Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP z OBD2 na OBD1
Autor Wiadomość
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-16   SWAP z OBD2 na OBD1

Panowie. Mam silnik aktualnie w aucie z OBD2 i powiedzmy chcialbym do niego wlozyc silnik z OBD1 np. D16Z6. I teraz lepiej jest zmienic cala wiazke na ta z OBD1? Kosci beda pasowac do wszystkiego ? Czy zostawic wiazke z OBD2 kupic przesciowke do kompa OBD1 ? no i co z z kablami od zaworu VTECa ? Jak to najlepiej rozwiazac? Ma ktos jakies pomysly ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-16   

Masz teraz d14? Jeśli tak to podmiana wiązki jest konieczna.
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-16   

tak teraz mam d14 i wchodzi w gre ewentualny SWAP na D16Z6. Zmiana wiazki mowisz. Ale czy np. kosci licznika i tych innych pierdol beda pasowac z wiazki OBD1 ? czy wiazka wnetrza nie ma nic do rzeczy ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

no co nikt nic nie wie ? :roll:
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

Nie wiem dokładnie, ale dla mnie OBD0, 1 i 2 nie są kompatybilne i nic nie będzie pasować. Trzeba kłaść całą wiązkę od nowa i tyle. Zegary, wycieraczki, świtła, wszystko.
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

No a co z tymi przejsciowkami co sa oferowane itp. ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

Matey napisał/a:
No a co z tymi przejsciowkami co sa oferowane itp. ?


Jak dla mnie to jest to przejściówka między samą wiązką a kompem i to wszytsko, ale nie chce tu głupot pisać, bo odpowiadam Tobie na podstawie strzępów informacji, które kiedyś tam wyczytałem. Zobacz jeszcze www.hondapl.org
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-18   

przejsciowki sa np. po to, zeby napedzic silnik i instalacje obd2 komputerem obd1.

mysle, ze brakujace tematy typu zawor vtec mozna dosztukowac i poprostu dorobic brakujace fragmenty wiazek. watpie jednak, zebys sam sobie z tym poradzil. ja bym sie nie porywal bez szerszej wiedzy nt. okablowania silnika/ecu...
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

No ja nie, ale moj mechanik pewnie by sobie poradzil... Bo jakby np. polozyc wiazke z OBD1 to czy kosci moga pasowac we wnetrzu te ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

Matey, ale po co przerabiac wiązkę, jak to i czas, robota i pieniądze, a jak kupisz komplet na swapa to będziesz już mial gotową do położenia.
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-18   

no tak, wiem. Ja chetnie bym ja polozyl, ale tutaj sie rozchodzi o wiazke w sumie wewnaterz auta. Wiadomo chcialbym zeby mi liczniki dzialaly i to wszystko. Ale czy z wiazki OBD1 kosci i wtyczki beda pasowac ? Chyba zeby silnik podlaczyc bezposrednio pod kompa, a wiazke wewnetrzna OBD2 przez przejsciowke do kompa OBD1
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-18   

Mozna z tym walczyc jak masz przejsciowke na odb1
do tego pewnie trzeba bedzie podmienic wtyczki na wiazce silnikowej zeby pasowaly z drugim silnikiem.
I pociagnac jeden kabelek do vteca od silnika przez zlacze silnikowe do przejsciowki, w sumie najlatwiejsza czesc.
W programie trzeba wylaczyc jeszcze VTP zeby nie krzyczało i z glowy.

Ale to takie moje teoretyczne rozwazanie, nie podpisuje sie pod tym.
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-18   

Jesli Ci to pomoze to napisze ze podczas okablowania/owtyczkowania ;) silnika obd2 wiazka obd1 (czyli na odwrot)
nie pasowaly (wziete z wiazki obd2)

wtyczki wtryskiwaczy
zlacze aparatu zaplonowego
wtyczka alternatora

Wszystko jesli chodzi o przewody polaczone 1:1, zadnych kombinacji etc,
czyli odcinasz wtyczke i lutujesz zamiennik z drugiej wiazki. Oczywiscie asysta kogos
kto ma pojecie o elektryce, inaczej moze byc katastrofa.

W programie nalezy wylaczyc VTP, inaczej bedzie pomaranczowa lampka i nici z VTEC,
lub mozna zrobic to elektrycznie jak kto woli.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna