Ja wiem że tłoki z B16A JDM mają 81.25mm chyba ale nie wiem czy takie same są w EK9. Pierścienie takie same we wszystkich B16A ale czy w B16B też są takie to nie wiem
bedzie ale w twoim przypadku o kant dupy potłuc takiego moda, w zasadzie całe niezbedne super hiper przerobienie korb to zebranie 0,5mm na strone z boku i wywazenie ich... np krasnobrodzka to robi za jakiś smieszny pieniądz
a ogarnołem sobie we własnym zakresie jak cały silnik
_________________ "1.3 liter piston eater/ build not bought"
Co trzeba przerabiać, aby pracowały prawidłowo w B16A2? Jest Plug & Play, czy trzeba coś rzeźbić?
najwazniejszy w tym całym myku jest fakt, że musisz robić szlif bloku na pierwszy nadwymiar. Trzeba rozebrac cały silnik, dać do pomiaru, zamówic tłoki i oddać na pasowanie do zakładu zajmującego się obróbką bloków. Jest to jedyna opcja, żeby zrobić do porządnie. Jeśli żre Ci olej pierścieniami to i tak przy jakimkolwiek remoncie nie masz innego wyjścia, więc moim zdaniem gra warta świeczki. Tłoki, dolot, jakiś wydeszek z kolektorem i po strojeniu powinieneś zbliżyć się do 180KM z dodatkowym bardzo przyjemnym niutonometrem.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
jakbym podbił sobie do 170 koni plus trochę NM to już byłbym zadowolony! mam dobrze zmodyfikowany dolocik, nie ma kata, odciążę trochę kolektor dolotowy niebieską uszczelką i z tymi tłoczkami można będzie coś powalczyć chyba!
myślicie, że można to dobrze wystroić zwykłym Apexi VAFC, czy lepiej crome?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum