Przedstawiam Fiata 125p z 1973 roku.
Moim celem jest zrobienie repliki cywilnej wersji Fiata 125p Monte Carlo.
Monte Carlo miało silnik o pojemności 1,6 DOHC o mocy 100KM, skrzynię pięciobiegową z "pionowym lewarkiem", od serii różniło się też zmienioną kierownicą na sportową, obrotomierzem, halogenami na zderzaku oraz lusterkami typu engelman, oraz utwardzonym zawieszeniem. Monte Carlo miały kolor o nawę yellow bahama, oraz felgi z lekkich stopów opony o rozmiarze 175SR13.
Mam praktycznie wszystkie części potrzebne do zrobienia repliki, silnik i skrzynia od Fiata 125 Special silnik jest to tak zwany "kwadarat" który kreci się bardzo wysoko jak Hondy
MODEL:Fiat 125p 1973,
SILNIK: obecnie 1,5, będzie 1.6 DOHC od 125 special
MOC:jest 75KM będzie ok 100KM
UKLAD DOLOTOWY: seria, być może do DOHC zamontuje boczno ssące gaźniki
UKLAD WYDECHOWY: seria, będzie założony od Fiata 132
ELEKTRONIKA: brak, wskaźniki: obrotomierz
UKLAD NAPĘDOWY: seria 4 biegowa, będzie 5 biegowa od 125 Special, może szpera
ZAWIESZENIE: przód seria, tył resory od kombi, będa jakieś twarde amory oraz sprężyny
UKLAD HAMULCOWY: seria, wszystko praktycznie nowe, heble są lepsze niż w nie jednym nowoczesnym plastiku
BODY-KIT: są lampy dalekosiężne firmy BOSCH, felgi magnezowe CROMODORA
ŚRODEK: kierownica "Monte Carlo", obrotomierz Mera-Lumel MS2
CAR-AUDIO: coś tam jest, będzie bardziej zabytkowo
WAGA: seryjnie ok 1000 kg
Tak ma wyglądać
A tak wygląda obecnie:
Więcej o Fiacie 125p Monte Carlo lub Akropolisie
http://fiacik.pl/sportwki.html strona mojego barata
Mój docelowo będzie cały pomalowany na yellow bahama czyli jeloł dla chama
Ten na Twoich zdjęciach jest to replika Akropolis-a i powinna mieć silnik 1800 DOHC
Ciekawe kiedy ktoś zrobi replikę wersji wyścigowych...
_________________ The best engine in the world is the vagina, it takes any size piston, its self lubricating, starts with 1 finger, and every 4 weeks does an oil change. It's a pity the ECU is so damn temperamental.
Ciekawe kiedy ktoś zrobi replikę wersji wyścigowych...
Wersja wyścigowa jest już odbudowana, zrobił ją były kierowca rajdowy Tomasz Szczęsny.
Moc~110KM i ma w sobie takie smaczki jak np skrzynie Colotti. Ogólna wartość odbudowy w granicach 50tys plnów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum