nie musi. pierwsze turbo ze zmienną geometrią w legendzie z 89 roku. F1 sezony 86-88 gdzie w 88 roku hondowski RA168E 1.5 V6T wygrał 15 z 16 wyścigów. piękna historia aż szkoda, że z niej nie korzystają
Co do tego Legenda, bo mnie osobiście zaciekawił - " Honda pioneered variable geometry turbo chargers." Oni chyba wszystko wymyślili..
niegrzeczna
Dołączyła: 18 Sie 2010 Posty: 244 Skąd: pl
Wysłany: 2010-10-29
turbo is better, n/a is best wszystko zależy w jakiej hance. do kultowych modeli typu integra doładowanie jest profanacją, [H] ma się dla v tec'a i za to się je kocha...
Wojti, w końcu to honda, wszędołazy zwane quad też
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum