Pierwszy poscik wiec witam serdecznie! Zamierzam do swojego colta kupic stozek! I wybor padl na firme Green!!! Co myslicie o niej??? K&N i pipercross juz takie oklepane wiec tak mysle powaznie nad ta firma green!
Ostatnio zmieniony przez Deox 2007-01-09, w całości zmieniany 1 raz
Czy oklepane to nie wiem, ale to chyba mało ważne. Najważniejsze jest to, by spełniało jak najlepiej swoje zadanie. Firmy takie jak K&N i pipercross są naprawde godne polecenia i mają wyrobioną opinię, a o Green wstyd się przyznać, ale nie słyszałem.
Btw. Masz jakiś link, by można było się z tym zapoznać?
Tak jak napisałem, nie znałem, ani nie miałem styczności z opiniami na temat produktów Green, ale z tego co wyczytałem na stronce, to mamy doczynienia z francuzką technologią. Postawiłbym na angielski pipercros, lub K&N.
No, ale może kto inny się wypowie i coś dobrego napisze o Green?
Tak jak napisałem, nie znałem, ani nie miałem styczności z opiniami na temat produktów Green, ale z tego co wyczytałem na stronce, to mamy doczynienia z francuzką technologią. Postawiłbym na angielski pipercros, lub K&N.
No, ale może kto inny się wypowie i coś dobrego napisze o Green?
hihi co czytam juz troche o tych filtrach to kazdy ma inne zdanie! Czytalem juz o wypowiedzi o bawelnianych, gabkowych, grzybkach, cylindrycznych itd!!! Normalnie glowa boli!!! A tak spytam jaki proponujecie filtr do japonczyka??? grzybek, gabka, strozek, cylinder, bawelna, ...
ja bym zastąpił seryjna wkładkę sportową K&N, a jeśli chcesz sotożek, to najpierw skombinuj dobry dolocik, żeby ciepłego powietrza nie brał z komory i zamiast przyrostu trafi się spadek.
Kup HKS hyper flow ja mam i sie sprawdza najlepiej jak narazie
Wczesniej mialem wkladke K&N spoko środek gora lezala na serii dolocie
Potem było coś z Ebay tradycyjny stozek bawelna ale mial też dziure wlotową o srednicy dolotu wiec nie wiem po co wogule byl ten filtr moglem latać bez podobny efekt by byl wtedy skoczyła gora
Obecnie gąbka HKS fajnie brzmi na dolocie nierdzewka gora lekko slabsza przez serie kol wyd ale srodek i prawie gora sie polepszyła.
No mi tylko chodzi o polepszenie gory! Obliczylem ze moj doloto powienien miec dlugosc 55cm zeby polepszyc obroty od ok 4800obr! Colt ma to do siebie ze on najlepiej pracuje w i mam najwiekszy moment i moc w gornym zakresie obrotow, pod czerwona kreske!!! I chyba jednak na bawelne sie skusze?
No i jestem Stozek mial przyjsc do mnie max 29 stycznia!!! A dalej go nie mam!!! Brzydko musze powiedziec ale dystrybutor tych filtrow polecial sobie w kulki!!! Tydzien temu pisze do nich dlaczego jeszcze nie dostalem paczki???? i nic!!! czekalem do wtorku tego tygodnia i laskawie odpisali ze to nie ich wina tylko zawiedli francuzi bo przesylki nie dostarczyli!!!! Moze i wzialbym ten filtr, poczekal na niego jeszcze ale niechby laskawie napisali albo zadzownili (mieli nr tel) ze sie wszystko opozni!!!! Ale nie!!!! Wiec odpisalem im ze rezygnuje z filtra i ze nie polece firmy na przyszlosc!!! No wiec dalej zostalem bez filtra!!! Ostatnio jak bylem na egzaminie na polibudzie zagadalem swojego prof.dr hab. inz ble ble zeby mi w skrocie powiedzial co jest lepsze jako filtr samochodowy?!! gabka czy bawelna??? I po 20 min i 2 kartkach A4 zapisanych wzorami itp. wyszlo ze bawelna jest najlepsza wiec dalej szukam filtra (oprocz K&N) pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum