Dzisiaj rano widziałem auto w "Motorze". Ogólnie wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Suche dane też. Poniżej 8s do 100km/h w miejskim aucie... w sumie nieźle. Ogólnie mógłbym takiego mieć. Może nie jest jakoś przesadnie piękny, ale jakoś tak przyjemnie mu patrzy ze... świateł
No i ten pomodzony ze zdjęcia jak dla mnie miazga.
Widziany na żywo ostatnio na wystawie, i pierwsze moje wrażenie to że wydaje się mniejszy w porównaniu do tego jak wygląda na tych wszystkich fotkach z neta. Ale wygląd samochodu jak i wnętrze jest dla mnie fajne, wygląda świeżo, totalnie inaczej niż wszystko. Na pewno w korku zwróciło by się na niego uwagę chociaż też nie jest aż tak krzykliwy.
inaczej prezentuje się na żywo inaczej w gazecie, inaczej organoleptycznie inaczej jak się nim jedzie.
Opinie mogą być różne, ale auto zaczyna się sprzedawać bardzo dobrze
ale jedyną słuszną wersją jest 1,6t 4x4 reszta to faktycznie jakiś żart, ale niestety euro5 robi swoje..
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 1645 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2010-11-03
Ten silnik zapewne bedzie czestym swapem za pare lat
Kung Fu Panda
Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: WWA
Wysłany: 2011-03-12
a ja mam przeczucie, że za parę lat inni producenci będą ściągać design dzisiejszych nissanów zwłaszcza juke'a, który wyprzedził standardowe auta wyglądem o długość
Zauważcie że dzięki takiemu designowi o samochodzie jest głośno, każdy się za nim oglądnie na ulicy. Teraz jest moda na wyróżnianie się. Sam mam mieszane uczucia, ale rozumiem zabieg projektantów.
_________________
Japonia: kraj kwitnącej wiśni
Polska: Kraj kwitnącej lipy....
NOW Nissan dealers can confirm to their customers that the Japanese manufacturer will be making a ‘Super Juke’.
Last week we revealed that Nissan was working on a performance Juke but now it has released the full details!
Called the Juke-R it’s Nissan’s first ever super crossover and combines the look of the much-loved Juke with the power of the GT-R supercar.
It’s been developed in conjunction with RML – the motorsport outfit renowned for Nissan’s Le Mans exploits in the the early 1990s and who were responsible for the Nissan Primera lifting the British Touring Car Championship in 1999.
Boasting flared wheel arches, new front and rear bumpers plus a unique rear spoiler, the Juke-R is like no ‘normal’ Juke currently in Nissan showrooms. Underneath lies the GT-R’s potent 3.8-litre twin-turbo V6, six-speed transaxle, and a modified four-wheel-drive driveline. 20-inch RAYS alloys complete the mad look.
Inside the Juke’s motorcycle-inspired fuel tank remains but two racing bucket seats, a roll-cage, and an LED display with auxiliary gauges have been added to give a track-like driving experience.
‘Nissan Juke is one of the most exciting cars on the market today. Its bold crossover design has captured the imagination of car buyers all over Europe; after just a year on sale we are celebrating sales of more than 100,000 units,’ said Paul Willcox, senior vice president, sales and marketing for Nissan in Europe.
‘Juke lends itself perfectly to a sports derivative and Juke-R explores that territory. Equally at home on road and track, Juke-R showcases two of the most exciting cars in our range and highlights the technical innovation that drives Nissan. This car will more than live up to the dynamic driving experience we engineer into all our cars’.
But it’s strictly a one off, says Nissan. Two will be made – one left hand drive and the other in right hand drive.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum