Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 193 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-26
nie ma z tym problemu bo na początku w 5g też były d16a9
Leon118
Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 3 Skąd: Czerwionka
Wysłany: 2007-03-27
a masz moze kogos takiego co by to wykonall.takiego swapa bo z tego co wiem to w instalacji sa inne wtyki w 5 generacji a te silniki sa starsze i byly znowu inne wtyki w instalacji.
Ten silnik był i w czwartej i piątej generacji. Jak masz z piątej to żaden problem, ale jeśli pochodzi z czwórki to komp będzie na OBD0, a w piątej jest OBD1, więc trzeba przerobić połączenia, a to robota dla dobrego elektryka.
Leon118, a czemu wybrałeś sobie A9, a nie Z6? Będziesz może zakłada potem turbo(podobno jest dobry pod turbo)? Jak nie, to ten silnik jest kompletnie nie rozwojowy i nie wiem czy jest sens go wkładać, gdy Z6 jest łatwo dostępny i masa gratów do upgradu jest na rynku! Samo A9 jest całkiem, całkiem, bo wiem jak to jeździ i jeździ bardzo fajnie, ale tego silniczka nie było na rynku amerykańskim i dlatego rynek gratów praktycznie nie istnieje!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum