Wysłany: 2008-03-13 Wszystko na temat kompresora w Civicu
Poszukuje jakis informacji na temat kompresorow w civicach. Zarowno Jackson Racing jak i home made na bazie Eatona z mercedesa. Licze ze duzo informacji wniesie tutaj Carlose, ktory w sumie chyba jako pierwszy w PL wlozyl Eatona do Hondy..
A co chesz wiedzieć w sprawie JRSC? Kupujesz zakładasz killujesz over. chesz wiecej mocy niż przy seryjnych ustawieniach ,wymieniasz wydech na coś luźnego z dobrym kolektorem np. Kamikaze, dajesz wieksze wtryski, buduszesz krótki dolot, stroisz np. Uberdata/crome czy Hondatą i smiegasz.
Chesz mega duzo mocy, robisz dodatkowo chłodzenie wodne tak jak Wojtrek.
rozwiązanie Carlose jest fajne tylko zawsze bedzie miało wiekszego laga niż zestawy JRSC z racji tego że spręzone powietrze ma dłuższ droge do kolektora dolotowego.
No fakt masz racje. Mi chodzi wlasnie o kompresor do D Serii. Mam taki zestaw jak z tego linka http://cgi.ebay.com/ebaym...tem250223178932 cos jeszcze musze do niego dokupic? No wiadomo im wiecej chcialbym mocy to wtryski, strojenie. Ale to z czasem..
Daje tyle co nic w porównaniu do DC. Ale DC w porównaniu do serii zawsze wychodzi mocno pozytywnie.
A w temacie: moim zdaniem założenie eatona zawsze wyjdzie drożej w porównaniu do JRa. Najwiekszym problemem jest rzeźbienie z mocowaniem kompresora. Jednak jest to bardzo precyzyjne rzeźbienie i dlatego takie drogie ( jeśli oczywiście nie jesteś w stanie zamontować tego we własnym zakresie ).
Wszystko zależy od tego co chcesz z tym robić dalej. Jeśli tylko podniesienie mocy w okolice granic wytrzymałości serii to wolałbym, stosunkowo taniego teraz, JRa. Proste plug&play. Jednak w zamyśle dalszego zakuwania i dmuchania z kompresora mocniej to tylko eaton.
A w ogóle już kończąc: jeśli masz na myśli swoje D14 to robiłbym turbo
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
A w ogóle już kończąc: jeśli masz na myśli swoje D14 to robiłbym turbo
Nie, nie w planachbyloby zakompresowanie d16z6
Fawor napisał/a:
Wszystko zależy od tego co chcesz z tym robić dalej. Jeśli tylko podniesienie mocy w okolice granic wytrzymałości serii to wolałbym, stosunkowo taniego teraz, JRa. Proste plug&play. Jednak w zamyśle dalszego zakuwania i dmuchania z kompresora mocniej to tylko eaton.
Carlose na Eatonie ma 212 KM Watpie zeby z JSRC mozliwe bylo prawie 100% podniesienie mocy uzyskac. Czy moze sie myle ?
Zauważ fakt, że doładowanie i moment Carlose'a uderzają o granice wytrzymałości seryjnego D16 i ja np nie odważyłbym się długo pałować na takim setupie. Dlatego też ma on w planie założenie kucizny. Jacksonem podjedziesz w okolice 180KM i wg mnie jest to dobre wypośrodkowanie pomiędzy podniesioną mocą, a bezawaryjnością.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum