Przekładka z rhd na lhd jest niemożliwa. Starletka nie ma symetrycznej ściany grodziowej. Jedyna możliwość, aby w Polsce taką jeździć to swap uturbionego silnika do normalnej starlety
O ile się dobrze orientuję w Polsce jest jedna taka starleta, ale w poprzedniej wersji.
Czas leci a Starletek przybywa:D Wiem o 5-u, ale może być już ponad 10 sztuk.
Prostując kilka informacji z pierwszego posta:
Seryjnie turbo dmucha 0.45 bara na LO i 0.65 na HI. Więc jeżeli ktoś ma 0.8 bara to już nie jest seria:P Poza tym przy 0.85 ECU odcina paliwo.
Seryjne turbo CT9 nie dojdzie do 1.2 bara , max 1-1.1 bara ale to będzie w peaku - na wyższych obrotach ciśnienie bardzo spada. Wymiana na TD04 pomaga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum