Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2008-07-27
Swap: B16A2
Autor Wiadomość
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-27   

Fawor napisał/a:
deox skoncz z tym 'hamulce hamulce' bo wykladając taką litanię powinieneś już wiedzieć, że ej9 po lifcie, a takiego wlasnie chce kupic autor tematu, ma już z przodu dokladnie taki sam hebel jak ek4.


tego nie widziałem, bo seryjne heble w EJ to nie jest Ciekawy temat dla mnie, a litanię o hamulcach powtarzam po to, żeby nowy kolega nie wjechał komuś w tyłem, bo nawet seria z VTi jest słaba, więc dla mnie to kluczowy czynnik i ja też się będę czuł bezpiecznie jeśli po Naszych drogach będzie jeździć mniej bezsensownie dłubanych aut.

Fawor napisał/a:
Moim zdaniem dobry pomysl, bo znalezc zadbane ek jest nie lada wyzwaniem. A jak juz znajdziesz to za przedlifty ludzie sobie wołają okolice 25k pln co jest dla mnie totalną pomyłką. Kup sobie zdrową budę 99 za ~14k, swap za 8, jakaś felga i masz coś o wiele zdrowszego niż katowane ek.


zgadza się, że zdrowe EK to rzadkość, ale niektórzy kupują ten samochód nie tylko dla B serii, ale dla innych oferowanych w nim bajerów, a jak dodasz potem koszty szukania ich i trudność z dostaniem to nie wiem, czy już się będzie tak opłacać. Następna sprawa kupując silnik na swapa też nie wiesz nigdy do końca w jakim jest stanie, kto i jak dopierdzielał skrzynię i o tym chyba zapomniałeś pomyśleć.

Ja osobiście wolę mieć fabryczny wózek niż składaka, ale Ty masz prawo mieć inaczej. Jedyny plus robienia puzzli to możliwość dorwania zdrowej budy. Inna sprawa, że po jakimś czasie jak zapragniesz innego auta to seryjne EK łatwiej sprzedać, niż poskręcane EJ9 z B serią.

quick jesteś z Warszawy, a tam jest pełno EK, więc umów się z kimś i zobacz sobie ten model. Jeśli dodatkowe smaczki nie są dla Ciebie istotne rób dłubanie w EJ9. Pamiętaj też, że zasada byle tanio się rzadko sprawdza i zdaje egzamin.
 
 
 
Chbr 

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: WWA
Wysłany: 2008-07-27   

quick napisał/a:
Generalnie dzięki za informację, napewno coś tutaj znajdę, spore forum:)

czy robiąc swapa, przykładowo B16A2, zamknę się w kwocie 7 tys. zł?


zapomnij, bez 10tys nie podchodź
_________________
www.TGauto.pl
600-27-41-56
Oficjalny sprzedawca: Ultralite, Buddy Club, Ksport, D2racing.
W ofercie: Koni , Bilstein, EBC, Mak, TSR i wiele innych
!Sprowadzamy wszystkie części na zamówienie!
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-27   

Dzięki Deox za łopatologiczne wytłumaczenie. Mam nadzieję, że nie poróżniłem tutaj osób.

Fakt faktem nie mam jeszcze Civica ale po to zakładałem ten temat aby wybadać sprawę, co ile kosztuje i co sądzą o tym posiadacze auta.

Powracając do tego, że w Warszawie jest sporo EK4 to ciekaw jestem kto mi ją pokaże 8-)
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-27   

quick napisał/a:
Dzięki Deox za łopatologiczne wytłumaczenie. Mam nadzieję, że nie poróżniłem tutaj osób.


Nikogo nie poróżniłeś. Wielu ludzi równa się wiele poglądów i punktów widzenia. Spory są dobre, jak toczą się na argumenty. :)

quick napisał/a:
Powracając do tego, że w Warszawie jest sporo EK4 to ciekaw jestem kto mi ją pokaże


Przykładowa lista osób:

Emre (przed lift)
michasek (po lift)
Koser (przed lift)
bartolini55 (przed lift)

Ich auta nie są już seryjne, ale i tak można porównywać parę spraw. Ewentualnie poszperaj w Naszych autach to jeszcze kogoś namierzysz, bo wszystkich nie pamiętam, a tym bardziej gdzie mieszkają. :rotfl:

Cytat:
zapomnij, bez 10tys nie podchodź


quick i tego się trzymaj, bo to dobra rada.
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2008-07-27   

Deox napisał/a:
nie tylko dla B serii, ale dla innych oferowanych w nim bajerów


i jakie to są wielkie bajery? Z ładnych zauważam tylko wiatraki, zegary i stabilizator. Nie są to jakieś wielkie koszta ani trud, żeby dostać te fruty osobno. Czarna deska aż tak dużo nie robi, a tapicerka w vti jest ochydna więc więcej znaczących różnic nie zauważam.

Deox napisał/a:
Następna sprawa kupując silnik na swapa też nie wiesz nigdy do końca w jakim jest stanie, kto i jak dopierdzielał skrzynię i o tym chyba zapomniałeś pomyśleć

kupując jakiegoś swapa masz przynajmniej rękojmie od sprzedawcy, że silnik jest ok i można go po swapie wymienić ( co jest np w ssg stosowane ). A kupując Vti musisz mieć świadomość, że to auto było katowane i koniec - do tego ono służy.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-07-27   

jest jeszcze 3 rozwiązanie - kupic gotowca zrobionego przez kogoś, ktoś miał EJ9 zrobił swapa i chce sprzedac, warto o tym pomyślec i polowac na takie auta, bo ceny są warte co najmniej zainteresowania z twojej strony...

Ja podobnie jak Fawor szedłbym w EJ9 i swap. Ktoś tam wymieniał kilka postów prędzej koni, tein, przeowody etc. Sorry... ale Tein jest zdecydowanie lepszy niż seria w VTi więc porównanie dziwne... takie rzeczy jak felga, tapicerka, zegary + inne różne pierdoły można ogarnąc w późniejszym czasie, nie wszystko na raz.

Zdrowa [prosta!] buda po EJ łatwiej jest dostępna niż po EK4. wkładasz B16/B18 jakiś hebel i latasz... zawieszenie by się przydało, ale bez przesady... do jeżdżenia po mieście nie potrzebujesz od razu gwintów... stabilizatory to pikuś wydatek przy takiej operacji więc pomijam tą kwestię
 
 
 
Chbr 

Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 218
Skąd: WWA
Wysłany: 2008-07-27   

Cytat:
Zdrowa [prosta!] buda po EJ łatwiej jest dostępna niż po EK4. wkładasz B16/B18 jakiś hebel i latasz... zawieszenie by się przydało, ale bez przesady... do jeżdżenia po mieście nie potrzebujesz od razu gwintów... stabilizatory to pikuś wydatek przy takiej operacji więc pomijam tą kwestię


zgadzam się w 100%, sam chciałem kupić ek4 i wiadomo co wyszło:)
_________________
www.TGauto.pl
600-27-41-56
Oficjalny sprzedawca: Ultralite, Buddy Club, Ksport, D2racing.
W ofercie: Koni , Bilstein, EBC, Mak, TSR i wiele innych
!Sprowadzamy wszystkie części na zamówienie!
 
 
Gr00bY 


Auto: EE8 + EE9
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-28   

Deox napisał/a:
quick napisał/a:
Powracając do tego, że w Warszawie jest sporo EK4 to ciekaw jestem kto mi ją pokaże


Przykładowa lista osób:

Emre (przed lift)
michasek (po lift)
Koser (przed lift)
bartolini55 (przed lift)


Jeszcze:

michalek
adas


i napewno pare innych :D
 
 
 
OLO 

Auto: R34
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 1244
Skąd: Warsaw
Wysłany: 2008-07-28   

Fawor - zacznijmy od tego że hamulce nie są takie same, więc skoro pouczasz innych to rób to dobrze. I jeżeli nie wiesz jakie to wielkie bajery to: map light, światełko w bagażniku, podłokietnik, czarna tapicerka i dywan, inne zegary, inne siedzenia ( chodzi mi o kształt/wyprofilowanie a nie o tapicerke ) i chyba jeszcze pare pierduł. Poza tym stabilizatory, rozpórka, inny zawias, i ogólnie inne auto! A tapicerka po lifcie jest inna niż przed liftem, zegary też.

I nie każde EK4 służy do katowania, poza tym skoro kupujesz silnik z VTi a nie całe VTi to Twoim zdaniem nie był katowany ? Ktoś tak poprostu sprzedaje całe nie katowane VTi na części tak ? I co z tego że można wymienić ? A jeżeli następny też będzie taki to tak w kółko ? Tylko strata czasu.


quick, jeżeli masz czas to szukaj EK4, ja szukałem 9 miesięcy i się opłaciło, po podliczeniu tego wszystkiego wyjdzie Ci to samo albo więcej ale to nie będzie prawdziwe ek4 tylko składak. Też to przerabiałem i doszedłem do wniosku że się nie opłaca. Ale i tak zrobisz jak będziesz chciał. Jak już będziesz zdecydowany na swap to kontakt do Romiego maszu mnie w podpisie, jak by co to zapraszam na PW :)



RDK, ogarnij mi cały środek z VTi po lifcie to stawiam Ci flaszke jak będziesz następnym razem w wawie ;-)

Adas już nie ma ek4, Stavros je przejoł. Mam jeszcze ja,

Pzdr.
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2008-07-29   

OLO napisał/a:
zacznijmy od tego że hamulce nie są takie same, więc skoro pouczasz innych to rób to dobrze.

to poucz mnie czym się różnią.
OLO napisał/a:
map light, światełko w bagażniku, podłokietnik, czarna tapicerka i dywan, inne zegary, inne siedzenia

no faktycznie taka diametralna róznica, że płacenie za vti po lifcie 180% ceny poliftowego EJ9 jest wprost promocją! O stabilizatorze i zawieszeniu ( inne sprężyny? ) pisałem.
OLO napisał/a:
I nie każde EK4 służy do katowania, poza tym skoro kupujesz silnik z VTi a nie całe VTi to Twoim zdaniem nie był katowany ?

przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem fragment mojego postu dotyczącego silnika z naciskiem na słowo 'rękojmia'
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-07-29   

OLO napisał/a:
RDK, ogarnij mi cały środek z VTi po lifcie to stawiam Ci flaszke jak będziesz następnym razem w wawie ;-)
wierze po tym wpisie że ciężko dostepny jest raczej ;) natomiast ja bym kompletnie się w to nie bawił... bo trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcesz szybkie autko, czy chcesz EK4. Jeśli dla kogoś cała otoczka oprócz silnika jest zbędna, to ja nie widzę sensu poświęcania kasy, czasu na szukanie EK4... poza tym kupując EJ mam w obwodzie swap na inne silniki. Kupuj EK4 tak szybko bym się nie zdecydował na prucie auta, bo szkoda po prostu :)
 
 
 
Gr00bY 


Auto: EE8 + EE9
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-29   

Skoro klocki i tarcze są w poliftowych EJ takie same jak w wszystkich EK4 to czym sie różnią? :roll:
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-29   

rdk napisał/a:
poza tym kupując EJ mam w obwodzie swap na inne silniki


ale to już nie ma nic wspólnego z tematem, quick ma kasę na EJ9 i powiedzmy 8K na zrobienie swapa. ja rozumiem, że jak takie osoby jak markos, gaseb kupują zwykłą budę to jest ok, ale oni zmieniają kompleksowo całe auta, a nie silnik. tylko, że wtedy to ma sens przy dużej ilości gotówki, a tak kupić 1,4 i wstawić B małym kosztem to słabe wyjście.

rdk napisał/a:
czy chcesz szybkie autko, czy chcesz EK4


chce szybkie, ale powinien chcieć równie przystosowane do tej mocy, aby było bezpiecznie. po to febrycznie uzbraja się szybsze auta w lepsze heble, czy zawias, a bym moc można było prawidłowo ogarniać.
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-29   

Gr00bY napisał/a:
Skoro klocki i tarcze są w poliftowych EJ takie same jak w wszystkich EK4 to czym sie różnią? :roll:


Bebnami z tylu... EK4 ma tarcze, a EJ9 bebny. Przod tarcze w EJ9 po lificie maja 262mm
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
OLO 

Auto: R34
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 1244
Skąd: Warsaw
Wysłany: 2008-07-29   

Nie są identyczne te zaciski poprostu i tyle :) Klocki chyba takie same tak jak mówisz :)

Każdy ma swoje zdanie, ja przedstawiłem swoje i teraz pole do popisu będzie miał quick, będzie musiał zadać sobie zaj3b!ście ważne pytanie: czy zależy mu na tych dodatkach czy nie...

Dziękuje, pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna