Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2008-07-27
Swap: B16A2
Autor Wiadomość
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-08-04   

b18
jak to mówię w hameryce
"no replacement for displacement".
 
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-08-05   

quick napisał/a:
to ja dalej swoje.. B18C4 czy B16A2?


a ja Ci na to...H22 :hyhy:
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2008-08-05   

też nie głupi pomysł ale :-) :

- włożenie tego to już nie takie hopsa rapsa chociaż szlaki przetarte
- silnik jest dość nisko osadzony i miska napiżdża o ziemie, musisz wstawiać duże koła lub zapomnieć o jakimkolwiek obniżeniu [5 i 6 gen]

nie, nie robiłem tego, nie mam h22 ale trochę osób już się w to bawiło, silnik fajowski... ale nie wiem czy bym się zdecydował
 
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-08-05   

H22 ma fajne spalanie :mrgreen: PONOĆ :-P Tańszy zakup itd. i w sumie to czy by się jednak bardziej nie opłacało wkładać B18, zależne jest od km które by właściciel robił takim autem. Jak auto miało by być zabawką na noc i weekend to jak najbardziej trafiona opcja z tym H22 wg. mnie, ale jeśli miało by służyć do poruszania się na codzień to B seria jest lepszym wyborem :mrgreen:
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-08-05   

Ma4Ti napisał/a:
H22 ma fajne spalanie :mrgreen:


tzn.? 10,12...14 litrów...pisząc to miałeś na myśli ten silnik siedzący w pralce czy już w cifie?
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-08-05   

wydaje mi się, że była fura kosiniaka między innymi dlatego zmieniała tak często właścicieli, bo jak na cifa to dużo zupy chlał! oczywiście to moje domysły tylko! :mrgreen:
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-08-05   

ja jestem cholernie ciekaw ile tak naprawdę ssie H22...każdy mówi dużo...dużo :roll: dla jednego dużo to 8l ,a dla innego 12 mało...tak lekko uciekając od tematu,sam myślałem po wysłuchaniu wielu legend że np. BMW pali cysternę na 100km...a wcale tak nie jest (oczywiście jak ktoś rusza z 4 koła obrotów...ciągnie do samej odciony i zaraz staje przy następnych światłach i tak non stop,to sie nie dziwie że mówi...pali mi 22l/100km...ale jak się jeździ normalnie i tylko od czasu do czasu robi małe zamieszanie spod światełek,a auto spali te 11-12l to chyba tragedii ni ma ) sorka za OT
 
 
 
quick

Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-05   

jakie są istotne różnice między B18C4 a B16A2? (nieistotne też mogą być:), nie wiem gdzie umieścić spalanie...)
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-08-05   

adino1 napisał/a:
Ma4Ti napisał/a:
H22 ma fajne spalanie :mrgreen:


tzn.? 10,12...14 litrów...pisząc to miałeś na myśli ten silnik siedzący w pralce czy już w cifie?


Znam tylko zasłyszane opinie, że chleje jak potwór, niezależnie czy silnik jest w pralce czy w civie. Podejrzewam,że w pralce więcej pali, no i oczywiście jak ktoś pałuje non stop to wiadomo, spalanie jest kosmiczne wtedy. Gdzieś wyczytałem, tylko już nie pamiętam gdzie, że przy pałowaniu nawet i 15-16 wciągnie, ale ile w tym prawdy, nie mam pojęcia.
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-08-05   

Z grubsza i co najważniejsze.

Większa pojemność w B18C4 = lepszy potencjał na przyszłość, lepiej idzie z dołu, skrzynia ma szperę, ale dłuższe przełożenia niż ta z B16A2. Moc 169 koni w B18C4, a 160 koni B16A2.

W przypadku B18C4 dużo łatwiej jest wyrwać w dobrym stanie silnik.
 
 
 
snack 


Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 162
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-05   

a koszty swapa porównywalne?
_________________

 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-08-06   

snack napisał/a:
a koszty swapa porównywalne?


B seria to B seria!
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-08-06   

Przy założeniu że kupisz 5D VTi w anglii i będziesz mieć tani transport, B18 może wyjść taniej niż B16 :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna