chciał bym Wam przedstawić myślę ciekawą propozycję, a mianowicie :
4 rundy zawodów na dystansie 1/4 mili na Profi sprzęcie - Tag Heuer - na najlepszej nawierzchi w PL - BORSK
terminy :
24 Maj
21 Czerwiec
11 Lipiec
19 Wrzesień
ostatni termin - czyli 19 września to połączona impreza z ostatnią eliminacją SRTC ( 20 września ) - i zarazem zakończenie sezonu letniego 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cena startu - zostanie ogłoszona niebawem.
REGULAMIN SRT ¼ CUP 2009
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Poprzez regulamin rozumiemy dokument zawierający zasady oraz reguły w SRT ¼ CUP sezonu 2009.
2.Nad przebiegiem imprezy nadzór pełni SRT Team.
3.W czasie trwania imprezy SRT ¼ CUP nie obowiązują przepisy prawa o ruchu drogowym.
4.Regulamin obowiązuje jeden sezon wyścigowy (kalendarzowy).
5.W czasie trwania imprezy możliwe są zmiany w regulaminie w niektórych przypadkach.
SRT ¼ CUP
1.SRT ¼ CUP jest imprezą cykliczną składającą się z 4 eleminacji.
2.SRT ¼ CUP jest zawodami, na których rozgrywane są wyścigi równoległe na dystansie ¼ mili, to jest 402, 336 m.
3.Poszczególna eliminacja SRT ¼ CUP może być odwołana przez organizatora nie później niż 10 dni przed terminem eliminacji.
4.Impreza może zostać przeniesiona na inny termin podany przez organizatora.
5.Impreza może zostać skrócona bądź odwołana w trakcie jej trwania z powodu działania siły wyższej.
6.W powyższych przypadkach organizator nie zwraca kosztów biletów wstępu dla widzów i zawodników.
UCZESTNICTWO W ZAWODACH
1.Do udziału w zawodach zostaną dopuszczeni kierowcy, którzy zarejestrują się w terminie wyznaczonym przez organizatora, dokonają wpłaty wpisowego, posiadają ważne prawo jazdy, a ich pojazd zostanie dopuszczony do imprezy poprzez BT.
2.Na imprezach SRT ¼ CUP nie są wymagane licencje sportowe.
3.Wysokość opłaty startowej zostanie podana nie później niż 14 dni przed zawodami.
4.Organizator ma prawo dopuszczenia do startu zawodnika , który się nie zarejestrował, w tym przypadku zawodnik uiści opłatę startową w wysokości dwukrotnego startowego.
5.Fakt wykupienia biletu wstępu , przez zawodnika, równoznaczny jest do podporządkowania się niniejszemu Regulaminowi oraz rezygnacji z ewentualnych roszczeń sądowych od organizatora.
WARUNKI TECHNICZNE, BEZPIECZEŃSTWO, START W ZAWODACH
HAMULCE ZAWIESZENIE OPONY
1.Dopuszczone są wszelkiego rodzaju modyfikacje układów
2.Minimalna średnica felgi wynosi 13 cali
3.Dopuszczone są wszystkie rodzaje opon slick i drag.
4.Samochód musi posiadać sprawny układy hamulcowy i kierowniczy.
5.Niedopuszczalne jest opon dojazdowych i opon nie spełniających norm wytrzymałościowych i prędkościowych dla danej grupy prędkości.
JEDNOSTKA NAPĘDOWA, SKRZYNIA BIEGÓW, SILNIK
1.Dozwolone są wszelkie modyfikacje mechaniczne i elektroniczne, swapy podnoszące moc silnika.
2.Dozwolone są modyfikacje skrzyni biegów
3.Nie wolno zmniejszać seryjnej pojemności silnika
4.Silnik i osprzęt , bezwzględnie musi być oddzielony od kierowcy ognioodporną przegrodą o grubości nie mniej niż 2 mm
5.Jeśli na silniku lub w samochodzie znajdują się lub pozostają elementy, któregokolwiek z doładowań , to zaliczone będą jako zastosowane . Nawet w przypadku gdy instalacja nie działa.
WYDECH
1.Układ wydechowy jest wymagany.
2.Ostatni element układu wydechowego musi znajdować się w odległości 0 – 100 cm od obrysu samochodu.
3.Koniec układu wydechowego powinien znajdować się w odległości nie mniejszej niż 10 cm od kierowcy.
4.Zawory upustowe w samochodach doładowanych nie stanowią końca układu wydechowego.
PALIWO, WYPOSAŻENIE KIEROWCY
1.Można używać każdego rodzaju paliwa.
2.Można używać:
a.metanol,
b.etanol,
c.nitro,
d.metan,
e.izopropanol.
3.Użycie tych substancji powinno być zgłoszone organizatorowi droga pisemna nie później niż na dwa dni przed terminem imprezy.
4.Obowiązkowym wyposażeniem jest kask
PRZEBIEG IMPREZY
1.Kierowca zobowiązany jest zaparkować pojazd na specjalnie wyznaczonym miejscu przez organizatora ( Park Maszyn).
2.W Parku Maszyn lub miejscu wyznaczonym przez organizatora , odbędą się Badania Techniczne BT oraz przydzielone zostaną numery startowe.
3.Zawodnik ma obowiązek umieszczenia tablicy z numerem startowym w miejscu wskazanym przez organizatora.
4.Podczas jazdy musi mieć zapięty i założony kask oraz zapięte pasy.
5.W czasie przejazdu kierowca nie może zabierać pasażerów.
6.Kierowca może startować jednym pojazdem w jednej klasie.
7.Jeden pojazd może startować w jednej klasie,
pod warunkiem , że kierowca danego pojazdu zakwalifikuje się do klasy King of lub zgłosi się do Out law.
8. Kierowcy SA zobowiązani do stawienia się na starcie w ciągu 2 min, od momentu wywołania ( dotyczy przejazdów ćwierć , pół i finałowych ).
Nie stawienie się w tym czasie zawodnika skutkuje wykluczeniem z dalszych zawodów.
8.W przypadku niemożności wystartowania w ćwierć lub w półfinale , wchodzi kolejny zawodnik z najlepszym czasem.
9.Zawodnik , którego pojazd uległ awarii przed rundą ćwierć ,pól lub finałową, powinien zgłosić to organizatorowi.
10.Kwalifikacje mogą mieć następujący przebieg:
a.Dwa przejazdy eliminacyjne ze zmianą torów.
b.Dowolna ilość przejazdów wyznaczona przez organizatora.
11.W eliminacjach decyduje czas ET lub jeśli organizator tak postanowi ET + RT.
12.W ćwierć finałach , pół finałach, finałach o zwycięstwie decyduje czas ET + RT.
13.Powrót po biegu następuje drogą wyznaczoną przez organizatora
a.tym samym torem,
b.drogą okrężną,
c.całą grupa tym samym torem po zakończeniu biegu.
PARK MASZYN
1.Podczas trwania imprezy każdy zawodnik powinien mieć zaparkowane auto w Parku Maszyn za wyjątkiem:
a.oczekiwania w kolejce do startu,
b.startu.
2.Zawodnik ma prawo do zaparkowania jednego wozu serwisowego oraz rozbicie namiotu o powierzchni 16 m2
3.Powierzchnia miejsca parkingowego wraz z namiotem nie może przekraczać 40 m 2.
4.Przekroczenie powierzchni będzie dodatkowo płatne 10 zł za m2.
5.W parku maszyn mogą przebywać tylko osoby z identyfikatorem.
6.Koła oraz wyjęty sprzęt z samochodu powinny leżeć uporządkowane na miejscu parkingowym kierowcy.
7.Śmieci należy wyrzucać w miejscach do tego przeznaczonych lub jeśli takich nie ma powinny zostać włożone do kartonów lub siatek.
8.W przypadku gdy organizator znajdzie zaśmiecone miejsca ma prawo nałożyć karę na zawodnika lub kibica w wysokości 30 EUR.
9.Zawodnik ma prawo bezpłatnie używać reklam sponsorów na samochodzie, kombinezonie, namiotach.
10.Jednocześnie musi umieścić reklamę organizatora (dot. samochodu).
PODZIAŁ NA KLASY
- fwd do 1550 cm3,
- fwd II powyżej 1550 cm3,
- rwd
- awd
- diesel.
1. Klasę stanowi minimum 4 auta,
2. auta w tej liczbie muszą pojawić się na BT i pozytywnie je przejść wtedy można uzna, że klasa się zebrała,
3. jeżeli klasa się nie zbierze samochody zostaną przyłączone do klasy bezpośrednio wyższej,
4. najszybszy kierowca przyłączonej klasy otrzyma puchar,
5. kierowca przyłączonej klasy otrzyma punkty do klasyfikacji generalnej w klasie do której jego klasa została przyłączona, o ile zajmie jedno z punktowanych miejsc,
PUNKTACJA
1. Punkty przyznawane są kierowcom, którzy zajęli miejsca od I do VI w swojej klasie:
- I - 8 punktów,
- II - 6 punktów,
- III - 4 punkty,
- IV - 3 punkty,
- V - 2 punkty,
- VI – 1 punkt.
1. Jeżeli podczas zawodów zostanie rozegrany ćwierćfinał ( 6 z 1; 5 z 2; 4 z 3; do finałów przechodzą zdobywcy pierwszych miejsc plus jeden zawodnik z najlepszym czasem) punkty za miejsca V i VI przyznane będą według czasów z ćwierćfinałów.
2. Jeżeli z przyczyn niezależnych od organizatorów lub awarii sprzętu pomiarowego nie mogły odbyć się ćwierćfinały, półfinały, finały o klasyfikacji końcowej mogą decydować czasy osiągnięte w eliminacjach a nawet w przejazdach treningowych.
3. W przypadku szczególnym podczas wczesnej awarii sprzętu pomiarowego ( na początku zawodów) organizator w uzgodnieniu z zawodnikami może przeprowadzić zawody systemem pucharowym KO bez pomiaru czasu.
KASYFIKACJA KOŃCOWA
1a. Kierowca jest klasyfikowany w klasyfikacji generalnej ( danej klasy), jeżeli ukończył co najmniej dwie eliminacje w sezonie.
1b. Kierowca jest klasyfikowany w każdej klasie, w której brał udział.
2. Zwycięzcą klasyfikacji generalnej zostaje kierowca, który uzyska największa ilość punktów.
3. W przypadku jednakowej ilości punktów w klasyfikacji generalnej, o lepszym miejscu decyduje odpowiednio
- większa liczba miejsc pierwszych, - wynik w bezpośredniej konfrontacji w ostatnich zawodach w jakiej zawodnik wziął udział,
- ilość rund w jakiej kierowca wziął udział.
KLASYFIKACJA ZESPOŁOWA
1.Klasyfikacja zespołowa będzie miała miejsc w przypadku gdy na początku sezonu zostanie zgłoszone co najmniej 6 zespołów w klasie street, co najmniej 4 zespoły w klasie drag.
2.Zespół stanowi 3 kierowców z czego 2 kierowców musi wziąć udział w co najmniej jednych zawodach, na których startuje zespół.
3.Zespół musi startować w co najmniej 2 klasach.
PUNKTACJA ZESPOŁOWA
1.Suma punktów zdobytych przez poszczególnych kierowców w danej eliminacji.
PROTESTY
1.Kierowa może oprotestować wynik osiągnięty przez innego kierowcę w tej samej klasie jeżeli uważa, że został osiągnięty niezgodnie z regulaminem.
2.Protesty należy kierować do kierownika zawodów w biurze zawodów SRT ¼ CUP
podczas trwania zawodów lub w ciągu 10 min po ogłoszeniu wyników.
3.Protest powinien być zgłoszony pisemnie wraz z kaucją 100 EUR lub równowartość PLN.
4.Kaucja podlega zwrotowi jedynie w przypadku protestu uzasadnionego.
5.Kaucja ulega przepadkowi na rzecz organizatora w przypadku protestu nieuzasadnionego ( zarzuty wobec oprotestowanego są niezasadne )
6.W przypadku niemożności rozstrzygnięcia protestu bez konieczności rozebrania silnika lub pojazdu organizator wskazuje zakład, w którym na koszt protestującego zostanie poddany badaniu oprotestowany pojazd.
7.W badaniu technicznym oprotestowanego pojazdu ma obowiązek uczestniczyć zarówno oprotestowany i składający protest lub osoby przez nich wskazane z upoważnieniem pisemnym.
8.W przypadku nie potwierdzenia się zarzutów na badaniu technicznym ( protest był bezpodstawny ) protestujący zapłaci karę w kwocie 300 EUR na rzecz RT ¼ CUP.
9.Organizator zabezpiecza pojazd po złożeniu protestu. Odmowa zabezpieczenia pojazdu powoduje wykluczenie z zawodów.
10.Protest złożony do biura zawodów RT ¼ CUP jest rozpatrywany przy zainteresowanych stronach. Decyzja RT ¼ CUP jest ostateczna i niepodważalna.
KARY
1. Zawodnicy lub/i zaplecze techniczne zawodników w przypadku naruszenia
regulaminu, działania wbrew poleceniom organizatorów, rażącemu zachowaniu na zawodach lub zagrożeniu zdrowia i życia kibiców oraz startujących będą nakładane kary regulaminowe:
- upomnienie,
- kara finansowa do 1000 EUR ( przekroczenie dozwolonych prędkości na terenie parku maszyn, płyty startowej i lotniska ( za wyjątkiem odcinka 30 m przed startem do rozgrzewania opon ), palenia gumy, driftu, zawracania na ręcznym, kręcenia bączków, jazdy pod prąd ),
- niedopuszczenie do startu,
- wykluczenie z zawodów wraz z odebraniem punktów, pucharu i nagród.
PRZEPISY KOŃCOWE
1.Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za:
a.rzeczy pozostawione bez nadzoru,
b.zaginione,
c.zniszczone,
d.skradzione,
e.za straty spowodowane przez uczestników (kierowców i kibiców),
f.w stosunku do osób i ich mienia w czasie trwania imprezy.
2.Harmonogram danej imprezy zostanie umieszczony na stronie internetowej http://streetriders.pl/ nie później niż 7 dni przed imprezą.
3.Po przekroczeniu bramy wjazdowej kibice i zawodnicy zobowiązani są bezwzględnie przestrzegać regulaminu oraz stosować się do poleceń i instrukcji wydawanych przez organizatora, ochronę oraz osoby wyznaczone przez SRT.
4.Na terenie imprezy obowiązuje zakaz spożywania napojów alkoholowych.
5.Uczestnik znajdujący się pod wpływem alkoholu lub innych środków zostanie usunięty z imprezy.
6.Zawodnik, który jest nietrzeźwy lub spożywa alkohol zapłaci karę w wysokości 1000EUR lub/i zostanie wykluczony z zawodów.
7.Na terenie imprezy obowiązuje ograniczenie prędkości do 20km/h.
8.Uczestnicy niestosujący się do ograniczeń, stwarzający zagrożenie mogą zostać ukarani karą porządkową w wysokości 50 EUR.
9.Widzowie parkują pojazdy w miejscach do tego wyznaczonych.
10.Zawodnicy startujący w zawodach robią to na własną odpowiedzialność, świadomi o możliwości utraty zdrowia lub życia.
11.Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane za szkody spowodowane przez kierowców, skutki wypadków spowodowane przez kierowców.
Przewidywany Plan Imprezy:
7:30 Otwarcie bram wjazdowych i rozpoczęcie badań technicznych
ok. 9:30 Zakończenie badań technicznych
ok. 9:30 1/4 mili - rozpoczęcie eleminacji
ok. 14:30 Przerwa techniczna
ok. 15:30 1/4 mili - półfinały
ok. 16:30 1/4 mili - finały
ok. 17:30 Koniec zawodów
Mapa Imprezy:
Przypominam klasy -
- fwd do 1550 cm3, (podgrupa: N/A. Turbo)
- fwd II powyżej 1550 cm3, (podgrupa: N/A, Turbo)
- rwd
- awd
- diesel
Lista sponsorów jest jeszcze dogrywana i wszystkich chętnych zapraszamy do współpracy
CMQ sie na takich mega gejowych imprezach nie pojawia woli zdecydowanie bardziej kameralne spotkania we dwoje ewentualnie troje co za duzo to nie zdrowo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum