Chwilę się zastanawiałem czemu akurat AS Roma ale dziś znalazłem tę promocję
Jak to jakościowo wygląda + ile mniej więcej cm dochodzi Ci na wysokość ? Boje się, że musiałbym jeździć z otwartym dachem u siebie
Muszę załatwić jakieś naklejki i zakleić logo Romy
Jakościowo ok, do naszych amatorskich potrzeb raczej wystarczy. Ja kupiłem z polecenia Carlosa, który śmiga w nim S2000. Co do wysokości to zmierzę dziś wieczorem.
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2020-07-26
Zainwestowałem trochę w części do rowerów i nawet udało się drugi reanimować, dzięki nowej przerzutce i aluminiowemu hakowi, który trzymam w ręce, a o dziwo udało się go kupić w pierwszym rowerowym do którego wszedłem
Od niedawna znowu pedałuję po wieloletniej przerwie
Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-27
fulek napisał/a:
Seremaq fd jest w drodze na Litwę. Kup sobie s80, jest kilka do zabrania teraz a ja chętnie wezme stockowe s4c do zrobienia skrzyni upalarki na płytce
Krzysztof Ty to masz dar przekonywania.... w piątek kupiłem S80
Teraz pytanie. Mam wydech i dolot, kupiłem ssący z itr. Do tego wpadnie S80. Jest sens inwestować w całą głowicę od b18c6, czy nie otwierać silnika póki nie ma konieczności i ograniczyć się ewentualnie do wałków?
Seremaq fd jest w drodze na Litwę. Kup sobie s80, jest kilka do zabrania teraz a ja chętnie wezme stockowe s4c do zrobienia skrzyni upalarki na płytce
Krzysztof Ty to masz dar przekonywania.... w piątek kupiłem S80
Teraz pytanie. Mam wydech i dolot, kupiłem ssący z itr. Do tego wpadnie S80. Jest sens inwestować w całą głowicę od b18c6, czy nie otwierać silnika póki nie ma konieczności i ograniczyć się ewentualnie do wałków?
chyba nie ma sensu; ładuj wałki, sprężynki i talerzyki (jeśli kupisz z wałkami w zestawie), przy okazji wymienić lma i uszczelniacze, trochę podstroić i jeździć, jeździć, jeździć.
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-07-28
seremaq napisał/a:
fulek napisał/a:
Seremaq fd jest w drodze na Litwę. Kup sobie s80, jest kilka do zabrania teraz a ja chętnie wezme stockowe s4c do zrobienia skrzyni upalarki na płytce
Krzysztof Ty to masz dar przekonywania.... w piątek kupiłem S80
Teraz pytanie. Mam wydech i dolot, kupiłem ssący z itr. Do tego wpadnie S80. Jest sens inwestować w całą głowicę od b18c6, czy nie otwierać silnika póki nie ma konieczności i ograniczyć się ewentualnie do wałków?
c6 ma ten sam odlew głowicy co b16a2 czyli pr3- różni się trochę powiedzmy obróbką ale jeśli twojemu silnikowi nic nie dolega to zmieniłbym tylko wałki właśnie ewentualnie sprężynki jeśli chciałbyś zakręcić wyżej, nie ma sensu otwierać pieca jeśli jest zdrowy
Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-30
no_name21 napisał/a:
c6 ma ten sam odlew głowicy co b16a2 czyli pr3- różni się trochę powiedzmy obróbką ale jeśli twojemu silnikowi nic nie dolega to zmieniłbym tylko wałki właśnie ewentualnie sprężynki jeśli chciałbyś zakręcić wyżej, nie ma sensu otwierać pieca jeśli jest zdrowy
Dzięki za odpowiedź. Muszę zaktualizować wiedzę w takim razie, bo byłem przekonany, że głowica z C6 jest inna niż w b16. Silnik jest zdrowy pomimo niespełna 300k km przebiegu. Przejechałem około 400 kilometrów, ale to była głównie dynamiczna jazda i stan oleju się nie zmienia. Nawet jak kręcę pod obciążeniem do odcięcia, które jest po strojeniu lekko przesunięte, to nie puszcza żadnego dymka. Zatem póki co raczej nie ma sensu otwierać silnika...
W takim razie ma ktoś do sprzedania komplet wałków i sprężynek z b16b lub b18c6?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum