Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
D14a3 swap na cos mocniejszego
Autor Wiadomość
Miłek 

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-04-17   D14a3 swap na cos mocniejszego

Witam
szukałem na forum odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie na temat swapu mocniejszego silnika w miejsce d14a3 ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi . Nie mam na oku zadnego konkretnego silnika ale skłaniam sie ku d16y7 , Chciałbym sie dowiedzieć :

- co można przełożyć w miejsce d14 żeby nie było trzeba pół auta wymieniać którąś z d15 d16 ( nie bede sie z nikim ścigał wiec ok 100 km mi wystarczy :)

- czy ktoś skłądał skrzynie z d14 do innego silnika ( jak wypada w porównaniu do innych: długa krótka ) ??

- czy skrzynia s40 i reszta wytrzymaja ok +30 km ( podobno nawet turbo wytrzymuje ? )

- Z tego co wiem to d14 maja obd 1 a d16y7 ( bo ten jest chyba najbardziej realny) ma obd2

- Jeśli mozna to proszę w łopatologiczny sposób przetłumaczyc mi konwersje wiązki , czy wogóle jest to możliwe czy trzeba drzec całą wiazke bo na forum znalazłem rózne odpowiedzi i już sam nie wiem

- Mam ek4 100 kilkanascie przebiegu w łądnym stanie zmiana auta nie wchodzi w gre .Brak: absu klimy( to chyba ułątwienia)
czy sa jeszcze jakies haczyki o których powinienem wiedziec ??

Jest to moja pierwsza honda wczesniej miałem inne auta dlatego niektóre pytania mogą sie wam wydac oczywiste

Prosze o odpowiedz i z góry dziekuje
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2009-04-18   

Miłek napisał/a:
Mam ek4


Nie masz. Masz EJ9.

Miłek napisał/a:
co można przełożyć w miejsce d14


Swapować warto tylko na 1,6 VTEC SOHC(czyli D16Z6 i pochodne) lub VTEC DOHC (wszystkie B16, B18....). Inne wynalzaki takie jak d14, d15 są pomysłem do bani. Wyjątek stanowi D15B.

Miłek napisał/a:
czy skrzynia s40 i reszta wytrzymaja ok +30 km


Z palcem w d...... wytrzyma.
Bierz swapa ze skrzynią i nie wydziwiaj.
 
 
 
Miłek 

Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 2
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2009-04-18   

Dzieki za informacje
 
 
kwiatek87 


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: wlkp
Wysłany: 2009-04-18   

No ale jeżeli mówisz, że 100 kucy ci wystarczy, to przerób swoja żabę na d14a4.
Zaloguj się na www.civicklub.pl i w tym temacie http://www.civicklub.pl/f...read.php?t=5622
masz bardzo fajny opis całej operacji zdjęcia + tekst.
Po tym masz 90 KM, zrobisz dolot, przelot i 100 koni masz :-)
 
 
 
MADMAN 


Auto: EJ1 H22
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 58
Skąd: BOOSTperformance
Wysłany: 2009-07-25   

ja mam u siebie d16z9 na pełnym przelocie + 4-2-1 i dolot to w EJ1 już sobie jako tako radzi, więc w EJ9 też w miarę powinno latać. Jeśli chodzi Ci o mniejszą pojemność to wg. mnie w grą wchodzi tylko d15+ głowica z d16z6/z9 tzw. minime. Ale z czasem i to będzie nie wystarczające więc takim idealnym strzałem jeśli miałbym Ci doradzać to będzie b16a2 w serii już nieźle popindala :mrgreen: (pamietej pomyśl bardziej przyszłościowo) powodzonka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna