Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Deox
2007-03-28
D15b2 na D16A9
Autor Wiadomość
Leon118 

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 3
Skąd: Czerwionka
Wysłany: 2007-03-26   D15b2 na D16A9

Witam wszystkich czy jest mozliwosc zrobienia swapa z D15b2 na D16A9 ale w civicu 5 gen.
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-26   

Tak. Wywalasz D15B2 i wstawiasz D16A9. Wprawne ręce i obyci w temacie hondowskich swapów mechanicy ogarną to bezproblemowo.
 
 
 
WestSSJDM 
dubby head

Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 193
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-26   

nie ma z tym problemu bo na początku w 5g też były d16a9
 
 
 
Leon118 

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 3
Skąd: Czerwionka
Wysłany: 2007-03-27   

a masz moze kogos takiego co by to wykonall.takiego swapa bo z tego co wiem to w instalacji sa inne wtyki w 5 generacji a te silniki sa starsze i byly znowu inne wtyki w instalacji.
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

Ten silnik był i w czwartej i piątej generacji. Jak masz z piątej to żaden problem, ale jeśli pochodzi z czwórki to komp będzie na OBD0, a w piątej jest OBD1, więc trzeba przerobić połączenia, a to robota dla dobrego elektryka.

W stolicy ogarnie Tobie tego swapa np http://www.streetshadows.pl .
 
 
 
Majstor 
CalifornicatioN

Auto: 508
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 1603
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2007-03-27   

No i jeszcze skrzynia jak sie nie myle rozni bo w 5g zwylke sa hydrauliczne czy jakos tak.
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-27   

tu tez jest hydraulika
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

Leon118, a czemu wybrałeś sobie A9, a nie Z6? Będziesz może zakłada potem turbo(podobno jest dobry pod turbo)? Jak nie, to ten silnik jest kompletnie nie rozwojowy i nie wiem czy jest sens go wkładać, gdy Z6 jest łatwo dostępny i masa gratów do upgradu jest na rynku! Samo A9 jest całkiem, całkiem, bo wiem jak to jeździ i jeździ bardzo fajnie, ale tego silniczka nie było na rynku amerykańskim i dlatego rynek gratów praktycznie nie istnieje!
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Dogman

Auto: D19A9
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 9
Skąd: Gdy
Wysłany: 2007-03-27   

W 4gen skrzynia na linkę... , d16z6 lepiej brać ... duuuuzo gratów w przeciwieństwie do a9 . No ale cena 2 razy wyższa.
 
 
WestSSJDM 
dubby head

Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 193
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-27   

Deox napisał/a:
trzeba przerobić połączenia, a to robota dla dobrego elektryka.


chyba są przejściówki z obd0 na obd1?
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

są, są, ale nawet bez nich da się radę pod warunkiem, że człowiek od instalacji będzie znał się na swojej robocie.
 
 
 
Leon118 

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 3
Skąd: Czerwionka
Wysłany: 2007-03-28   

Witam no chce turbo ale jeszcze niewiem.a moze ktos z was wie gdzie dorwac Z6 za dobra cene
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-28   

Leon118 napisał/a:
Witam no chce turbo ale jeszcze niewiem.a moze ktos z was wie gdzie dorwac Z6 za dobra cene


co tu można Tobie doradzić? standardowo Maciekxxx, Ccu, inne szroty, ck.pl, allegro, ale to wszystko sam wiesz. :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna