Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2008-07-27
Swap: B16A2
Autor Wiadomość
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-27   Swap: B16A2

Witam,


Jestem tutaj nowy i jeszcze nie znam zasad panujących tutaj ale mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu.


W przeciągu miesiąca, dwóch, mam zamiar kupić Civica VI, rocznik 99' - 00'. Poza wiadomymi zmianami optycznymi mam zamiar zrobić swap na B16A2. I teraz pytanie.. ile może wynieść koszt takiej wymiany i gdzie można zrobić to w Warszawie? Zaznaczę, że jestem "zielony" w tych sprawach i sam tego nie zrobię:)


Pozdrawiam
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-27   

Koszt zakupu kompletu na swap to około 6 tyś PLN. Robociznę dogadujesz tam, gdzie będziesz to robił. Większość takich przeróbek robi firma SSG(Street Shadows Garage).

www.ssgarage.pl
 
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-27   

wiesz może ile czasu zajmuje taka wymiana? Rozumiem, że zależy to od ilości zamówień, ale mniej więcej
 
 
E57 

Auto: Honda Civic
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-27   

nie lepiej kupić ek4 bez kombinacji ?
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-27   

czemu tak? Jaki koszt?
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-27   

quick napisał/a:
czemu tak? Jaki koszt?


bo masz wszystko fabrycznie, bo masz całe czarne wnętrze, a nie to szare coś, bo masz konkretne zegary, fajne felgi(wiatraki).

a tak musisz swapować silnik, a i także hamulce! i szukać po szrotach, czy aukcjach wszystkich smaczków z EK4.

jaki koszt? zobacz sobie np w dziale z aukcjami.
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2008-07-27   

E57 napisał/a:
nie lepiej kupić ek4 bez kombinacji ?


A czy łatwo znalezc dobre ek4 ? :/