Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Naturally Aspirated Galant
Autor Wiadomość
Pawco 


Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 3109
Skąd: 3mia100
Wysłany: 2009-05-29   Naturally Aspirated Galant

Broderick Jones Galanta nabył od przyjaciół z przebiegiem 32 tysięcy mil po czym od razu zdecydował sie pojechać na hamownie sprawdzić dane wyjściowe przed zaplanowanymi modyfikacjami.156whp i 164wtq było dość odczuwalne przy 3 litrowym automacie ale nie było to wystarczająco dużo dla właściciela ponieważ jego celem było przekroczyć 200whp co po zbudowaniu 3.5 litrowego silnika(nieoficjalnie jest nadal jedynym 8g w Ameryce) dało 225whp i 235wtq przy wadze 1306 kg :)






Engine:
6G74 swap (the first and unofficially still the only 3.5L 8g Galant in the country), RPW Stage 2 NA cams, RPW NA valvetrain, RPW Longtube headers, 3SX 95mm bore MLS head gaskets, CP 11:1 custom pistons, Magnecor 8.5mm wires, Disturbing Motorsports billet fuel rails, Xcessive Manufacturing Intake Manifold, Q45 Throttle Body, Aeroquip Starlite -6 hose (fuel), Aeroquip -6 AN fittings and hose ends (fuel), Aeromotive A1000 FPR, Aeromotive FPR gauge, Custom intake tube, BMW EURO M3 engine oil cooler, Aeroquip Starlite -8 hose (oil), Aeroquip -8 AN fittings and hose ends (oil), Permacool oil thermostat, Permacool oil filter adapter, CSF Radiator, Samco Radiator hoses, Greddy Oil Catch Can, Greddy Radiator type-S cap, Greddy Radiator Overflow Tank, Greddy Ti-C catback exhaust (still the only 8g with this exhaust), Energy Suspensions Solid motor mounts, Braille lightweight (11.5lb) battery and lightweight aluminum mount, Mishimoto slim radiator fans 12"x2, Fidanza adjustable cam gears, 3SX lightweight crank pulley, GT Spec water temp sensor adapter, Greddy e-Manage Blue, Greddy Injector harness, Greddy Ignition harness, Boomslang e-Manage patch harness, AEM UEGO wideband, AEM Digital Display oil pressure gauge, AEM Digital Display water temp gauge

Transmission:
5-speed transmission swap (transmission from a Dodge Stratus R/T), Fidanza 9.5lb aluminum flywheel, SPEC Stage 2 clutch, Zackley solid under hood aluminum shifter bushings, Megan Racing Short Shifter, Greddy counterweight shift knob, Kartboy shifter base bushings

Exterior:
JDM VR4 front end conversion (old style), JDM 3rd Gen Tails, Custom CF trunk emblem, Custom CF trunk garnish

Interior:
Autolite LED gauge cluster with dry CF face, Custom CF triple gauge pod bezel, Custom CF shifter bezel, 1st gen Talon shift boot

Suspension / Brakes:
Ksport Kontrol Pro 32 way coilovers, Suspension Techniques 24mm sway bar (coated red), Kartboy STi swaybar endlinks, Lower Rear Tie Bar, Carbing Strut tower bar, Full EVO8 Brake conversion (front and rear), Stoptech slotted front/ rear rotors, Technafit SS Brake lines, PFC carbon metallic pads (F) Axxis Pagid pads (R), DOT 4 fluid

Wheels / Tires:
Rota Boost (17x8.5 35mm offset), Dunlop Direzza Star Spec Z1 (225x45x17)

Źródło
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2009-05-29   

Piękna maszyna.
 
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2009-05-29   

kocham te Galanty, a ten jest takim kotem, że nie mam pytań 8-)
 
 
 
Grzesieek 

Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 1296
Skąd: Orneta
Wysłany: 2009-05-29   

To jest chore :!:












pozytywnie chore :mrgreen:
 
 
Decado 


Auto: Acura Legend KA7 C32A
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-01   

Moja opinia jak te powyzej :galy: Ta buda ma charakter, a z jeszcze takimi modami pod maska - cudo :mrgreen:
_________________
In JDM we trust!
 
 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2009-08-21   

Dla mnie ten model mitsu jest kultowy ( dokładnie generacja ) , rewelacyjny wygląd a w najmocniejszych wersjach świetne osiągi
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
pawela 


Auto: i moto ;)
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 261
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-08-22   

dokładnie z galantów tylko seria EA, czyli owy 'rekin', cud maszyna
_________________
'92 HONDA CIVIC VTi 1.6 16V DOHC VTEC EG9
'00 SUZUKI GSF 600 N Bandit
 
 
hubiii 


Auto: Mitsubishi V6 2,5
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2009-12-23   

tu jest troche zdjec i video z tego projektu :D http://s89.photobucket.co...%20beginnings/?
video
http://s89.photobucket.co...iafilter=videos

szkoda ze gal nie ejst tak rozwojowy jak honda ;(
 
 
kuki123 

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 2010-01-16   

ta generacja jest po prostu zajbista !!!!!!! :!:
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2010-01-16   

kuki123 napisał/a:
ta generacja jest po prostu zajbista !!!!!!! :!:


Buda wizualnie dla mnie jest jedną z lepszych jaką zaprojektowali Japońce.
 
 
 
Krychu 
Król Spamu


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 9054
Skąd: ____________________
Wysłany: 2010-01-16   

to fakt, nadwozie tej generacji jest naprawde udane, najlepszy jest ten zbuntowany przod
_________________
 
 
aro 
d(-_-)b


Auto: Black usdm Ej1/Black Ej6 B16
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 203
Skąd: WRA....
Wysłany: 2010-01-16   

jest przecudny a w wersji Legnum to ideał...miałem okazje przejechac się nim, 4x4 i 280hp robi robote 8-)
_________________

 
 
 
Kawus 
oo__oo


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 277
Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2010-10-16   

Choć byłoby to prawdą, to jednak nie napiszę, że to jeden z najładniejszych Japońców, bo wszystkie są piękne. Natomiast z czystym sumieniem napiszę, że to najpiękniejszy Galant jaki powstał. Ten non stop "wkur*iony" przód :mrgreen: Aczkolwiek w kombi podoba mi się bardziej. Mieć takiego VR-4... :-P
_________________

 
 
crazy_ivan


Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 36
Skąd: Wawa/Ciechanów
Wysłany: 2010-10-16   

Mój znajomy posiadał takiego tyle, że VR4. Całkiem przyjemne to jeździ, a i z wyglądu robił robotę ( czarna perła, ciemne przednie lampy i pomarańczowe 18" ;) )
 
 
Kawus 
oo__oo


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 277
Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2010-10-16   

crazy_ivan napisał/a:
Całkiem przyjemne to jeździ,


Wylewnie żeś to ujął :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna