 okrazenie by sprawdzic jak sie sprawuje
[Tsuchiya in the car] Hmm,samochod jedzie calkiem dobrze... zatem zobacze ile da sie wycisnac.
Zaden problem nie wystapil zatem przystapiono do time attack.Juz wtedy zauwazono, ze samochod na pierwszym testowym zszedl ponizej 1 minuty.
[Tsuchiya]Zawieszenie jest niesamowite.Wow to naparwde dobry samochodr.Chcialbym pokazac ludzikom z Nissana jak powinno wygladac zawieszenie,sposob w jaki sie zachowuje w zakretach jak trzyma sie drogi. gdybym pracowal w Amuse probowalbym sprzedac te zawieszenie Nissanowi. Amuse GT-R jest latwy w prowadzeniu,bezpieczny,daje radosc z jazdy nie to co seryjny GT-R.
[T]Powinienem zrobic wiecej okrazen?
[A]Ciagle mamy komplet swiezych opon
[T]I musze sie przyzwyczic do auta,przejade kilka okrazej a potem zmienimy opony.
Tsuchiya przejechal jeszcze kilka okrazem w celu zaadoptowania sie
[T]samochod staje sie podsterowny,na nowych oponach byloby lepiej.(tu Tsuchiya opisuje odcinek gdzie moglby dodac wiecej gazu, wybrac inny tor jazdy porownujac go z nieodelzonym projektem)
Tsuchiya zaklada nowy komplet opon.
jest P.M. 2:30 and Tsuchiya startuje do finalowego okrazenia.
[T]Wow,duza podsterownosc gorsza niz na zuzytych oponach....
Na nieszczescie na nowych oponach czas byl gorszy
Amuse GT-R "produkuje"585.2ps tylko na zmainie ECU i nowym cat-backu
By zobaczyc roznice powstala po modach wrocono na set-up standartowy sprawdzany na Dyno
Przygladajac sie turbo boostowi bez cata cisnienie powoli roslo na niskich rpms ale po 3000rpms doladowanie bylo nizsze niz z catem.To oznaczalo ze ECU monitorowalo i dobieralo cisnienie.Amuse twierdzilasie ze jednostka silnikowa VR38DETT jest dobra do tuningu.Pozwala ona grzebanie w ECU takie by dostosowac doladowanie na niemal kazdym zakresie obrotow.
[T]Bylismy dzieki temu w stanie zejsc ponizej 1 minuty.Czasy lepsze na zuzytych opnoach wynikac moga z innychczynnikow jak tem[eratura, warunki na torze
[TJak sie przyzwyczjae do Dunlopow ,wyprobuje nowe set-upy czasy powinny byc lepsze,Nastepnyk razem chce poprawic te (59.5)
Tu jest jakies przeliczenie doladowania
1.25 BAR = 18.13 PSI at 0 FT Above Sea Level
NM...if it's kg/cm^2, 17.77
Peak boost is 1.25 kg/cm = 17.77 psi.
.nic wiecej o Nim niewiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum