Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
OEM tłoki B16B JDM (CTR)
Autor Wiadomość
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-26   OEM tłoki B16B JDM (CTR)

Mam pytanie odnośnie OEM tłoków z CTRa od B16B! Co trzeba przerabiać, aby pracowały prawidłowo w B16A2? Jest Plug & Play, czy trzeba coś rzeźbić?

I jeszcze pytanko odnośnie tego, czy warto brać od B16B, czy może jednak wystarczą od JDM B16A, a i tak podbiją kompresję?
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
OLO 

Auto: R34
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 1244
Skąd: Warsaw
Wysłany: 2008-07-26   

Emre ma takie tłoki chyba więc jego pytaj :->

Ja wiem że tłoki z B16A JDM mają 81.25mm chyba ale nie wiem czy takie same są w EK9. Pierścienie takie same we wszystkich B16A ale czy w B16B też są takie to nie wiem :-|

Najlepiej wypytaj Emrego ;-)
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-26   

OLO pierwsze co zrobiłem to napisałem pm do Emrego! :D Jeszcze przed założeniem tematu! :mrgreen:
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Proti 
Akagi white comet


Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2008-07-26   

miałem takie tłoki od dwoch lat, nie są p&p pierściene takie same, a oemowe tłoki są 81, 81.25 to pierwszy nadwymiar

żeby pasowały trzeba głowe korby przerobić ciut, ale warto ładny cr sie robi
_________________
"1.3 liter piston eater/ build not bought"
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-26   

a jak się mają te przeróbki do niezawodności i długo wietrzności silnika? może lepiej kupić JDM z B16A i będzie p&p chyba?

Proti kto ci to ogarniał?
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Proti 
Akagi white comet


Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2008-07-26   

bedzie ale w twoim przypadku o kant dupy potłuc takiego moda, w zasadzie całe niezbedne super hiper przerobienie korb to zebranie 0,5mm na strone z boku i wywazenie ich... np krasnobrodzka to robi za jakiś smieszny pieniądz


a ogarnołem sobie we własnym zakresie jak cały silnik :-P
_________________
"1.3 liter piston eater/ build not bought"
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-27   

+ - co po strojeniu można z tego wyciągnąć?
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Proti 
Akagi white comet


Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2008-07-27   

z samych tłoków? ja miałem ponad 180nm z kompechy, wszystko od setupu zalezy
_________________
"1.3 liter piston eater/ build not bought"
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2008-07-27   

Kevin napisał/a:
Co trzeba przerabiać, aby pracowały prawidłowo w B16A2? Jest Plug & Play, czy trzeba coś rzeźbić?


najwazniejszy w tym całym myku jest fakt, że musisz robić szlif bloku na pierwszy nadwymiar. Trzeba rozebrac cały silnik, dać do pomiaru, zamówic tłoki i oddać na pasowanie do zakładu zajmującego się obróbką bloków. Jest to jedyna opcja, żeby zrobić do porządnie. Jeśli żre Ci olej pierścieniami to i tak przy jakimkolwiek remoncie nie masz innego wyjścia, więc moim zdaniem gra warta świeczki. Tłoki, dolot, jakiś wydeszek z kolektorem i po strojeniu powinieneś zbliżyć się do 180KM z dodatkowym bardzo przyjemnym niutonometrem.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-28   

jakbym podbił sobie do 170 koni plus trochę NM to już byłbym zadowolony! mam dobrze zmodyfikowany dolocik, nie ma kata, odciążę trochę kolektor dolotowy niebieską uszczelką i z tymi tłoczkami można będzie coś powalczyć chyba!

myślicie, że można to dobrze wystroić zwykłym Apexi VAFC, czy lepiej crome?
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Gr00bY 


Auto: EE8 + EE9
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-28   

Cokolwiek co zapewni dobry AFR bedzie dobre. Sonda w dupe i VAFC powinien dać rade.
 
 
 
Proti 
Akagi white comet


Auto: białe kupe
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Wawa/WN
Wysłany: 2008-07-28   

na spokojnie vafc sobie poradzi, ale pomyslalbym o kol ssącym a nie samej uszczelce
_________________
"1.3 liter piston eater/ build not bought"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna