Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
NA is the best or Turbo is better?

Co preferujesz? NA, czy Turbo?
NA is the best.
53%
 53%  [ 140 ]
Turbo is better.
37%
 37%  [ 97 ]
Supercharger(alternatywa).
9%
 9%  [ 24 ]
Głosowań: 261
Wszystkich Głosów: 261

Autor Wiadomość
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   NA is the best or Turbo is better?

Którą drogę byście obrali modyfikując własne auto?

Opcja numer jeden - Naturally Aspirated. Kosztowna i bardziej precyzyjna zabawa wymagająca cierpliwości i czasu w dopieszczaniu końcowego efektu. :mrgreen:

czy....

Opcja numer dwa - Turbo. Moroczna i bardziej kusząca część tuningu swoja prostotą i potęgą. :lol:

Którą drogę obierzesz Ty młody padwanie? :mrgreen:

UPADTE:

Wiseguy popsuł mi plan i musze updatować. :mrgreen: Doszła Opcja numer 3 - Kompresja.
 
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-03-27   

Numer 3 - kompresor :mrgreen:
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

Wiseguy napisał/a:
Numer 3 - kompresor :mrgreen:


Dobra dodamy opcję numer 3. :-D
 
 
 
kamilos 


Auto: kupie :)
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 113
Skąd: London
Wysłany: 2007-03-27   

NA all the way baby :)
_________________
kamilos.net - Grafika i WWW
Fotografia - flickR
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

NA! :mrgreen:
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
.::SCR::. 


Auto: EJ6 B18C6+
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-27   

Tak przy okazji N/A --> Naturally Aspirated

Wszystko zależy od auta ;-)
Najogólniej mówiąc FWD N/A i RWD Turbo. Honda to tylko N/A.
_________________
www.mkh.strefa.pl - Małopolski Klub Honda
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-27   

Dzięki. :mrgreen: :oops: Już poprawiam.

.::SCR::. napisał/a:


Wszystko zależy od auta ;-)
Najogólniej mówiąc FWD N/A i RWD Turbo. Honda to tylko N/A.


Jest w tym racja.
 
 
 
kamilos 


Auto: kupie :)
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 113
Skąd: London
Wysłany: 2007-03-27   

dla scislosci to nie N/A tylko NA :)
_________________
kamilos.net - Grafika i WWW
Fotografia - flickR
 
 
 
GaRaż 


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 174
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-03-27   

Deox zagarneles moje teksty :-P , NA is only way , NA chyba tak naprawde wlasnie daje poczuc silnik, szczegolnie jak juz jest ostro nadlubany , ta jego twarda praca na wolnych jak ma dowalone CR, dzwiek hehe, zupelnie inny swiat i nie ma chyba co porownywac do turbo hehe
_________________
... GaRaż Race Team ...

Profesjonalne części do tunigu
Serwis i naprawa pojazdów

Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-28   

Garaż czerpałem wenę z rozmowy z Toba na gg. :mrgreen:
 
 
 
raceboarder 
A-Grupa

Auto: CBR1000RR trackbike
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 240
Skąd: KrK
Wysłany: 2007-03-28   

Naturally Aspirated rulez !

zagłosowane :-P
_________________
EG4-> DA9 -> ITR -> CB600 PC41 -> CBR600RR Track Bike-> CBR1000RR Track Bike
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-03-28   

Wsiadam rano do auta przekrecam kluczyk , auto lekko mruczy , silnik sie nagrzewa , jade do pracy spokojnie , gdy temp stabilna , wciskam gaz 3 , 4 , tys obr 5 VTEC w pelni krece do 7 z hakiem , przez kolektor leca spaliny wala w tlumik jak oszalale , ryk , dolot , pokonuje zakrety , redukcje , przepiecia ... tak jednak wole NA ;-)

Jednak turbo daje nieporownywalnie wieksze mozliwosci.
Kiedys dawno temu w Best Motoring byl taki wyscig scigaly sie auta na torze NA i Turbo w tym NA integra i tak jezdzily te grubo tuningowane fury po tym torze , auta z turbo na poczatku na przedzie ale z okrazenia na okrazenie coraz bardziej slably , doszlo to takiej sceny ze koles w ITR z rykiem smiechu na gebie mijal RX7 ktory mial przewage nad nim spora ale po 6 okrazeniach auta turbo zaczely slabnac to dosc czesty minus jesli chodzi o auta turbo poprostu po ilus tam okrazeniach na torze przy pelnym bucie turbo silniki grzeja sie bardziej niz NA i tu rosnie przewaga NA nad Turbo jesli chodzi o tory. Oczywiscie sa rozne klasy aut tak wiec nie ma co odnosic sie do kazdego przypadku tak samo.

Ja wole osobiscie NA bo daje mi wiecej frajdy krzesanie konikow nawet tych kilku niz dmuchnac odrazu wiecej . Eksperymentuje sobie z dolotami w wydechami , sprzeglami itp . Turbo napewno chcialbym miec ale nie wiem czy starczy mi checi i zapalu wogule by sie bawic jeszcze w hondy to raz dwa chyba wole nie patrzec na poziom paliwa przez palce i udawac że sp.. masakrycznie , kanapowcem nie zostane bo mysle o wladcy pierscieni OOOO S3 lub TDI A3 mocno zgrzebanej w swoim czasie , jednak jesli chodzi o frajde to NA w Hondzie daje mi nieporownywalnie wiecej niz jakbym mial teraz jeszcze spalac sie robota przy turbie.
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-03-28   

Ja jestem alternatywny :mrgreen:
Kompresor rulez :lol:
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2007-03-29   

heh widze że większość za NA, ja nie byłem w tej kwestii inny :mrgreen:
 
 
WestSSJDM 
dubby head

Auto: nh0ej9
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 193
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-03-29   

zdecydowanie NA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna