- włożenie tego to już nie takie hopsa rapsa chociaż szlaki przetarte
- silnik jest dość nisko osadzony i miska napiżdża o ziemie, musisz wstawiać duże koła lub zapomnieć o jakimkolwiek obniżeniu [5 i 6 gen]
nie, nie robiłem tego, nie mam h22 ale trochę osób już się w to bawiło, silnik fajowski... ale nie wiem czy bym się zdecydował
H22 ma fajne spalanie PONOĆ Tańszy zakup itd. i w sumie to czy by się jednak bardziej nie opłacało wkładać B18, zależne jest od km które by właściciel robił takim autem. Jak auto miało by być zabawką na noc i weekend to jak najbardziej trafiona opcja z tym H22 wg. mnie, ale jeśli miało by służyć do poruszania się na codzień to B seria jest lepszym wyborem
wydaje mi się, że była fura kosiniaka między innymi dlatego zmieniała tak często właścicieli, bo jak na cifa to dużo zupy chlał! oczywiście to moje domysły tylko!
ja jestem cholernie ciekaw ile tak naprawdę ssie H22...każdy mówi dużo...dużo dla jednego dużo to 8l ,a dla innego 12 mało...tak lekko uciekając od tematu,sam myślałem po wysłuchaniu wielu legend że np. BMW pali cysternę na 100km...a wcale tak nie jest (oczywiście jak ktoś rusza z 4 koła obrotów...ciągnie do samej odciony i zaraz staje przy następnych światłach i tak non stop,to sie nie dziwie że mówi...pali mi 22l/100km...ale jak się jeździ normalnie i tylko od czasu do czasu robi małe zamieszanie spod światełek,a auto spali te 11-12l to chyba tragedii ni ma ) sorka za OT
quick
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 12 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-05
jakie są istotne różnice między B18C4 a B16A2? (nieistotne też mogą być:), nie wiem gdzie umieścić spalanie...)
tzn.? 10,12...14 litrów...pisząc to miałeś na myśli ten silnik siedzący w pralce czy już w cifie?
Znam tylko zasłyszane opinie, że chleje jak potwór, niezależnie czy silnik jest w pralce czy w civie. Podejrzewam,że w pralce więcej pali, no i oczywiście jak ktoś pałuje non stop to wiadomo, spalanie jest kosmiczne wtedy. Gdzieś wyczytałem, tylko już nie pamiętam gdzie, że przy pałowaniu nawet i 15-16 wciągnie, ale ile w tym prawdy, nie mam pojęcia.
Większa pojemność w B18C4 = lepszy potencjał na przyszłość, lepiej idzie z dołu, skrzynia ma szperę, ale dłuższe przełożenia niż ta z B16A2. Moc 169 koni w B18C4, a 160 koni B16A2.
W przypadku B18C4 dużo łatwiej jest wyrwać w dobrym stanie silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum