Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2008-07-27
Swap: B16A2
Autor Wiadomość
E57 

Auto: Honda Civic
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-29   

hamulce 262mm z przodu są takie same w ek i ej. ta sama tarcza, ten sam klocek, w obu jeden tłoczek o tej samej średnicy.
 
 
OLO 

Auto: R34
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 1244
Skąd: Warsaw
Wysłany: 2008-07-29   

Fawor i E57,Tarcze są te same... tylko i wyłącznie... Klocej w ej jest troche mniejszy niż w ek więc i zacisk jest inny. Idźcie sobie so ASO i się zapytajcie, jak powiedzą Wam inaczej to zmieńcie ASO :lol:
 
 
Gr00bY 


Auto: EE8 + EE9
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-29   

OLO napisał/a:
Nie są identyczne te zaciski poprostu i tyle :) Klocki chyba takie same tak jak mówisz :)


,

***** - jak klocki są takie same i tłoczek ma taka samą srednice to są ***** takie same zaciski. Ja pierdole - skąd sie tacy ludzie biorą.

OLO napisał/a:
Fawor i E57,Tarcze są te same... tylko i wyłącznie... Klocej w ej jest troche mniejszy niż w ek więc i zacisk jest inny. Idźcie sobie so ASO i się zapytajcie, jak powiedzą Wam inaczej to zmieńcie ASO :lol:


I nie pierdol ze klocek jest mniejszy bo jest jeden typ klocka do tarczy 262mm od 92 do 00. Mniejszy klocek jest własnie w 242mm. To, że wierzysz we wszystko co Ci dzbany po liceum nakładą na głowe w takich ASO to pół biedy, ale, że usiłujesz to jeszcze ludzią w mowić to już.... :lol:
 
 
 
E57 

Auto: Honda Civic
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-29   

hample 262mm z przodu są takie same. sprawdź po numerach części w epc.
 
 
OLO 

Auto: R34
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 1244
Skąd: Warsaw
Wysłany: 2008-07-29   

Dobra, może macie racje :oops: Ale i tak mi się wydaje że się różnią :lol: (to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :roll: )
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-30   

quick sprawdż np to auto jeśli chcesz:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5852465

EK może się okazać zmęczone, ale równie może być zdrowe. Na tym polega szukanie upragnionego auta. Cierpliwość i czas w tym wypadku muszą być Twoją mocną stroną. ;)
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-30   

Eee panie ladny, a jak ktos mi pozyczy te 16K PLN to co ? :lol:
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-30   

Matey napisał/a:
Eee panie ladny, a jak ktos mi pozyczy te 16K PLN to co ? :lol:


no to się śpiesz. :D

i możesz dać mi warna. :rotfl:
 
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-31   

http://moto.allegro.pl/it...a_civic_f1.html wie ktoś coś o tym?
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-07-31   

quick takie pytania możesz śmiało kierować w tym temacie, bo od tego on jest:
http://www.jdm-option.pl/...p?p=47946#47946

tu też ludzie wrzucają ciekawe aukcje z furami.
 
 
 
Kita

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: gda
Wysłany: 2008-07-31   

quick napisał/a:
masz chyba rację Deox. Poczekamy, zarobimy i zrobimy.

mam nadzieję, że nie dostanę za to bana: jaka jest różnica między EJ i EK?


Istnieje jeszcze coś takiego jak EK3, silnik tez vtec (co prawda econo ale jest) na jednym walku, po lifcie hamulce przód bankowo takie same jak EK4 tył bębny. Ja w swoim mam map light, podłokietnik a nawet i elektryczne lusterka :D


A teraz pytanko z innej beczki, zna ktoś jakiś sprawdzony sposób na osiągnięcie z d15z6 mocy rzędu 130km ? Szukam w necie ale nic na temat tego silnika właściwie nie ma. Niedługo pojawi sie kolektor 4-2-1 i dolot Passworda jakiś cat-back w niedalekiej przyszłości. Nie mam zielonego pojęcia co można by tu kombinować, może jakieś sugestie?
 
 
E57 

Auto: Honda Civic
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-07-31   

zmień skrzynie albo zmień przełożenia. nie zmieni to mocy ale osiągi tak.
 
 
Kita

Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 75
Skąd: gda
Wysłany: 2008-07-31   

E57 napisał/a:
zmień skrzynie albo zmień przełożenia. nie zmieni to mocy ale osiągi tak.


Skrzynia tez jest planowana tylko nie wiadomo czy seria od innego silnika czy hybryda, bo finansowo na chłopski rozum to różnica pewnie dwukrotna. W tej materii też liczę na jakieś sugestię :)
 
 
darek 


Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 935
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-01   

Ja bym szedł w hybrydę. Krótkie 3 biegi, 4,5 i FD conajmniej 4.2, a jak chcesz 4.4. Silniki i tak nadal będzie bardziej econo niż inne, ale nadal to będzie "nie pełny vtec" :)
_________________
żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
 
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-04   

to ja dalej swoje.. B18C4 czy B16A2?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna