Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ember
2010-05-31
Hyundai Scoupe
Autor Wiadomość
Sadi 


Auto: Nissan Sunny SR
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-04-26   Hyundai Scoupe

Witam.

Na wstępie zaznaczę, że ten post został uaktualniony w moim przekonaniu na bardziej czytelny. Moje autko, w moim subiektywnym odczuciu jest chyba dobrym przykładem na to co można zrobić z Scoupe Hyundaia. Jakie są jego wady i zalety. Jednym zdaniem - Można uczyć się na moich błędach i przetartych szlakach.

Auto pochodzi z włoch z ostatniego wypustu 1996r. Na liczniku miało ok. 146kkm i turbina była trupem.



W samochodzie wymieniłem chyba wszystko:

Zawieszenie:
-Amortyzatory KYB Excel-g
-Sprężyny -30 Jamex :P
-Gumy zawieszenie OEM
-Dystane tył 10mm
-Felgi 16" Com4sport
-Opony nowe Uniroyal Rainsport 2 195/45/r16

Hamulce:
-tarcze wentylowane Tarox
-klocki Tarox
-płyn hamulcowy EBC 300 bodajże

Wnętrze:
-Kubły F1-Z składane
-Kierownica Simoni Racing 350mm z 30mm osadzeniem
-Naba Simoni
-Wskaźniki AutoGauge (Boost, Oil temp, EGT, Volt), Greddy (Oil Presure)
-Jakaś gałka zmiany biegów
-Short shifter custom
-akumulator w bagażniku

Audio:
-JVC jakies radio mp3
-blaupunkt głośniki
(dwa sub'y i wzmacniacz leżą w domu od 4lat i się kurzą)

Stylistyka:
-Felga i gleba
-maska carbon3m

Silnik:
-Ecu + Smt6 sterują wszystkim
-Tłoki OEM
-cały remont na oem częściach

Teraz fruty:
-wydech 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych Rm motors Apexi N1 style
-kolektor wydechowy baranek custom made by SSG
-turbina obecnie T25 na 0.9b (to juz chyba 4 turbina w tym samochodzie)
-całość owinięta do ostatniego tłumika bandażem termo
-dolot 2,5" z FMIC na gumach samco i stożku K&N
-blow off F1-Z HKS style
-oil catch tank
-pompa Walbro 255h 3..gss czy jakoś tak
-wtryski 440cc
-świece NGK zimniejsze 6-tki bodajże
-przewody NGK na cewkach zapłonowych
-sprzęgło custom made by Radzikowski
-przepływomierz Golf VR6

Moc : 166hp i 243Nm
0-100: 5,7s

Auto w wydaniu lato 2011




Na filmiku 2010r.





Teraz silnik powiedział dobranoc i auto przechodzi metamorfozę z daily do track day car :)


_________________

Ostatnio zmieniony przez Sadi 2012-03-27, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-04-26   

sorry stary ale to forum jdm :roll:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-04-26   

Fajnie, że zawitałeś na Nasze forum, ale tu prezentujemy tylko Japończyki. Serwis jest o Japońskiej motoryzacji. :roll:

Twój to Koreańczyk dlatego temat zostaje zamknięty i przeniesiony.
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-04-27   

Silnik ma japoński , budę też tyle że nalepili mu znaczek H ;) . W sumie kolega pasuje tu jak ulał bo grzebie się w japońskiej technice i robi to niejako pioniersko.

http://club.roadlook.pl/N...s-coupe-ls.html
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
Sadi 


Auto: Nissan Sunny SR
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-04-28   

Dzięki Japoniec za zrozumienie i sorki chłopaki, ze tak wyje......em z tym w dziale JDM, jak dla mnie może ten temat spoczywać w dziale General OT.

Trochę fot. frutów

Graty do silniczka













Składanie do kupy:




_________________

Ostatnio zmieniony przez Sadi 2012-03-27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paco 


Auto: FORD
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 1994
Skąd: SGL Najlepsi!
Wysłany: 2008-04-28   

siema! co to za turbo?? na moje ok to jest T28 right? a tłoki kucizna czy z mocniejszego motoru?
 
 
Mont
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28   

mnie ciekawi pochodzenie deski rozdzielczej
 
 
Pawco 


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 3109
Skąd: 3mia100
Wysłany: 2008-04-28   

Paco napisał/a:
siema! co to za turbo?? na moje ok to jest T28 right

a ja myśle ze to Garrett T25 :)
 
 
 
Sadi 


Auto: Nissan Sunny SR
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-04-29   

Turbinka to Garrett T25 w pełni zregenerowana u Pana Myszkiera.

Tłoki mocniejsze do 250HP, ale nie kucizna.
6 tygodni czekania na paczkę z kraju kwitnącej wiśni!!

Deska rozdzielcza pochodzi od nissana 200sx s13 w połączeniu z moją koreańską!!
Troszkę pianki, szpachli, żywicy i floka!!
_________________

 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-04-29   

:] kurcze fajny killer się szykuje
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2008-04-29   

Sadi napisał/a:
200sx s13 w połączeniu z moją koreańską!!

:szok: deske z ITR w jajku juz znamy, ale tej hybrydy jeszcze chyba oko ludzkie nie widzialo :D
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
Sadi 


Auto: Nissan Sunny SR
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-04-29   

Troszkę się na rzeźbiłem nad nią, ale było warto, bo standardowa deska wyglądała jak szafa i to antyczna...bez tunelu i plastik jakości mniejszej niż zero.. Jak wróci od tapicera na pewno zapodam fotki gotowego produktu!! :-)
_________________

 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-04-29   

zajebisty projekcik i rzeczywiscie mało się tego auta [modyfikowanego] widzi u nas 8-)
podziwiam takich ludzi, bo nie jest wyczynem wyłozyć kase na części do civic'a które są na co drugim zakręcie w usa :-P
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-04-29   

Fajny projekcik, powodzenia w realizacji :)
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Sadi 


Auto: Nissan Sunny SR
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-04-30   

I właśnie o to chodziło. Nietuzinkowe auto, planuje zaadaptować tylne lampeczki od sky'a r33 i pozbyć sie wszystkich oznaczeń marki, będzie nie do poznania na ulicy!! Ale to w Stagu II, teraz musi się dobrze odpychać i trzymać nawierzchni. Więc w planach zawias koni/apexi, może jak sie uda coś dopasować dyferencjał i porządne heble!! Bo tarcze tylko z przodu są. Pożyjemy zobaczymy.... stay tuned!!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna