Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 326 Skąd: ja się wziąłem :D
Wysłany: 2011-06-27
No to pech niestety ;/
U mnie w CRX jak i w innych 2g CRX'a miejsce jest wprost wymarzone i filtr jest zabudowany z każdej strony, wlot jest seryjny tylko wycięta dziura na powietrze i mam go delikatnie wyżej nad tą dziurą, aby właśnie takiej bezpośredniej wody nie dostał w siebie. Silnik razem z CAI jeździ od marca tego roku. Służy mi do codziennej jazdy i wypady.
Hello! I want to ask you opinion about Air intakes for B-series! Now i have Whale Penis Carbon intake! But i readed, that it is possible that i am loosing power with it! That,s why i searched that very good Air intakes are:
DC2 OEM Airbox with elbow and Cold air Feed
Mugen Airbox
CT Engineering Icebox
So maybe somebody can tell your opinion and thoughts, which one could be the best! Thanks!
OEM DC2 is a good option even for D series. Or you can go for some aftermarket CAI
I readed that OEM DC2 ITR Airbox with cold air feed is one of the best, maybe even the best one!:) But i want to know what other people say! Maybe some have real proofs on dyno, which one really is the best! Mugen and CT too are very good, but they are more expensive!
I think that the most important in such parts is this, that they work properly and give gains - not this what you like Good calculated (lenght) short ram with proper isolation works - proven
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum