Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
FD3S z szwecji
Autor Wiadomość
ember 
.e


Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2379
Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2010-07-03   FD3S z szwecji

twin turbo 13B REW zbudowane przez Rotary Performance, 500hp

Engine (13B REW built by Rotary Performance):

-polished channels
-3mm apex with solid corner seals
-Balanced
-More small mods to the engine made by Blennow
-Rebuilt and ported intake
-Rebuilt oil pump
-Custom oil catchtank
-Tank in polished aluminum
-ACT xtreme pressure plate
-6 packs louver
-Short shifter

Turbo kit:

-Custom stainless headers
-2 x Ball bearing IHI turbos
-Custom dual 3 "downpipes with flexible tubing
-Custom front mounted IC, 150mm thick
-Custom IC stainless pipes
-2 x Apexi air filter
-Blitz DD Dump Valve
-Greddy Elbow


Fuel system:

-850cc in the original rail mods for better flow
-1680cc injectors
-3 bar controller
-Dual fuel filter from Porsche GT3
-Bosch 040 fuel pump in tank

Ignition / Control:

-HKS Twin Power
-5.10 Magnecor ignition cables
-Apexi Power FC

Brakes / Chassis:

-Tein Flex coilovers
-Cusco 6p cage
-Custom rear strut bars
-Custom engine mounts
-SuperPro bushings everywhere
-Setrab servo cooler
-22mm spacers
-32mm rear spacers
-18" OZ Classe wheels with removed polished lip
-245/40-18 Toyo Proxes R888 tires
-K-Sports 8-piston calipers with 330mm front discs
-Carbotech XP8 pads
-Custom front brake cooling
-Drilled rear discs
-brake hoses
-ATE brake fluid

Exterior / Body:

-chaste white
-FEED Frontend
-FEED Style Carbon canards
-Custom splitter
-FEED Style front wing
-FEED Style Rear Fender
-Custom carbon fiber side skirts
-Custom GT Wing
-Custom front undertray
-Custom air intake (in the light)
-Aerocatch hood pins
-EVO-R Headlights
-99-spec front turn signals
-99-spec tail lights
-Tinted side indicators
-Antenna
-Tinted rear window

Interior:

-Shelled fiberglass chairs
-Sparco 345 steering wheel
-TRS Nascar 4p-belts
-Custom aluminum shift knob
-Greddy Turbo Timer
-Motorbike battery with custom battery box
-PFC Controller
-Gauges (Oil temp, oil pressure & boost)
-Fire extinguisher
-Main switch

http://www.youtube.com/watch?v=nbzHoee1BgE






_________________
 
 
 
Kawus 
oo__oo


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 277
Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2010-10-15   

Mechanicznie wszystko pięknie, tylko nie rozumiem po co takie auta tak szpecić? W sumie to kwestia gustu ale moim zdaniem japończyki to takie auta, w których wyglądzie nie trzeba zmieniać niczego :) No ewentualnie lekka kosmetyka, w granicach rozsądku i z klasą.
_________________

 
 
Japoniec 
:) The champ is here


Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 4060
Skąd: Sopot
Wysłany: 2010-10-20   

Najlepszy model RX i fajny bodykit
_________________
Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria

Od lat bawią mnie do łez.
 
 
niegrzeczna 

Dołączyła: 18 Sie 2010
Posty: 244
Skąd: pl
Wysłany: 2010-10-20   

podbijam apropo modelu, a body kit i kolorystyka po prostu miażdży. zawartość komory silnika też niczego sobie :-P piękna koncepcja, świetnie pasuje do tego samochodu. mrrrr :mrgreen:

Kawus napisał/a:
Mechanicznie wszystko pięknie, tylko nie rozumiem po co takie auta tak szpecić? W sumie to kwestia gustu ale moim zdaniem japończyki to takie auta, w których wyglądzie nie trzeba zmieniać niczego :) No ewentualnie lekka kosmetyka, w granicach rozsądku i z klasą.

jeśli uważasz, że to auto zostało oszpecone, nie wiesz co mówisz ;-) z tym drugim się zgodzę, ale zawsze można lepiej to raz, dwa samymi stockami po pewnym czasie zwracałbyś z nudów :-)
 
 
Cino 


Auto: BMW F15 X5 / Audi Q7 II / 911
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4312
Skąd: Gdańsk / Bydgoszcz
Wysłany: 2010-10-20   

Jak dla mnie bodykit wygląda całkiem dobrze. Jedyne co mi tu nie gra to boczny Vinyl i skrzydło zmienil bym na nieco mniejsze. Ale w tym przypadkiu skrzydło pewnie ma spełniać swoją funkcję a nie wyglądać :)

Fura mistrz 8-)
_________________
 
 
 
niegrzeczna 

Dołączyła: 18 Sie 2010
Posty: 244
Skąd: pl
Wysłany: 2010-10-21   

raczej nie tylko ono, ma nie tyko wyglądać, a spełniać funkcję ;-)
 
 
Kawus 
oo__oo


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 277
Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2010-10-21   

niegrzeczna napisał/a:
ale zawsze można lepiej to raz, dwa samymi stockami po pewnym czasie zwracałbyś z nudów :-)


Nie zawsze :) Przykłady:

- wszystkie GT-R'y
- Supra RZ
- NSX Type-S
- FC3S RX-7 GT-X (w tej bym nawet felg nie zmienił)
- Impreza 22-B
- Integra Type-R DC2
- AE86 Trueno/Levin

Te jak i wiele innych, których nie chce mi się wymieniać to są właśnie te stocki, które nigdy w życiu by mi się nie znudziły, mało tego są zrobione tak zajebiście, że nawet nie miałbym pomysłu jakby je ulepszyć, bo się po prostu nie da. Nie mam oczywiście na myśli takich zmian jak felgi, czy lakier. No i zmian mechanicznych rzecz jasna :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna