Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Subaru Impreza P1
Autor Wiadomość
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-03-05   Subaru Impreza P1

Subaru Impreza P1 jest limitowanym modelem wykonanym przez firme Prodrive w ilosci 500 sztuk
Auto było dostepne w jedynym kolorze sonic blue , posiada delikatnie zmieniony zderzak przedni wraz z halogenami , oraz tylni spojler opracowany przez Petera Stevena.
P1 używa większej turbosprężarki niż standardowa Impreza Turbo, dostarczając nie więcej ciągu, ale w zamian nie przestając dawać ciągu w zakresie wyższych obrotów. Przy 6000 obrotów Impreza traci oddech, podczas gdy P1 dokręca bliżej 7000, rozciągając zakres obrotów, by zapewnić spory wzrost mocy do 280 KM z maksymalnym momentem 345 Nm przy 4000 obrotów, ale wzrastającym od 1000 i pozostającym w mocy do maksimum mocy przy 6500 obrotów. To oznacza wspaniały wzrost osiągów bez zbytniego poświęcania elastyczności. Używa on wyścigowych tłoków o obniżonej masie, wytrzymalszego wału korbowego i bardziej agresywnych profili wałków rozrządu, dając mu osiągi prawdziwego super samochodu (identycznie jak w silniku Sti). Jednak silnik Sti nie spełnia europejskich wymogów czystości spalin i poziomu głośności. Prodrive przemapował jednostkę sterowania i wymienił dwa katalizatory na jeden, co sprawiło, że P1 jest zgodna z europejskimi normami.
Centralny mechanizm różnicowy dzieli napęd 50:50, podobnie jak w Turbo. Z Imprezy Turbo zostały także: tylny mechanizm różnicowy o zmniejszonym poślizgu i hamulce z ABS. Geometria przedniego zawieszenia została zmieniona, by zapewnić dobrą kontrolę nad kołami, jest ona też wspomagana przez karbonową belkę usztywniającą kolumny w komorze silnika. Reagujący na prędkość system wspomagania kierownicy jest dodatkowo wyostrzony przez zastosowanie szybszego przełożenia Sti. Geometria tylnego zawieszenia również została zmieniona w P1. Tylny system kolumn Imprezy umocowany za pomocą ramienia prowadzącego i podwójne boczne łączniki posiada pewien zakres samosterowania, ustawiając się pod obciążeniem, aby wspomóc stabilność na zakrętach. ta funkcja została poprawiona, by uporać się ze zwiększonym potencjałem P1, jeśli chodzi o pokonywanie zakrętów. Cały potencjał przenoszony jest na 10-szprychowe, 17 calowe, z lekkich stopów koła OZ.

Silnik: 4-cylindrowy, 16-zaworowy, boxer, z wielopunktowym wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem, o pojemności 1994 cm sześciennych
Przyspieszenie 0-100 km/h: około 4,5 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h
Moc maksymalna: 280 KM przy 6500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 345 Nm przy 4000 obr./min
Napęd: stały na cztery koła
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna
Hamulce: tarczowe wentylowane z ABS
Zużycie paliwa: mieszane - 17 l/100 km
Zbiornik paliwa: 60 l

Dane ze strony :

http://www.subaruimpreza....preza1&tresc=p1

















filmik pogladowy :
p1 vs Evo VI
http://youtube.com/watch?v=kccP4tglQeg

P1 vs Evo VI tommy makinen ed
 
 
mbo 

Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 18
Skąd: OPO
Wysłany: 2011-08-12   

Miało być 500szt, zrobiło się 1000szt.
 
 
kudlaty. 


Auto: Impreza GT
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 76
Skąd: wziąć na Tuning
Wysłany: 2011-08-12   

nie ma sie czym podniecac, to tylko z ubozony type-r, bez DCCD z dokladka innym skrzydlem, swiatlami przeciwmglowymi i fajnymi felgami.

Japoniec, nie wiem skad wynalazles ten opis, ale to taki stek bzdur, ze az sie nie chce tego czytac. :-/
_________________
Build by Subaru - Performance by 4turbo - Control by Pectel
580KM/710NM This isn't last word
 
 
Gyraf 


Auto: GF8 WRX
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: 3city
Wysłany: 2011-08-13   

kudlaty. napisał/a:
Japoniec, nie wiem skad wynalazles ten opis, ale to taki stek bzdur, ze az sie nie chce tego czytac. :-/

tez to chciałem napisać - drażni ten tekst
_________________
 
 
 
kashmere 

Auto: ProCeed 08 / MX-5 NA 94
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1350
Skąd: gdynia
Wysłany: 2011-08-13   

I ja! I ja!

Przy okazji napiszę, że oprócz braku dccd brak mu także ic spray i klimatronika.
Przerabianie type r na p1 zajmowało dwa dni.
Faktycznie wyszło 1000 szt P1 w związku z dużym zainteresowaniem.
P1 kosztowało 31,500 funtów.

Dostępna była również wersja P1 WR
_________________
 
 
Gyraf 


Auto: GF8 WRX
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: 3city
Wysłany: 2011-08-14   

kashmere, P1 WR ? co to ? o tym nie słyszałem...
_________________
 
 
 
rastle 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 1645
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-08-14   

Gyraf napisał/a:
kashmere, P1 WR ? co to ? o tym nie słyszałem...


Na ibaju stoi takie cos, niby WR, ale nie widze roznicy na zdjeciach

http://www.ebay.co.uk/itm...D-/320656780191
 
 
kashmere 

Auto: ProCeed 08 / MX-5 NA 94
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1350
Skąd: gdynia
Wysłany: 2011-08-14   

Gyraf, jeśli dobrze pamiętam to różniła się tym co widać na fotach od rastle:
felgi 18, prodrive BBK, inne fotele, pewnie inna mapa.
_________________
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-08-14   

A to może panowie spece od subaru napiszą poprawny opis P1 a admin go podmieni.
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
kashmere 

Auto: ProCeed 08 / MX-5 NA 94
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1350
Skąd: gdynia
Wysłany: 2011-08-14   

Wiseguy, też chciałeś miec subaru - Ty napisz :mrgreen:
_________________
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-08-15   

Ja nie jestem specem :) a po drugie już nie chce :-P
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
mbo 

Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 18
Skąd: OPO
Wysłany: 2011-08-15   

Nie ma żadnej wersji P1 WR. Z P1 jest jak z 22B lepiej wygląda niż jeździ.
 
 
kashmere 

Auto: ProCeed 08 / MX-5 NA 94
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1350
Skąd: gdynia
Wysłany: 2011-08-15   

ok, źle sie wyraziłem- do P1 dostepny był pakiet WR. Teraz ok?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna