Toyota Supra. Jedno z tych aut, które każdy chce, a nieliczni je posiadają. Podwójne turbo i linie nadwozia podziwiane do dzisiaj- cieżko zaprzeczyć sportowemu charakterowi tego auta, które dzięki temu szczęśliwie utrzymało ten wizerunek przez wiele lat. Jednak ciężko winić właścicieli, którzy są już znudzeni i skłaniają się ku modyfikacjom.
Supra wkroczyła na tę scieżkę, ale zmiany są na tyle małe, że pozwoliły zachować pełną funkcjonalność auta. Większość zmian zaszło pod maską. Turbina Garret GT42-76 została zaopatrzona w 4-calowy intercooler, zawór blow-off HKS'a i boost cotroller Greddy Profec-B. Układ paliwowy dostał nowe 1000cc wtryski, regulator cisnienia paliwa APR i listwę paliwową Titan. Wałki rozrządu Brian Crower zastąpiły seryjne oraz zagościła instalacja nitro. Bez żadnych wątpliwości ta Supra może dać wiele radości z jazdy. Z zewnątrz auto zostało obniżone za pomocą sprężyn Eibacha i amortyzatorów GAB. Na przód wjechały 18-sto calowe CCW Classic zaś na tył trochę mniejsze, ale szersze 17-tki. We wnętrzu znajdziemy fotele Sparco customowo zaopatrzone w 2 monitory sterowane przez 2 DINową jednostkę sterującą Kenwood.
Ta Supra jest świetnym przykładem na bardzo prosty, lecz bardzo funkcjonalny sposób odświeżenia auta nie niszcząc jego seryjnej piękności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum