Na temat innych wersji silników w standardowej wersji CRZ (nie Mugen), póki co cisza i raczej nic się już nie zmieni, ponieważ od lutego 2010r. rozpoczyna się sprzedaż w Japonii.
Czytając zagraniczne fora, ludzie w większości odnoszą się negatywnie na temat tego samochodu, głównie ze względu na słaby silnik. I trudno się im dziwić. Benzynowe 1.5L i 113KM to trochę żałosne liczby, jak na następce CRX. A tym bardziej jest to wszystko smutne, ponieważ na rynek JDM wychodziły przeważnie najsilniejsze wersje. Więc ciekawy jestem specyfikacji wersji na Europę, może wsadzą tam 1.3L z Insight... heh
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-01-05
Wykresik mocy/momentu nowego silnika CR-Z
parę innych fotek:
źródło:
templevtec
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
Na Bank Honda za rok wstawi w nią inne silniki . Pro zajob ekologiczny puszczony na Hamerykę będzie musiał ustąpić wymaganiom fanów marki. Skoro Mugen już wypuszcza pakiety stylizacyjne do tego auta i pewnie w niedługim czasie zdłubie ją ekstremalnie to i sama Honda pojdzie tym śladem. Mogę się mylić ale raczej nie sądze by Honda poświęciła tłumy potencjalnych klientów nastawionych na następce CRxa ( z zacięciem sportowym ) na rzecz grupki pro ekologów dla których najważniejsze jest to czy biedronki mają prawidłowe wypróżnienia.
ta z fotki wyzej jest wypas...w takich z "pakietem" nawet tył jest fajny tylko co z tego jak w europie pewnie nie doczekamy sie mocniejszej i fajniejszej wersji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum