Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przenośna nawigacja samochodowa.
Autor Wiadomość
Razor4ever 
Playa 4 Life


Auto: Wozi dupa Murano SE AWD
Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 427
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2007-06-15   Przenośna nawigacja samochodowa.

Czesc Wam :-) ,

Mam pytanie, czy ktorys z was uzywal kiedykolwiek przenosnych nawigacji. Planuje wlasnie kupic sobie taka i jest wiele firm na rynku, a ja jestem totalnie zielony :mrgreen: . Glownie mi chodzi o to zeby bylo kierowanie glosowe i zeby wizualnie (graficznie) mapa byla czytelna.
Zasilanie oczywiscie poprzez wejscie zapalniczki itd. Takze jezeli cos wiecie na ten temat lub macie doswiadczenie z takim urzadzeniem to pomozcie troche, oraz tez jaka firme najbardziej powinienem brac pod uwage.

Pozdrawiam :P
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-06-15   

Moj ojciec wybral troche inna opcje... Ma Nokie N73 i kupil sobie GPS Blutut i wgralem mu Tom Toma 6 i fajnie to dziala :) Mozna tez np. pod laptopa to podpiac i tez fajnei dziala...
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
Cino 


Auto: BMW F15 X5 / Audi Q7 II / 911
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4312
Skąd: Gdańsk / Bydgoszcz
Wysłany: 2007-06-15   

Jesli chodzi o mapy to znajomy chwalil sobie TOM TOM, podobno lepszy niz AUTOMAPA. Co do urzadzen to ma MIO Mio Pocket PC Bardzo sobie chwali choc jezdzi na automapie. Drugi znajomy ma oryginalnego TOM TOMA ale on jezdzi duzo po eropie i mowi ze tez bardzo si.


Widzialem obydwa MIO wyglada ladniej i ma wiecej funkcji. Co do map to indywidualne podejscie . TOM TOM podobno lepszy jesli chodzi o europe. w polsce obie mapy daja rade.
_________________
 
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-15