Myślę, że bardzo interesująca ciekawostka dla fanów Fita.
HKS wypuścił turbocharger kit dla pierwszej generacji Hondy Fit/Jazz, dając nam około 30% więcej mocy względem serii.
Cena zestawu to 3500USD$. Trzeba się jednak zastanowić, czy pakiet jest warty tych pieniędzy i czy opłaca się inwestować w performance Fita z jednostkę o pojemności 1,5 litra. Plus jest taki, że to wciąż wychodzi taniej niż pakować K20. Co ważniejsze w Stanach Zjednoczonych opisywane turbo HKSa można legalnie zamontować w aucie i nie łamiemy tym prawa.
Zestaw zawiera wszystko co potrzebne czyli intercooler, orurowanie i przede wszystkim turbosprężarkę T25. Instalacja pakietu plus modyfikacja np układu paliwowego daje lekko osiągnąć 100kW. Przy doładowaniu 5.7psi turbo dmucha moc do 94kW przy 5700rpm z momentem 167Nm przy 4000rpm.
Wersja angielska:
Cytat:
HKS have announced the release of their bolt-on turbocharger kit for the 1st-generation Honda Fit/Jazz, giving owners the ability to crank out around 30% more power than stock.
It ain't cheap though. At just under USD$3500, you'd better be deadly serious about squeezing every last ounce of performance out of the Fit's 1.5-litre. Still, it's a lot cheaper and simpler than a K20 swap and with 5.7psi of boost it bumps power up to a respectable 94kW at 5700rpm, while torque is 167Nm at 4000rpm. What's more, the kit is also CARB-approved, making it road legal.
The kit includes everything from intercooler piping and fittings to the turbo itself, which is a T25. We're sure that with a bit more boost, fuel and tuning you could easily surpass the 100kW mark with this kit.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum