Broderick Jones Galanta nabył od przyjaciół z przebiegiem 32 tysięcy mil po czym od razu zdecydował sie pojechać na hamownie sprawdzić dane wyjściowe przed zaplanowanymi modyfikacjami.156whp i 164wtq było dość odczuwalne przy 3 litrowym automacie ale nie było to wystarczająco dużo dla właściciela ponieważ jego celem było przekroczyć 200whp co po zbudowaniu 3.5 litrowego silnika(nieoficjalnie jest nadal jedynym 8g w Ameryce) dało 225whp i 235wtq przy wadze 1306 kg
Engine:
6G74 swap (the first and unofficially still the only 3.5L 8g Galant in the country), RPW Stage 2 NA cams, RPW NA valvetrain, RPW Longtube headers, 3SX 95mm bore MLS head gaskets, CP 11:1 custom pistons, Magnecor 8.5mm wires, Disturbing Motorsports billet fuel rails, Xcessive Manufacturing Intake Manifold, Q45 Throttle Body, Aeroquip Starlite -6 hose (fuel), Aeroquip -6 AN fittings and hose ends (fuel), Aeromotive A1000 FPR, Aeromotive FPR gauge, Custom intake tube, BMW EURO M3 engine oil cooler, Aeroquip Starlite -8 hose (oil), Aeroquip -8 AN fittings and hose ends (oil), Permacool oil thermostat, Permacool oil filter adapter, CSF Radiator, Samco Radiator hoses, Greddy Oil Catch Can, Greddy Radiator type-S cap, Greddy Radiator Overflow Tank, Greddy Ti-C catback exhaust (still the only 8g with this exhaust), Energy Suspensions Solid motor mounts, Braille lightweight (11.5lb) battery and lightweight aluminum mount, Mishimoto slim radiator fans 12"x2, Fidanza adjustable cam gears, 3SX lightweight crank pulley, GT Spec water temp sensor adapter, Greddy e-Manage Blue, Greddy Injector harness, Greddy Ignition harness, Boomslang e-Manage patch harness, AEM UEGO wideband, AEM Digital Display oil pressure gauge, AEM Digital Display water temp gauge
Transmission:
5-speed transmission swap (transmission from a Dodge Stratus R/T), Fidanza 9.5lb aluminum flywheel, SPEC Stage 2 clutch, Zackley solid under hood aluminum shifter bushings, Megan Racing Short Shifter, Greddy counterweight shift knob, Kartboy shifter base bushings
Exterior:
JDM VR4 front end conversion (old style), JDM 3rd Gen Tails, Custom CF trunk emblem, Custom CF trunk garnish
Interior:
Autolite LED gauge cluster with dry CF face, Custom CF triple gauge pod bezel, Custom CF shifter bezel, 1st gen Talon shift boot
Suspension / Brakes:
Ksport Kontrol Pro 32 way coilovers, Suspension Techniques 24mm sway bar (coated red), Kartboy STi swaybar endlinks, Lower Rear Tie Bar, Carbing Strut tower bar, Full EVO8 Brake conversion (front and rear), Stoptech slotted front/ rear rotors, Technafit SS Brake lines, PFC carbon metallic pads (F) Axxis Pagid pads (R), DOT 4 fluid
Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 277 Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2010-10-16
Choć byłoby to prawdą, to jednak nie napiszę, że to jeden z najładniejszych Japońców, bo wszystkie są piękne. Natomiast z czystym sumieniem napiszę, że to najpiękniejszy Galant jaki powstał. Ten non stop "wkur*iony" przód Aczkolwiek w kombi podoba mi się bardziej. Mieć takiego VR-4...
Mój znajomy posiadał takiego tyle, że VR4. Całkiem przyjemne to jeździ, a i z wyglądu robił robotę ( czarna perła, ciemne przednie lampy i pomarańczowe 18" )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum