To dlaczego w samochodowych mistrzostwach świata pierwsze miejsca zajmują tylko i wyłącznie samochodry klasy WRC z zespołów fabrycznych, potem zespoły prywatne a potem długo nic i reszta.
klasyfikacja asfaltowego rajdu Niemiec:
1. Sebastien Loeb (Francja-Monako/Citroen C4) 3:27.27,5
2. Francois Duval (Belgia-Francja/Citroen Xsara) strata: 20,3
3. Mikko Hirvonen (Finlandia/Ford Focus) 1.19,1
4. Marcus Groenholm (Finlandia/Ford Focus) 1.36,5
5. Jan Kopecky (Czechy/Skoda Fabia) 3.07,1
6. Petter Solberg (Norwegia-W.Brytania/Subaru Impreza) 3.14,7
7. Toni Gardemeister (Finlandia/Citroen Xsara) 3.37,5
8. Jari-Matti Latvala (Finlandia/Ford Focus) 5.29,3
9. Matthew Wilson (W.Brytania/Ford Focus) 11.04,2
10.Guy Wilks (W.Brytania/Ford Focus) 19.47,8
A co do S2000 i WRC to eski mają silnik bez doładowania a WRC z turbo, moce mają podobne, bo esy po ok.280KM a wurce 300KM za to taka impreza czy C4 ma ponad 700NM.
Panowie S2000 jest to klasa specjalnie stworzona żeby obniżyć koszty, taki samochód kosztuje ok 150 tyś euro a WRC ok. 1 miliona.
Oczywiscie nastapila pomyłka z mojej strony,Myślałem o łojeniu N-ek przez Super 2000 a napisałem o Wrc wiec zwracam honor :)S2000 maja ok280 koni i tylko 250Nm wiec marne szanse z Wrc chociaz sa 200kg lżejsze
Co do kosztów przy S-ce ta dochadza do 250tys euro w zaleznosci od specyfikacji ale to i tak 1/4 samochodu Wrc.Szkoda ze wurce tylko do 2012 beda sie scigac
PS:tylko nie wiem dlaczego S2000 strartuje w klasie N4 jak to wogole N-ki nie przypomina
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum