Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2008-03-13
Wszystko na temat kompresora w Civicu
Autor Wiadomość
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-15   

jackson = maly problem
dlubanka a'la carlose = duzy problem

w instalce carlose'a pracochlonne jest wykonanie odpowiedniego mocowania do silnika i ustawienie kompresora tak, zeby nie cial paskow. poza tym wiecznie syczacy bov...
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-17   

!markos napisał/a:
poza tym wiecznie syczacy bov...


czemu ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-17   

Chodzi o to ze po opduszczeniu gazu kompresor ładuje bo jest pedzony paskiem, bov puszcza to co ma bo dziala zgodnie z zasadami dla ktorych ma działać.
Bardzo prosto sie to zalatwia poprzez zalaczanie sprzegla kompresora dla tps > np 25%.

Co do rozwiazania, jedno i drugie jest dobre.
JRSC dla tych co nie lubia albo nie umieją rzezbic i chca miec wzgledne P'NP,
kompresor z przodu i intercooler dla tych co maja troche wiecej czasu i zapału.
Patrząc z perspektywy na oba rozwiazania wole setup Carlosa.
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-17   

wiecznie syczacy bov nie wystepuje w jacksonie, tam jest bezdzwieczny diverter to raz
dwa, ze jak widze carlosa samochod z boku, to az mnie boli ta wystajaca ponizej wszystkiego rolka zmieniajaca kierunek pracy paska :roll:
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-17   

Jeszcze sie taki nie urodził co by wszystkim...

Markos:
Jaki jest przyblizony koszt JRSC z zamontowanym chlodzeniem wodnym? Taki jak u Ciebie ma być?
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-17   

jrsc 1000-1400$, chlodzenie - moja tajemnica (wiesz, mam troche rdzeni na sprzedaz :lol: )
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-17   

No ja wiem, ale tak realnie (dla uzytkownikow) na ile wyceniłbys robocizne z rdzeniami...
1-2-3-4k PLN?
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-17   

tak realnie to mysle, ze nie wiecej jak 1kpln za wszystko (nie wiem jeszcze ile wyjdzie mnie spawanie, narazie kolektor mam tylko powycinany) wlacznie z chlodnica wody, pompka i gumowymi wezami.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-17   

czyli generalnie zamontowanie JSRC w 4K PLN mozna sie zamknac oczywiscie kupujac uzywany w stanach za ~1000 $. Juz mowie z chlodzeniem wodny i tymi wszystkimi peirdolami ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-17   

Z moich wiadomosci wynika ze srednia cena JRSC z montazem w PL (bez chlodzenia) to jakies 5K PLN.
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-17   

Matey napisał/a:
czyli generalnie zamontowanie JSRC w 4K PLN mozna sie zamknac
nierealne

pompa paliwa, wtryski, strojenie i juz zrobilo sie 6k jak nie wiecej. no chyba, ze fmu i seryjne wtryski.. wtedy moze da rade. ale tak bym nie robil...

w razie czego mam tanio nowe fmu jacksona :mrgreen:

ps.
nie licz, ze kompresor kupiony za 1000$ nie bedzie wymagal wymiany lozysk, oleju i uszczelnien.. kit regeneracyjny kosztuje 80$ (+ przesylka). dolicz do rachunku. na wszelki wypadek dolicz tez nowe lozyska rolek. kolejne zlotowki.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-17   

no narazie zbieram informacje na temat tego wszystkiego...

D14 napewno nie zakompresuje... Najpierw mysle o swapie na D16Z6, potem do tego kompresor...
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-17   

Matey napisał/a:
Najpierw mysle o swapie na D16Z6


Poczekaj na falę kapusty i pakuj B series. :P

Matey napisał/a:
potem do tego kompresor


i potem do tego kompresor. :hyhy:
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-17   

z ta fala kapusty to ciezko poki co ;) D16Z6 z hybrydowa skrzynia by bylo...
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
tomp 


Auto: '04 330D+
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 129
Skąd: Tychy
Wysłany: 2008-03-17   

!markos napisał/a:
kit regeneracyjny kosztuje 80$ (+ przesylka)


czy to jest kit oferowany przez Jackson Racing?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna