Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Motoryzacyjne ciekawostki
Autor Wiadomość
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-01-20   

Yaca napisał/a:
poziomie 1 litr/1000 km :shock: :shock:


Litr na tysiąc czy litr na dziesięć tysięcy, bo aż nie dowierzam. Jeśli litr na tysiąc to przecież on wymieniać oleju nie musi, bo ciągle na świeżym jeździ :lol:
_________________
 
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2019-01-20   

Normalne spalanie oleju w 2.0tfsi :mrgreen:
_________________

 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2019-01-20   

Game napisał/a:
Normalne spalanie oleju w 2.0tfsi :mrgreen:

mowa była o fk8
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-20   

Też myślę że Yacy jedno zero uciekło ;)
_________________
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2019-01-20   

wierzba napisał/a:
Game napisał/a:
Normalne spalanie oleju w 2.0tfsi :mrgreen:

mowa była o fk8


Wiem ale grupa VAG i ich tfsi stało się już synonimem dużego spalania oleju ;)
_________________

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-01-20   

nic nie uciekło, serio ... 1l na 1 000 km :shock:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2019-01-20   

Game napisał/a:
wierzba napisał/a:
Game napisał/a:
Normalne spalanie oleju w 2.0tfsi :mrgreen:

mowa była o fk8


Wiem ale grupa VAG i ich tfsi stało się już synonimem dużego spalania oleju ;)

po 2013 sporo się w tej kwestii poprawiło

Yaca napisał/a:
nic nie uciekło, serio ... 1l na 1 000 km :shock:

ja pierd nie tylko skrzynie widzę :lol:
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2019-01-20   

wierzba napisał/a:
Game napisał/a:
wierzba napisał/a:
Game napisał/a:
Normalne spalanie oleju w 2.0tfsi :mrgreen:

mowa była o fk8


Wiem ale grupa VAG i ich tfsi stało się już synonimem dużego spalania oleju ;)

po 2013 sporo się w tej kwestii poprawiło



Nie wiele sie poprawiło ;-) Dalej loteria i możesz trafić tfsi, które od nowosci pije 0,5-1l na 1000km
_________________

 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2019-01-20   

czytając forum np. seata nie słychać o takich problemach
 
 
guczi 


Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 347
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2019-01-20   

Tak z grubsza silniki 2,0 na pasku do 2008 i na łańcuchu po 2013 powinny być ok.
 
 
antek 


Auto: Motonóg & TSI & TDI
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3009
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-01-20   

wierzba napisał/a:
antek napisał/a:
Karamba_DC2 napisał/a:
Na 1 wymianę serwisowa przypadły już moje 4 wizyty, też patrzą jak na debila


zrobiłem tak samo z nowym TSI, w chwili obecnej 40kkm i zero ubytków oleju

dobrze kojarzę, że masz O3 ? z jakim silnikiem ?


Tak O3, 1.4 TSI (te nowsze poprawione - 140/150 hp). Świetny silnik na daily.
 
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-01-21   

Yaca napisał/a:
Na dzień dzisiejszy mam 34k i nie mam problemu z ubywaniem oleju, nie dolewam nic między wymianami, nic nie kopci itd. Miałem okazje pogadać ostatnio z właścicielem FK8 który zapytał mnie o pobór oleju, opowiedziałem mu jak docierałem silnik, i jakie interwały były u mnie ... niestety on stosował zalecenia producenta i mimo znacznie mniejszego przebiegu ma ubytki ma poziomie 1 litr/1000 km :shock: :shock:

Dziwie się że ludzie oszczędzają na takich rzeczach. Najgorsze jest to że można kupić takiego 3-4 latka który ma wszystko zrobione zgodnie z zaleceniami serwisu .. i potem jest katastrofa. :roll:

No i takie FK2 to można bez strachu brać :mrgreen:

Też nie kumam oszczędzania przy docieraniu, kilka stów a jednak przy wyjeździe z salonu to kluczowa kwestia żeby dobrze zacząć przygodę z autem.
 
 
seremaq 


Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 636
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-21   

Bio napisał/a:
to samo z Reultowym DCi - ludzie zmieniający olej co 10-15kkm bez problemu z panewkami.

Zupełnie nie rozumiem, po co producenci tak wydłużają przebiegi pomiędzy wymianami oleju. DCi to całkiem dobry silnik i dla bezawaryjnej jazdy wystarczy wymieniać częściej olej. W moim służbowym 2 letnim DCi przebieg 57k km, a olej wymieniony dopiero raz. Częściej klocki wymieniam, bo zdzieram już 3 komplet :lol: Finał zaleceń serwisowych jest najczęściej taki jak niedawno w jednym aucie flotowym przy niecałych 80k km poddały się panewki.

Znajomy w ubiegłym roku kupił nowego Fiata Tipo 1.4. Odebrał nowy samochód z salonu i jeździł nie przejmując się specjalnie eksploatacją. Przy 7k km sprawdził stan oleju, a tam bagnet suchy.... okazało się, że w silniku zostało 0,3 l oleju....
_________________
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2019-01-21   

z innej beczki ma ktoś jakieś źródło nowego GT?
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2019-01-21   

hot_rider napisał/a:
z innej beczki ma ktoś jakieś źródło nowego GT?

te co zwykle - zatoka :mrgreen:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna