Wersja montowana od 1991, podobnie jak E-spec (składane w tej samej fabryce na rynek europejski, nowozelandzki i australijski), jednak z drobnymi zmianami. Światła przednie zintegrowane, jednoelementowe, inny tylny zderzak z mniejszym wycięciem na tablicę rejestracyjną, podobny do tego w wersji A-spec (wersja na rynek północnoamerykański). Prawie wszystko było dostępne w opcji podstawowej, w opcji była dostępna wersja 4WS, oraz między innymi pakiet stylistyczny Mazdaspeed – subtelna dokładka przedniego zderzaka, progi oraz duża lotka na tylną klapę.
Silniki były wybierane między KL-ZE 2.5 DOHC V6 produkującego 200PS, Mazda KF-ZE 2.0 DOHC V6 produkującego 159PS, oraz FS-ZE 2,0 DOHC R4 (bardzo rzadko spotykany).
Wersja J-spec jest najczęściej poszukiwaną wersją ze względu na wyposażenie, stylistykę oraz silniki a sama zmiana silnika na KL-ZE do innych wersji nadwozia jest jedną z najbardziej lubianych i efektywnych modyfikacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum