Fawor i E57,Tarcze są te same... tylko i wyłącznie... Klocej w ej jest troche mniejszy niż w ek więc i zacisk jest inny. Idźcie sobie so ASO i się zapytajcie, jak powiedzą Wam inaczej to zmieńcie ASO
Nie są identyczne te zaciski poprostu i tyle Klocki chyba takie same tak jak mówisz
,
***** - jak klocki są takie same i tłoczek ma taka samą srednice to są ***** takie same zaciski. Ja pierdole - skąd sie tacy ludzie biorą.
OLO napisał/a:
Fawor i E57,Tarcze są te same... tylko i wyłącznie... Klocej w ej jest troche mniejszy niż w ek więc i zacisk jest inny. Idźcie sobie so ASO i się zapytajcie, jak powiedzą Wam inaczej to zmieńcie ASO
I nie pierdol ze klocek jest mniejszy bo jest jeden typ klocka do tarczy 262mm od 92 do 00. Mniejszy klocek jest własnie w 242mm. To, że wierzysz we wszystko co Ci dzbany po liceum nakładą na głowe w takich ASO to pół biedy, ale, że usiłujesz to jeszcze ludzią w mowić to już....
EK może się okazać zmęczone, ale równie może być zdrowe. Na tym polega szukanie upragnionego auta. Cierpliwość i czas w tym wypadku muszą być Twoją mocną stroną.
masz chyba rację Deox. Poczekamy, zarobimy i zrobimy.
mam nadzieję, że nie dostanę za to bana: jaka jest różnica między EJ i EK?
Istnieje jeszcze coś takiego jak EK3, silnik tez vtec (co prawda econo ale jest) na jednym walku, po lifcie hamulce przód bankowo takie same jak EK4 tył bębny. Ja w swoim mam map light, podłokietnik a nawet i elektryczne lusterka
A teraz pytanko z innej beczki, zna ktoś jakiś sprawdzony sposób na osiągnięcie z d15z6 mocy rzędu 130km ? Szukam w necie ale nic na temat tego silnika właściwie nie ma. Niedługo pojawi sie kolektor 4-2-1 i dolot Passworda jakiś cat-back w niedalekiej przyszłości. Nie mam zielonego pojęcia co można by tu kombinować, może jakieś sugestie?
zmień skrzynie albo zmień przełożenia. nie zmieni to mocy ale osiągi tak.
Skrzynia tez jest planowana tylko nie wiadomo czy seria od innego silnika czy hybryda, bo finansowo na chłopski rozum to różnica pewnie dwukrotna. W tej materii też liczę na jakieś sugestię
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-01
Ja bym szedł w hybrydę. Krótkie 3 biegi, 4,5 i FD conajmniej 4.2, a jak chcesz 4.4. Silniki i tak nadal będzie bardziej econo niż inne, ale nadal to będzie "nie pełny vtec"
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
quick
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum