z tego co widziałem w różnych filmikach to ten co latał w STi lepiej jakby ogarnia sprzęta, może to moje jakieś głupie wywody, ale zdecydowanie ostrzej jeździ, no bo tak jak zrobił kierownik w tym EVO na zakręcie na ręcznym to chyba juz ja bym sobie lepiej poradził
druga sprawa, że powinien byc jeden kierowca do takiego testu
a co do filmiku, fajny - nic wielkiego nie pokazuje, ot po prostu kolejne porównanie odwiecznych rywali... o ile STi kompletnie się odmieniło, o tyle EVO X bardziej podobało mi się w poprzednich wcieleniach
Tiff Needell (kierownik evo) chyba jednak ogarnia jazdę samochodem...
nie twierdzę że nie... widziałem że daje rade, natomiast sprawia wrażenie zmęczonego, może przez ten wrodzony brytyjski flegmatyzm oraz zaspane oczy, w tym filmiku wypada marnie, choc to w sumie nie filmik o nim tylko o EVO vs. STi
w tej sytuacji najwyrazniej pogubiła sie na jakim biegu jest i musiala chwile pomyślec dlatego tak zamulił
skrzynia DSG to tak jakby dwie skrzynie z osobnym sprzęgłem (jedna obsługuje biegi parzyste a druga nieparzyste). gdy skrzynia stwierdzi ze konieczna jest zmiany biegu wrzuca odpowiednie zadane przełożenie na drugiej skrzyni tak by było już gotowe. Dzięki temu zmiana przełożenia jest natychmiastowa, trwa 0,03-0,04 sekundy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum