Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
NA is the best or Turbo is better?

Co preferujesz? NA, czy Turbo?
NA is the best.
53%
 53%  [ 140 ]
Turbo is better.
37%
 37%  [ 97 ]
Supercharger(alternatywa).
9%
 9%  [ 24 ]
Głosowań: 261
Wszystkich Głosów: 261

Autor Wiadomość
czarna mamba 


Auto: K27
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 55
Skąd: MAMBA garage
Wysłany: 2008-02-28   

wojtek_dc5 napisał/a:
NA albo kompresor, dwie opcje moim zdaniem sa ok, kazda ma plusy i minusy. W NA krecisz do oporu, trzymasz na obrotach i do daje ci radoche w kompresorze masz plynny ciag przez caly zakres obrotow i tez jest cool. W NA masz radoche z dlubanie i wydawanie duzej kasy na mody, szukania paru koni, kompresor od razu daje tobie + 60


w turbo tez zakrecisz sobie pod 10krpm i bedzie radocha z kręcenie
NA to przede wszystkim tuning "na raty" a nie duza kasa ...( w 98% przypadków ;) )
a w Turbo musisz miec od razu kase na wszystko...

a grube T bedzie drozsze niz Grube NA...
_________________
BHW racing team

2008 - 12,4s rekord Polski fwd street
2009 - 11,5s rekord rwd street
2010 - 11,0s nowy rekord Polski rwd street
2011 - 10s street car
 
 
carlose 


Auto: EJ9 D16 kompresor
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 15
Skąd: warszawka
Wysłany: 2008-03-11   

mój głos również poszedł, oczywiści supercharger/kompreesor jeżeli chodzi o 100% przyrost mocy, mamy ciągle krzywą NA a przyrost niemożliwy dla NA :)
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-03-11   

carlose napisał/a:
mój głos również poszedł, oczywiści supercharger/kompreesor jeżeli chodzi o 100% przyrost mocy, mamy ciągle krzywą NA a przyrost niemożliwy dla NA :)


Ostatnio poczytalem temat z autem Carlose na CKPL i tez sklaniam sie do kompressora :) Moze i keidys u mnie zagosci.. Cos takiego jak ma Carlose.
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2008-03-11   

FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2008-03-19   

Przecież nowy RS ma mieć 280 koni
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2008-03-19   

Tomac napisał/a:
FWD do 250KM to tylko NA.
Jeśli Turbo to tylko powyżej 300KM i 4WD.
powiedzial doswiadczony kierownik, ktory smigal juz wszystkimi kombinacjami

ja wybieram kompresor. dlaczego? zero laga, duza moc, charakterystyka zblizona do seryjnego silnika, przyzwoity stosunek $/hp.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
em 


Auto: Civic B16a SiR Wannabe
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 41
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-19   

Tez obstaje ze kompresor to najfajniejsza opcja do naszych wysokoobrotowych NA
 
 
 
Jaqb 

Auto: CTR
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 208
Skąd: WT
Wysłany: 2008-03-19   

moim zdaniem najfajniejsze jest NA, dzwiek ostrych walkow powala na kolana i powoduje slinotok, do tego pozniej mozna isc w dol i robic strokera i przy z 200hp w k20 robi sie 280 :mrgreen:

tylko niestety stosunek $/hp powala na kolana i bardzo nie wielu sie na to decyduje bo za pol tej kasy mozna miec 2x wiecej hp, ale moc przeciez nie jest najwazniejsz :mrgreen:
_________________
TOR POZNAŃ -> 1:57.163
 
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2008-03-20   

Jaqb napisał/a:
moim zdaniem najfajniejsze jest NA, dzwiek ostrych walkow powala na kolana i powoduje slinotok, do tego pozniej mozna isc w dol i robic strokera i przy z 200hp w k20 robi sie 280 :mrgreen:

tylko niestety stosunek $/hp powala na kolana i bardzo nie wielu sie na to decyduje bo za pol tej kasy mozna miec 2x wiecej hp, ale moc przeciez nie jest najwazniejsz :mrgreen:



Świete słowa :-D
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
Pati 


Auto: GC8
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-20   

na ulice do jazdy codziennej tylko turbo. najwiecej frajdy z jazdy.
_________________
"they run the best just before they grenade"
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-03-20   

Przy S2000 tylko NA :)
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
HołekTH 


Auto: EVO
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 426
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-03-26   

Jeśli miałbym wybirać to w FWD może być NA bo lepiej sie to czuje.
Ale w RWD i AWD turbo ... a jeśli S2000 to duża turbina też poprawia frajde ;D ... chociaż nie zaprzecze że i tak w niej dużo potencjału już drzemie ;D
_________________
Było:
- Mitsubishi Eclipse GS
- Eagle Talon TSi AWD 2g ~350ps
- Mitsubishi Lancer Evolution 4 GSR - 362HP 572Nm
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 TME
- Mitsubishi Lancer Evolution 6 RS
- Mitsubishi Lancer Evolutio 7 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 Wagon GT
Jest:
- Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR
- Subaru Forester STi SG9
- Subaru Impreza STi Hawk JDM spec
 
 
 
Bishop 


Auto: S14a
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 32
Skąd: Ostrów/Poznań
Wysłany: 2008-04-15   

Zawsze bylem za NA, dopoki nie przesiadlem sie na turbo :mrgreen: . Kompresorem nie mialem okazji nawet sie przejechac, ale wydaje sie to bardzo ciekawa alternatywa dla w/w - moze bedzie mi kiedys dane sprawdzic i ta opcje ;-)
_________________

 
 
 
kashmere 

Auto: ProCeed 08 / MX-5 NA 94
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 1350
Skąd: gdynia
Wysłany: 2008-04-21   

Bishop napisał/a:
Zawsze bylem za NA, dopoki nie przesiadlem sie na turbo :mrgreen:


hehe ostatnio jak kolega odbył jazdę próbna Imprezą to również stwierdził że turbo rządzi :mrgreen:
_________________
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2008-12-17   

Zachęcam do głosowania. 8-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna